Работал в 6 компаниях   7 лет 10 месяцев

Торговля розничная / Retail, Недвижимость и Девелопмент, Государственный сектор

Провідний аудитор

ПІІ «АМІК Україна»

Торговля розничная / Retail

3 года 10 месяцев

07.2020 - по настоящее время

- Проведення інвентаризації ТМЦ, основних зособів та нафтопродуктів на АЗС підприємства;- створення графіку річних інвентаризацій та підготовка відділів підприємства до інвентаризації ТМЦ, супровід річних інвентаризацій;- контроль коректних даних і своєчасність закриття проведених інвентаризацій ТМЦ на АЗС підприємства;- контроль погашення недостач і оприбуткування надлишків ТМЦ виявлених за підсумками проведення інвентаризації ТМЦ на АЗС підприємства;- контроль та аналіз місцезнаходження та перебування співробітників за допомогою GPS систем;- проведення перевірки дотримання правил роздрібної торгівлі товарами і послугами на АЗС підприємства;- надання звітності за результатами своєї діяльності.

Економіст відділу з обслуговування клієнтів (менеджер з продажу первинної нерухомості)

АТ АКБ «АРКАДА

Недвижимость и Девелопмент

1 год 3 месяца

10.2018 - 01.2020

- надання консультаційних та інформаційних послуг фізичним та юридичним особам щодо: ? переліку об’єктів інвестування, планів та характеристик, цін на об’єкти інвестування; ? умов укладання договорів за програмами банку; ? умов та порядку участі у фонді фінансування будівництва; ? порядку закріплення за довірителями об’єкту інвестування; ? умов та порядку оформлення депозитних договорів, у тому числі «Житлова скарбничка»; ? порядку здійснення безготівкових розрахунків за договорами; ? умов надання кредитних коштів за програмами банку, розрахунок суми коштів для оформлення кредиту; ? умов та порядку надання послуг з користування індивідуальними банківськими сейфами; - підготовка документів при укладанні, укладання, супроводженні та здійсненні операційно-розрахункового обслуговування: ? договорів з учасниками пенсійного ФБУ; ? договорів з учасниками дитячого ФБУ; ? договорів з учасниками ФФБ; ? договорів на користування ІБС; - супроводження та здійснення операційно-розрахункового обслуговування діючих договорів банку; - прийом від фізичних осіб пакета документів для відкриття/закриття поточних рахунків, заявки на отримання кредиту, здійснення попереднього аналізу, підготовка пакету документів клієнта на отримання кредиту та забезпечення його подальшу передачу до Департаменту кредитування; - формування юридичної справи клієнта за програмами банку; - формування прибуткових і видаткових ордерів, касових журналів банку.

Адміністратор відділу з обслуговування клієнтів

АТ АКБ «АРКАДА

Недвижимость и Девелопмент

1 год

11.2017 - 11.2018

- забезпечення безперебійної роботи відділу з обслуговування клієнтів; - первинна консультація клієнтів щодо умов інвестування в нерухомість; - розподілення навантаження на співробітників банку; - ведення бази даних стосовно стадій будівництва, співпраця з відділом технічного нагляду; - відповіді на телефонні дзвінки та електронні листи стосовно будівництва об’єктів інвестування; - ведення звітності щодо кількості та якості обслуговування клієнтів банку.

Начальник відділення моніторингу у сфері зловживання підконтрольними речовинами

ДУ "Український моніторинговий та медичний центр з наркотиків та алкоголю МОЗ України "

Государственный сектор

8 месяцев

10.2015 - 06.2016

- моніторинг незаконого обігу наркотиків у сфері зловживання підконтрольними речовинами, лікарськими засобами, що їх містять; - моніторинг наркоситуації в країні; - збір та узагальнення статистичних даних; - співпраця із регіональними структурними підрозділами з питань охорони здоров'я; - виконання запитів; - написання аналітичних довідок; - розробка нормативно-правових документів МОЗ України.

Начальник Call-центру

ДУ "Український моніторинговий та медичний центр з наркотиків та алкоголю МОЗ України"

Государственный сектор

5 месяцев

05.2015 - 10.2015

- цілодобова інформаційна підтримка осіб з психічними розладами, внаслідок вживання психоактивних речовин - надання інформації особам, зацікавленим в роботі закладів охорони здоров’я, які спеціалізуються на діагностиці, лікуванні та реабілітації; - аналіз якості наданої медичної допомоги особам, які звернулись до Call-центру; - збір та узагальнення інформації щодо новостворених та вже існуючих закладів, що спеціалізуються на діагностиці, лікуванні та реабілітації; - виконання запитів; - організація співпраці з громадськими організації у межах компетенції; - написання аналітичних довідок. Досягнення: підвищення показників результативності роботи Call-центра та якості наданих послуг.

Інженер

Український науково-дослiдний інститут соціальної і судової психіатрії та наркології

Государственный сектор

5 месяцев

11.2014 - 04.2015

- обслуговування офісної оргтехніки; - приймав активну участь у підготовці щорічного звіту Управління ООН з наркотиків та злочинності (узагальнення та аналіз ). Досягнення: Своєчасне та якісне виконання поставлених задач; демонстрація лідерських якостей; демонстрація навиків управляння персоналом.

Ключевая информация

Цілеспрямованість, Володіння пакетом Microsoft Office, Уміння користуватись оргтехнікою, Командний гравець, Комунікабельність, Старанність, Без шкідливих звичок, Стресостійкість, Відповідальність, Вміння швидко приймати рішення, Анілітичне мислення, Бажання до навчання, Порядність, Орієнтація на результат, Управління персоналом, Уміння аналізувати, Ведення переговорів, Стратегічне планування, Управлінські навички, Користувач 1С

Учился в 2 заведениях

Державний вищий навчальний заклад "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди"

Облік і оподаткування

Переяслав-Хмельницький, 2022

НУХТ

Автоматизация компьютерных систем / автоматизация технологических процессов

Киев, 2014

Дополнительная информация

Персональні якості

Цілеспрямованість, Володіння пакетом Microsoft Office, Уміння користуватись оргтехнікою, Командний гравець, Комунікабельність, Старанність, Без шкідливих звичок, Стресостійкість, Відповідальність, Вміння швидко приймати рішення, Анілітичне мислення, Бажання до навчання, Порядність, Орієнтація на результат, Управління персоналом, Уміння аналізувати, Ведення переговорів, Стратегічне планування, Управлінські навички, Користувач 1С

Ігор

Начальник контрольно-ревізійного відділу. Ревізія. Інвентаризації.

Киев

48 000 грн.

31 год

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: в офисе/на месте

Обновлено 2 недели назад