Работал в 4 компаниях   29 лет 2 месяца

Промышленность и Производство, Консалтинг / Аудит, Юридические услуги

зам.генерального директора

Украинсько-німецьке підприємство

Промышленность и Производство

16 лет

09.2008 - по настоящее время

  • Оформлення, укладання та контроль виконання: зовнішньо - економічних контрактів на поставку сировини, обладнання, готової продукції, угод спільної діяльності, договорів іпотеки, застави, безкоштовного користування, оренди, купівлі-продажу, поставки, інвестиційних угод, інтелектуальної власності (торгові марки та знаки).
  • Розробка, впровадження та контроль внутрішніх наказів, розпоряджень та інструкцій щодо діяльності підприємства, оформлення претензій, скарг, посадових інструкцій та ін.
  • Відповідав за експортно-імпортні операції ЕС (обладнання, транспорт, сировина, готова продукція): здійснення та контроль замовлень товару (сировни), що імпортується в Україну, митне оформлення вантажу, замовлення логістики.
  • Відповідав за оформлення та обслуговування кредитування (понад 20 кредитних проектів: кредитування на обігові кошти, купівлю обладнання та нерухомості, рефінансування кредитування та ін.) в 12 кредитних установах України:
  • Відповідав за оформлення та обслуговування кредитів (позик) від нерезидентів: договори, звіти, реєстрація НБУ, контроль повернення коштів.
  • Приймав безпосередню участь в складанні управлінської звітності, бізнес-планів розвитку підприємства, інвестиційних програм для внутрішніх та зовнішніх стрейкхолдерів підприємства.
  • Пошук та залучення іноземних замовників і постачальників (сировини, технологічного обладнання, запасних частин): переговори, укладення угод, митне оформлення та ін.
  • Приймав участь в провадженні та здійсненні контролю функціонування на підприємстві системи управління безпечністю харчових продуктів (HACCP): оформлення документації, проведення внутрішніх та зовнішніх аудитів.
  • Відповідав за облік та контроль функціонування франчайзингової мережі та дистрибуції підприємства.Впровадження на підприємстві роботи системи електронного документообігу E-COM та COMARH.
  • Розробка та проведення маркетингових заходів на підприємстві: оформлення комерційних пропозицій, e-mail розсилка, реклама Google Ads, розробка сайту підприємства і його наповнення інформацією.
  • Проходження різного роду перевірок державних установ та організацій щодо фінансово-господарської діяльності підприємства: екологія, держпраці, податкова інспекція, національний банк, та ін.
  • Організація діяльності акціонерних товариств

Економіст

Спільне українсько-німецьке підприємство "Ареал"

Промышленность и Производство

5 лет 5 месяцев

03.2003 - 08.2008

  • Відповідав за оформлення та обслуговування кредитування (кредитування на обігові кошти, купівлю обладнання та нерухомості, рефінансування кредитування та ін.): фінансова та управлінська звітність, проведення експертних оцінок майна та ін., фінансовий моніторинг виконання кредитування (звіти, довідкова інформація), проведення перевірок застави.
  • Розробка, впровадження та контроль внутрішніх наказів, розпоряджень та інструкцій щодо діяльності підприємства, оформлення різного роду листів, претензій, скарг, посадових інструкцій та ін.
  • Оформлення та укладання від імені підприємства: зовнішньо - економічних контрактів на поставку сировини, обладнання, готової продукції, угод спільної діяльності, договорів іпотеки, застави, безкоштовного користування, оренди, купівлі-продажу та ін.,
  • Відповідав за експортно-імпортні операції (обладнання, транспорт, сировина): здійснення та контроль замовлень товару (сировни), що імпортується в Україну, оформлення документів для митного оформлення вантажу, замовлення логістики, контроль завантаження та доставки вантажу.
  • Приймав участь в складанні управлінської звітності, бізнес-планів розвитку підприємства, інвестиційних програм для внутрішніх та зовнішніх стрейкхолдерів підприємства.
  • Пошук та залучення іноземних замовників і постачальників (сировини, технологічного обладнання, запасних частин): переговори, укладення угод, митне оформлення та ін.
  • Розробка та проведення маркетингових заходів на підприємстві: оформлення комерційних пропозицій, e-mail розсилка.
  • Проходження різного роду перевірок державних установ та організацій щодо фінансово-господарської діяльності підприємства: екологія, держпраці, податкова інспекція, національний банк, та ін.
  • Організація діяльності акціонерних товариств (збори акціонерів, операції з цінними паперами, звітність, тощо).

Помічних експерта з оцінки майна та майнових прав

ТзОВ «Росан-Бізнес-Консалтинг»

Консалтинг / Аудит

1 год 1 месяц

11.2001 - 12.2002

Оцінка матеріальних та нематеріальних активів - оренда, викуп, застава

Помічник нотаріуса, інженер програміст

перша львівська приватна нотаріальна контора

Юридические услуги

6 лет 5 месяцев

06.1995 - 11.2001

підготовка документів цивільно-правового характеру для нотаріального посвідчення

Ключевая информация

  • Планування та організація своєї роботи
  • Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
  • Постійне навчання та розвиток професійних навичок
  • Адаптація до нових умов роботи
  • Управління часом та вміння працювати з високою навантаженням
  • Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
  • Дотримання корпоративної культури та цінностей
  • Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
  • Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
  • Учился в 1 заведении

    Львівський політехнічний інститут

    інженер електрик

    Львов, 1992

    Владеет языками

    Английский

    ниже среднего

    Русский

    свободно

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Украинский

    свободно

    Может проходить собеседование на этом языке

    Может проходить собеседование на этом языке

    Курсы, тренинги, сертификаты

    експорт в країни ЄС - львівська торгова промислова палата 2022

    Львів, 2022

    розробка та впровадження на підприємстві системи НАССР ISO22000 (2016)

    Львов, 2016

    АКЦІОНЕРНІ ТОВАРИСТВА Корпоративне управління та Фондовый ринок (2016)

    Львов, 2016

    Дополнительная информация

    Побажання

    Відповідальність, пунктуальність, ініціативність, комунікабельність, наполегливість, ерудиція.

    Без авто

    Місцезнаходження підприємства, установи - в межах міста Львова.

    Володимир

    Керівник відділу, адміністратор, менеджер

    Львов

    55 лет

    полная занятость

    Обновлено 12 часов назад