Работал в 4 компаниях   4 года

Образование, Реклама / Маркетинг / PR-услуги

Головний маркетолог

Школа логістики "PRO8"

Образование

10 месяцев

03.2023 - 01.2024

Головні обов?язки у компанії:
- Розробка та впровадження стратегій для ефективного просування продуктів
- Налаштування рекламних кампаній у Google Ads та Meta Ads, аналіз результатів
- Розробка та затвердження рекламних текстів і креативів, постановка завдань для дизайнерів та SMM
- Постійний моніторинг, аналіз і оптимізація рекламних кампаній, контроль за витратами бюджету
- Планування, управління та запуск рекламних кампаній з 0
- Розробка нових маркетингових стратегій та оптимізація воронок продажів для підвищення конверсії
- Контроль та аналіз якості лідів, взаємодія з відділом продажів для підвищення ефективності
- Постановка задач команді, контроль строків виконання завдань
- Створення та оптимізація автоворонок продажів, налаштування автоматизації процесів
- Ведення звітності та презентація результатів перед керівництвом
- Генерація ідей щодо збільшення кількості джерел трафіку та покращення ефективності процесів
- Проведення регулярних нарад для обговорення прогресу та результатів роботи команди
- Мотивація команди продажів та підтримка у досягненні планових показників
- Контроль виконання KPI команди та проведення аналітики щодо їх досягнення
Ключове досягнення:За кілька місяців роботи я розробив та впровадив маркетингові стратегії, які дозволили вийти на стабільний дохід близько 1 млн грн на місяць. Оптимізував рекламні кампанії та впровадив ефективні автоворонки продажів, що значно підвищило конверсію та знизило вартість залучення клієнта, забезпечивши стабільне зростання компанії

Головний таргетолог, маркетолог

Marchuk Marketing

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

6 месяцев

04.2023 - 10.2023

Головні обов'язки у компанії:
- Своєчасне виконання послуг та дотримання КPI метрик;
- Розробка стратегій просування;
- Презентації нових рішень для реклами;
- Презентації з порадами по створенню креативів, рекламних текстів, воронок продаж, розбір вдалих прикладів;
- Погоджувати контент (текст/картинка), розбиратись в дизайні і, зокрема, знати який дизайн подобається цільової аудиторії.
- Розробка автоворонок: сценарій шляху клієнта та створення серії повідомлень;
Створення квізу, лендінгу;
- Підключення інтеграцій: google sheets, amoCRM, telegram і тд.
- Проведення цифрового аудиту клієнтам й презентувати формати співпраці;
- Написання скриптів продаж
- Створення та реалізація ефективних рекламних кампаній для замовників
- Аналіз та оптимізація результатів рекламних кампаній для досягнення поставлених цілей
- Впровадження автоматизації та автоворонок для збільшення ефективності рекламних стратегій
- Розвиток та зміцнення партнерських відносин для залучення нових клієнтів

Керівник відділу SMM, головний таргетолог

B&K - рекламне агентство

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

1 год 10 месяцев

03.2021 - 01.2023

Головні обов'язки у компанії:
- Розробка та реалізація успішних рекламних стратегій для замовників
- Створення та оптимізація воронок продаж для збільшення конверсії
- Ефективне керівництво командою та контроль виконання завдань
- Впровадження нових технологій та автоворонок для підвищення ефективності рекламних кампаній
- Аналіз результатів рекламних кампаній та розробка рекомендацій для подальших змін
- Керування процесами та проектами з 0 до результату
- Створення та коригування рекламних компанії
- Вивантаженні та презентація звітів;- Створення шаблонних матеріалів такі як: бриф, таблиці звітності, таблиці конверсій, декомпозицій і тд.
- Оцінки результативності рекламних кампаній;
- Користуватися сервісами Яндекс. Метрика, Google Analytics, знати аналітику SMM, інструменти аналітики трафіку
- Здатність самостійно та грамотно скласти текст або внести правки
- Розділяти завдання на етапи та виставляти пріоритети виконання, щоб якісно виконати завдання в строк

Керівник відділу Target

DMC - Digital Marketing Company

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

1 год 1 месяц

01.2020 - 02.2021

Головні обов'язки у компанії:
- Керівництво відділом таргету та управління рекламними кампаніями для клієнтів
- Аналіз та оптимізація таргетованої реклами для досягнення максимальної конверсії
- Розвиток та впровадження нових стратегій таргетингу для збільшення обсягів продажів
- Планування та контроль бюджетів рекламних кампаній
- Забезпечення високого рівня взаємодії зі замовниками та командою для досягнення поставлених цілей
- Спілкування з різними підрозділами, грамотно пояснювати завдання, швидко заглиблюватись в суть проблем і оперативно вирішувати їх
- Проявляти аналітичне мислення, щоб вміти спрогнозувати зміни на ринку і заздалегідь внести зміни в стратегію і бюджети
- Погоджувати контент (текст/картинка), розбиратися в дизайні й, зокрема, знати який дизайн ймовірно подобається цільової аудиторії
- Користуватися сервісами Яндекс. Метрика, Google Analytics, знати аналітику SMM, інструменти аналітики трафіку
- Грамотно ставити завдання для передачі проекту на розробку до фахівця, знати, наскільки реальне її виконання в поставлений термін

Ключевая информация

  • Стратегічне мислення
  • Комунікативні навички
  • Лідерські якості
  • Навички управління проектами
  • Аналітичне мислення
  • Google AdWords
  • Facebook ADS
  • Контекстна реклама
  • Google Analytics
  • SMM
  • Розвиток бренду
  • Просування сайту
  • Інтернет-маркетинг
  • Tiktok ADS
  • Linkedin ADS

Учился в 3 заведениях

Луцький національний технічний університет

Цифрові технології

Луцьк, 2023

Луцький національний технічний університет

Цифрові технології

Луцьк, 2022

Луцький педагогічний коледж

Вчитель початкових класів та інформатики

Луцьк, 2020

Владеет языками

Английский

ниже среднего

Русский

выше среднего

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Маркетингове агенство Red Hamster

Житомир, 2021

Таргет, особистий бренд, СRM, воронки продажів

Зуші Плетньов, курс "Дірект Майстер"

Київ, 2021

3 місяці навчання різноманітним автоворонкам

Університет Атом

Київ, 2020

Сертифікований фахівець, пройшов програму -"TRAFFICOLOG" в яку входить такі модулі:

1. Основи маркетингу.
2. Цільова аудиторія: дослідження, формування, сігментація.
3. Воронка продажів, продуктова лінійка.
4. Позиціонування, оффер, УТП
5. Декомпозиція та планування.
6. Креатив: практика створення банерів / відео.
7. Налаштування реклами Facebook, Instagram, Audience Network під ключ
8. Оптимізація, CBO, LookLike аудиторії, ремаркетинг, піксель.
9. Продажі і переговори, Емпатія, клієнтоорієнтованість
10. Особиста ефективність, тайм-менеджмент
11. Робота з блокуваннями, фарм
12. Арбітраж трафіку і робота з CPA- мережами
13. Аналітика, GA, LTV клієнта, звітність
14. Управління підрядниками, маштабування і зростання.

Юрій Ігорович

Керівник відділу маркетингу

Луцк

2 500 $

23 года

Работает, но открыт для предложений

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 неделю назад