Работала в 7 компаниях 10 лет 4 месяца
Услуги для бизнеса - другое, Негосударственные организации / NGO, Государственный сектор, Образование, IT
Координатор Аналітичного центру та Центру захисту бізнесу
Спілка українських підприємців
Услуги для бизнеса - другое
10 месяцев
12.2023 - 10.2024
- Планування та організація своєї роботи
- Дотримання встановлених процедур і стандартів якості
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
- Адаптація до нових умов роботи
- Здійснення контролю за якістю виконуваних робіт та процесів
- Дотримання корпоративної культури та цінностей
- Встановлення пріоритетів для ефективного виконання завдань
- Впровадження нововведень для покращення процесів та результативності роботи
- Створення та опис бізнес-процесів даної позиції
- організація та супроводження засідань комітетів (онлайн та офлайн);
- формування порядку денного комітетів та інформування про порядок денний всіх учасників комітетів;
- ведення протоколів засідань комітетів (за необхідності);
- проведення щорічної ротації керівництва комітетів;
- внесення та оновлення інформації про комітети у відповідних розділах сайту Спілки (діяльність комітетів, інформація про керівництво, лого учасників комітетів, новини комітетів);
- внесення подій комітетів в календар на сайті Спілки;
- адміністрування чатів комітетів у месенджерах;
- адміністрування чат-ботом в частині роботи з комітетами (розміщення інформації, актуалізація даних по ініціативам, статусу роботи з ініціативами, внесення аналітичних та інших матеріалів напрацьованих аналітичним центром);
- нагадування членам комітетів про своєчасність оплати за участь в комітеті;
- інформування учасників Спілки про діяльність комітетів, заохочення нових учасників доєднатися до комітетів;
- фіксація індивідуальних ініціатив/звернень учасників та профільних комітетів, ведення статусів по ним в спеціальному документі;
- контроль просування законодавчих ініціатив від Спілки в законотворчому процесі ВР (розгляд на комітетах, публічні обговорення, голосування);
- організація зустрічей Спілки з представниками органів державної влади всіх рівнів;
- підготовка питань та ключових тез від Спілки до зустрічі з представниками влади;
- супроводження результатів домовленостей та рішень влади за результатами зустрічей;
- регулярне звітування ініціаторам про статус реалізації владою їхніх ініціатив;
- постійна комунікація з органами виконавчої влади щодо ініціатив Спілки;
- ведення архіву та реєстру аналітичних висновків Аналітичного центру. - підготовка драфтів новин про діяльності комітетів для публікації на сайті, в чат-боті та в соцмережах Спілки;
- внесення та регулярне оновлення інформації в СРМ, яка стосується членства в комітетах, досягнень комітетів, участі членів в робочих групах при ЦОВВ;
- ведення статистики роботи аналітичного центру (кількість ініціатив, кількість врахованих ініціатив, кількість відхилених ініціатив, кількість ініціатив, робота над просуванням яких ще триває, іншої статистики за потреби);
- підготовка релевантної інформації про роботу аналітичного центру для звіту Раді директорів;
- допомога у підготовці та проведенні заходів Спілки;
- участь у вдосконаленні процесів роботи Спілки та внесення пропозицій щодо покращення діяльності аналітичного центру;
- постійне навчання та розвиток, включаючи оновлення знань про бізнесове середовище в Україні та світі, навички ведення перемовин, аналіз трендів тощо.
Administrative officer
Samaritans Purse
Негосударственные организации / NGO
3 месяца
07.2023 - 10.2023
• Робота з партнерами організації - збір необхідної інформації, документів для початку співпраці
• Вирішення проблемних питань
• Спілкування вже з існуючими партнерами щодо звітності, або з інших адміністративних питань
• Вчасне оновлення інформації в трекінгових системах організації
• Пошук і архівація необхідної документації
• Створення Store requests (запитів) для існуючих партнерів для відвантаження їм гуманітарної допомоги у вигляді непродуктових товарів зі складів організації в різних містах України
• Переклад документації поєкту з/на англійську мову, усний переклад для керівництва з/на англійську мову
• Виконання поточних завдань керівництва
Головний фахівець відділу безбар'єрного середовища
Київський міський Центр соціальної, професійної та трудової реабілітації осіб з інвалідністю
Государственный сектор
5 месяцев
12.2022 - 05.2023
• Розробка Плану заходів на 2023 - 2024 роки з реалізації Національної стратегії зі створення безбар'єрного простору в Україні на період до 2030 року в м. Києві.
• Виконання поточних контролів Київської міської державної адміністрації
• Підготовка необхідної звітності (місячної, квартальної, річної)
• Допомога в організації профільних заходів Центру
• Виконання окремих доручень керівництва
Помічник директора
Департамент соціальної політики КМДА (Київської міської державної адміністрації)
Государственный сектор
2 года 4 месяца
08.2020 - 12.2022
• Узгодження та координація робочого графіку
• Співпраця та координація робочих процесів з КМДА та її структурними підрозділами
• Ведення ділового листування, надання відповідної інформації на звернення громадян
• Організація проведення зустрічей, переговорів
• Підготовка необхідної інформації
• Постановка задач профільним відділам
• Контроль виконання завдань
• Виконання окремих доручень
Sales/Start - Up manager
Golden Staff
Образование
7 месяцев
07.2019 - 02.2020
- Проведення зустрічей, переговорів з клієнтами
- Надання необхідної інформації щодо продукту для клієнта
- Формування попередніх розрахунків, работа з договорами
- Проведення презентацій
- Запуск навчальних проєктів
- Забезпечення учасників інформаційними матеріалами
- Постійна комунікація з замовником і навчальними групами
- Контроль навчальних проєктів на всіх етапах.
Молодший проєктний менеджер
WebPromo
IT
8 месяцев
09.2018 - 05.2019
- Контроль постановки та виконання задач спеціалістами
- Контроль своєчасних оплат і виставлення рахунків
- Ведення звітності, формування щотижневого зрізу показників, надання щомісячної аналітичної звітності
- Адміністративна підтримка на всіх етапах проєкта
Провідний спеціаліст відділу міжнародного співробітництва
Національна школа суддів України
Образование
4 года 11 месяцев
11.2013 - 10.2018
Проведення зустрічей та переговорів, ділове листування, підготовка аналітичної звітності. Робота з документацією, адміністративна підтримка на всіх етапах співпраці, переклад документів з/на англійську мову, підготовка квартальної та річної звітності.
Ключевая информация
- Веднння ділового листування, перемовин
- Організація зустрічей, заходів (тренінги, семінари, конференції, навчальні проєкти)
- Проведення презентацій
- Робота з документообігом, переклад документів з/на англійську мову
- Підготовка звітності
- Работа з договірною документацією
- Підготовка попередніх розрахунків
- Контроль виконання та постановки задач по проєктам
- Навички роботи з комп'ютером: MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Photoshop), E-mail, Internet, Google Docs, CRM, Worksection, Bitrix24.
Училась в 3 заведениях
Міжрегіональна академія управління персоналом
міжнародні відносини
Київ, 2017
Товариство з обмеженою відповідальністю "Академія адвокатури України"
Міжнародне право
Київ, 2013
Український гуманітарний ліцей
Київ, 2009
Владеет языками
Английский
выше среднего
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Русский
свободно
Украинский
родной
Курсы, тренинги, сертификаты
Організаційне забезпечення підготовки та проведення тренінгів
Олена
Олена
Проектний координатор
Киев
Работает, но открыт для предложений
полная занятость
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 4 часа назад