Работала в 4 компаниях 12 лет 2 месяца
Образование
Практичний психолог
Комунальна установа «Інклюзивно — ресурсний центр» Матвіївської сільської ради Запорізької області
Образование
1 год 8 месяцев
05.2024 - по настоящее время
- Надання психологічної допомоги та консультацій
- Діагностика та оцінка психологічного стану клієнтів
- Проведення індивідуальних та групових зустрічей
- Розробка індивідуальних програм корекції та розвитку
- Ведення документації по роботі з клієнтами
- Розвиток навичок емпатії та комунікації
- Постійне вдосконалення професійних знань і умінь
- Співпраця з освітніми та медичними установами
Практичний психолог
ОЗО Матвіївський ЗНВК «Всесвіт»
Образование
9 месяцев
09.2023 - 05.2024
- Надання психологічної допомоги та консультацій
- Діагностика та оцінка психологічного стану клієнтів
- Організація тренінгів та семінарів
- Ведення документації по роботі з клієнтами
Практичний психолог
Дружелюбівський НВК
Образование
8 лет 10 месяцев
08.2013 - 05.2022
- Надання психологічної допомоги та консультацій
- Діагностика та оцінка психологічного стану клієнтів
- Ведення документації по роботі з клієнтами
Вчитель біології
Кам'янська ЗОШ I-III ступенів
Образование
1 год 1 месяц
08.2012 - 08.2013
- Проведення уроків біології (включаючи теоретичні лекції та лабораторні заняття)
Ключевая информация
Навички проведення соціально-психологічної діагностики особистості;
навички проведення психологічного тестування, обробки отриманих результатів;
навички проведення психологічних тренінгів;
уміння вислухати й зрозуміти людину, заспокоїти, поспівчувати;
уміння налагоджувати довірливі стосунки з людьми;
спостережливість, стресостійкість;
комунікабельність;
врівноваженість;
доброзичливість;
уважність;
здатність до навчання;
навички роботи з дітьми з ООП та їх батьками;
навички проведення індивідуальних та групових занять з корекції когнітивної та емоційно- вольової сфери дітей ;
Знання ПК: впевнений користувач (MS Office; Internet);
вміння працювати під тиском
адаптивність до змін;
міжкультурна компетентність
командна робота;
Училась в 1 заведении
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
Хіміко- біологічний / біолог, вчитель біології та екології, практичний психолог в навчальних закладах
2012
Владеет языками
Немецкий
ниже среднего
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
«Фахівці ( консультанти) інклюзивно- ресурсних центрів”
Законодавство у сфері
Структура та функції ІРЦ
Процедура первинного прийому
Написання висновку ІРЦ
Особливості різних категорій ООП
“Небайдужі:базові емоційні потреби та соціальна взаємодія”
Навички як зрозуміти свої базові емоційні потреби та покращити соціальну взаємодію
Методи забезпечення емоційного благополуччя та зміцнення зв'язків з оточуючими
“Змі(ц)нюй: онлайн-курс про інклюзивну психологічну допомогу”
Інклюзія та безбар'єрність у психологічних послугах
Специфіка груп і психологічних запитів ЛГБТІК+
Специфіка груп і психологічних запитів: підлітки з набутою інвалідністю
Специфіка груп і психологічних запитів: ВПО
Робота з образом тіла
« Використання ABLLS-R для оцінювання учнів з ООП, написання SMART-цілей та застосування методів прикладного аналізу поведінки для навчання
як правильно проводити це оцінювання, інтерпретувати результати та використовувати їх для планування навчання
як, ґрунтуючись на даних ABLLS-R, створювати індивідуальні, чітко сформульовані навчальні цілі для учнів з ООП
Використання інструмента АДК Tippy Talk та інших корисних застосунків
Особливості використання застосунку у роботі з немовленнєвими дітьми
“Соціально- правові та психологічні засади реагування на гендерно-зумовлене та домашнє насильство
набуття знань про правові та соціально-психологічні засади запобігання та протидії проявам гендерно зумовленого та домашнього насильства, виявлення та ідентифікацію форм насильства, усунення його наслідків, формування вмінь і навичок щодо застосування алгоритму дій у випадку виявлення гендерно зумовленого та домашнього насильства
Вступ до раннього втручання
Як формується дитина та її світогляд. Чинники, що впливають на розвиток дитини та життя родини. Наукове обґрунтування та міфи, пов'язані з дітьми з порушеннями розвитку. Базові принципи послуги раннього втручання. Як створити умови для розвитку дитини та підтримати її в щоденних активностях.
«Захист прав людей з інвалідністю»
Коректна термінологія та етика ставлення до людей з інвалідністюЗагальний огляд теорії про права людиниРівність та недискримінація. Дії для захисту прав людиниРозумне пристосування, доступність та універсальний дизайнМіжнародні та національні механізми захисту прав людей з інвалідністю та приклади
курси підвищення кваліфікації за освітньою програмою: Практичні психологи
Зміст професійного стандарту "Практичний психолог закладу освіти"Планування професійної діяльності (річний план, тайм?менеджмент)Нормативно?правова база діяльності психолога в умовах НУШДіагностичні інструменти для оцінки психологічного благополуччя та психічного здоров'я учнівАлгоритм роботи з усіма учасниками освітнього процесу (учні, вчителі, батьки)Психологічна профілактика та просвітаНавички групової та індивідуальної корекційно?розвивальної роботи.Формування в дітей навичок саморегуляції та самодопомоги при стресі.Профілактика професійного вигорання та підтримка власного емоційного здоров'я
Безпечний простір:комплексна психосоціальна підтримка українських шкіл в умовах війни
Формування безпечного середовища та стійкості до стресу у дітей:Навчання шкільних психологів методиці створення позитивного психологічного клімату в класі.Розробка та впровадження правил, рутин та ритуалів для надання дітям відчуття безпеки та структури.Використання травмоінформованого підходу в навчальному процесі.Групова корекційна робота з дітьми:Проведення занять із дітьми, у яких виявлені симптоми психосоціального стресу, депресії та тривоги, для підвищення їхньої стійкості до наслідків травмувальних подій.Навчання дітей навичкам самостійного психоемоційного відновлення.Професійне зростання та емоційна підтримка педагогів:Опанування навичок самодопомоги при стресі та підтримки колег.Організація зустрічей педагогів у форматі "Відкритих діалогів" для фахового обговорення складних ситуацій та емоційної підтримки.Робота з батьками:Проведення групової роботи з батьками для формування їхніх навичок підтримки дитини та усвідомленої взаємодії з інформацією.
Навчання технік зцілення для батьків, осіб , що їх замінюють, та спеціалістів, які працюють з дітьми
Особливості реакцій дітей та дорослих на стресові подіїПосттравматичні стресові реакції (інтрузії) у дорослих та дітейРобота з дітьми у стресових ситуаціяхТехніки для покращення емоційного стану і відновлення ресурсу стресостійкості у стресових ситуаціяхТехніки, що допомагають контролювати інтрузивні образи; усвідомлення та відновлення; зустріч зі спогадами; зустріч зі страхом
Перша психологічна допомога під час та після війни
Кризове втручання при гострій стресовій реакції.Первинні емоційні та психічні стани людини в надзвичайних умовах. Як справлятися і могти допомагати.Надання першої психологічної допомоги: техніки та навички самозаспокоєння.Надання першої психологічної допомоги: взаємодія та комунікація.Робота з дітьми у стресових ситуаціях: вікові особливості, типові реакції, можливі розлади та способи допомогВікові особливості сприйняття втрат та смерті дітьми.Загальні засади розуміння потреб, страхів та можливої допомоги дітям.
Діалог та медіація: Шлях до порозуміння
Конфлікт як причина непримиренностіСпособи розв’язання конфліктівРоль посередника під час діалогу та медіації
Негативний і позитивний мир
Алгоритм примирення
Прості дієві поради щодо подолання конфлікту
Практичні психологи
Удосконалення професійних навичок,Оновлення знань та розвиток компетентностей відповідно до сучасних стандартівФормування навичок ефективної практичної діяльності.Поглиблення знань, розвиток умінь у певних сферах, таких як консультування, психологічна підтримка та саморегуляція
Дополнительная информация
Особисті якості
Останні роки я активно працюю в сфері інклюзивної освіти (закладах освіти, де запроваджено інклюзивне навчання), а останній рік займаю посаду практичного психолога в інклюзивно- ресурсному центрі. Все своє професійне життя я присвятила освіті. Закінчивши у 2012 році Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, одразу пішла працювати в школу вчителем. А з 2018 року працювала практичним психологом. Саме на цій посаді я зрозуміла наскільки важливо збереження ментального здоров’я наших учнів. Людина, що працює з дітьми з особливими освітніми потребами повинна мати такі якості як емпатія та чуйність, терпіння, витривалість, вміння налагодити контакт не лише з дитиною, а й з її батьками, педагогами, тактовність, креативність, бажання розвиватися. А ще дійсно горіти своєю справою.
Комп'ютерні навички
Навички роботи з текстовими редакторами -Microsoft Word, Google Docs)
Програми для презентацій -Microsoft PowerPoint, Google Slides,Canva
Електронна пошта -E-mail
Проведення онлайн-опитувань та тестування-творення та розсилка анкет за допомогою Google Forms
Платформи для відеоконференцій- Zoom , Google Meet
Спільна робота онлайн-використання функцій демонстрації екрана, віртуальних дошок
Тетяна Миколаївна
Тетяна Миколаївна
Практичний психолог( дитячий)

Запорожье
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: в офисе/на месте
Обновлено 2 недели назад