Работала в 3 компаниях   20 лет 4 месяца

Промышленность и Производство, Строительство

менеджер з продажів

ТОВ "Насос-енерго техніка"

Промышленность и Производство

19 лет 6 месяцев

01.2003 - 07.2022

  • прийом та розподіл вхідних дзвінків, кореспонденції;- ведення діловодства (контроль виконання та систематизації документів);
  • коригування та погодження договорів;
  • ведення первинної бухгалтерії, виписка рахунків, накладних, робота в 1С, Клієнт-Банк
  • облік руху товару- консультація клієнтів по телефону щодо насосного обладнання
  • листування з бізнес-партнерами англійською мовою;
  • пошук персоналу, проведення співбесід,
  • пошук необхідної інформації в Інтернеті
  • підбір, розрахунок та продаж необхідного клієнту обладнання (насосне обладнання, котельне обладнання, редуктори, вентилятори) тобто повне ведення клієнта від вітання до відвантаження товару,
  • маркетингові дослідження ринку, ведення бази даних, облік, реєстрація, рух товару
  • прийом вхідних дзвінків, обробка кореспонденції
  • супровід ЗЕД (зовнішньоекономічної діяльності)
  • логістика (робота з транспортними компаніями, контроль відвантажень та відправок продукції контрагентам, знання ринку транспортних послуг та ціноутворення на дані види послуг);
  • складання, ведення, погодження та укладання договорів, контроль виконання договірних зобов'язань покупця та замовника
  • контроль надходження коштів;
  • ведення первинної бухгалтерської документації (рахунки, податкові накладні, видаткові накладні);
  • підготовка звітів про продаж
  • визначення каналів збуту, засобів стимулювання збуту: розміщення реклами в періодичних виданнях, Інтернеті, поштове розсилання безпосередньо потенційному клієнту

Офіс-менеджер

ТОВ "Насос-енерго техніка"

Промышленность и Производство

4 года 1 месяц

02.2003 - 03.2007

  • прийом та розподіл вхідних дзвінків, кореспонденції
  • ведення діловодства (контроль виконання та систематизації документів);
  • коригування та погодження договорів;
  • ведення первинної бухгалтерії, виписка рахунків, накладних, робота в 1С, Клієнт-Банк
  • Облік руху товару
  • консультація клієнтів по телефону щодо насосного обладнання
  • листування з бізнес-партнерами англійською мовою;
  • пошук персоналу, проведення співбесід,
  • пошук необхідної інформації в Інтернеті

Секретар керівника

ПП "Протей"

Строительство

10 месяцев

04.2002 - 02.2003

  • Прийом та розподіл дзвінків, факсів (міні-АТС),кореспонденції,
  • організація проведення переговорів та зустрічей.
  • ведення діловодства, реєстрація, облік та розподіл вхідної та вихідної документації, кореспонденції;
  • Забезпечення життєдіяльності офісу (робота із сервісними організаціями, кур'єрськими службами, замовлення офісних та госп. товарів)
  • Ділова переписка;
  • збір та аналіз інформації;
  • контроль над своєчасним виконанням завдань, поставлених керівником

Училась в 2 заведениях

Запорізька Державна Інженерна Академія

Теплоенергетики, інженер-теплоенергетик

Запоріжжя, 2006

Запорізький Гідроколедж, ЗДІА

теплотехніки, техник-теплотехник

Запоріжжя, 2002

Владеет языками

Английский

продвинутый

American English Center- Intermediate

Русский

свободно

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Английська мова - American English Center

Запоріжжя, 2016

Курси английської мови з носіями мови тривалістю 12 місяців

Розмовна англійська мова 

Граматика

Переклад

Рівень Intermediate

1C-бухгалтерія

Запоріжжя, 2006

  • Бухгалтерський облік
  •  Податковий облік
  •  Автоматизація бухгалтерського обліку «1С:Підприємство» 

Інспектор відділу кадрів

Запоріжжя, 2002

Оператор ПК

Запорожье, 2002

Офіс-менеджер

Запоріжжя, 2002

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

Вод. посвідчення кат. В.

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач ПК Microsoft Office (Word, Excel, Access, Internet, почтовые программы), Adobe Photoshop, Adobe FineReader, 1C-Підприємство, Клиєнт-Банк, M.E.Doc, JivoSite, вся офісна оргтехніка, міні АТС

Особисті якості

бажання працювати і заробляти, відповідальність, порядність, цілеспрямованість, ввічливість, уміння працювати в колективі, організаторські здібності, пунктуальність, уміння швидко вчитися та орієнтуватися у нестандартних ситуаціях

Ирина

Діловод, Секретар, Помічник керівника, Бухгалтер з первинної документації

Запорожье

25 000 грн.

42 года

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 3 недели назад