Работала в 3 компаниях   11 лет 3 месяца

Транспорт и Логистика, Другое, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

Менеджер (Департаменту поштових послуг та торгівлі)

Укрпошта

Транспорт и Логистика

3 года

11.2021 - по настоящее время

Розробка бізнес моделі «Каталожна торгівля в Укрпошті»: концепт та стратегія розвитку продажів по каналам офлайн та онлайн продажів.

Підготовка та контроль виконання технічних завдань для ключових департаментів компанії (IT, фінанси, бухгалтерія, юридичний відділ, мережа, e-commerce) по впровадженню БМ.

Розробка та погодження змін до послуги сприяння реалізації товарів замовника за новою БМ.

Погодження та підписання договірних зобов'язань з новими постачальниками; покращення умов співпраці з наявними.

Ведення актів взаєморозрахунків з постачальниками та контроль виконання зобов’язань.

Формування звітності щодо доходів (щомісячна, річна), а також планів доходів (річних, трирічних).

Формування асортиментної матриці товарів, ціноутворення та контроль обіговості.

Формування категорії мерча Укрпошти від ідеї до розробки, закупівля, планування продажів і розподіл продукції в мережі та на сайті https://postmark.ukrposhta.ua/.

Підготовка звітності щодо реалізації мерчу.

Просування продажів через акції, знижки, контент та візуалізацію на сайті.

Координація і контроль процесу переміщення товарів (мерч) між регіонами, складами та відділеннями зв’язку.

Менеджер проекту (відкриття магазину та інтернет-магазину з "нуля").

Корпорация UBI

Другое

3 года 1 месяц

09.2018 - 10.2021

Розробка стратегії, організація діяльності та розвиток магазину та інтернет-магазину з нуля;

Визначення та формування товарного ряду за категоріями (кількість: категорії, підкатегорії, SKU, оптимальні залишки).

Формування ціноутворення згідно з аналізом цін внутрішніх та зарубіжних конкурентів.

Вибір найкращих постачальників та цінових пропозицій (європейських та українських)

Підписання та погодження договірних зобов'язань з новими постачальниками, покращення умов співпраці з існуючими.

Закупівля товарів: контроль за виконанням зобов'язань перед постачальниками; документальне оформлення угод (зокрема ЗЕД); прийом товарів;

Контроль якості. Формування планограм з викладення товару на полицях. Контроль та участь у викладанні товару на полицях.

Підбір, пошук та закупівля: меблів (для забезпечення: викладення товару, робочого місця продавця, комфорту покупців); антикрадіжного обладнання; декоративних елементів відповідно до загальної стилістики.

Розробка та формування етикеток товарів.

Підбір та узгодження рекламної продукції: банерів, вивісок, флаєрів (участь у проведенні фотосесії)Консультування продавців, а за потреби – покупців по товарах.

Забезпечення відділів та служб компанії всією необхідною інформацією про товари.

Координування роботи магазину: контроль та постановка завдань продавцю, копірайтеру, бухгалтеру.

Складання, затвердження та контроль виконання довгострокових планів розвитку.

Складання бюджету на рік з закупівлі, продажу, рекламних кампаній, сайту, просування.

Створення інтернет-магазину: підбір та узгодження логотипу, назви магазину, стилістики та оформлення сайту, доменного імені

Моніторинг сайтів конкурентів для аналізу сильних слабких сторінФормування категоризації товару для розміщення на сайті з урахуванням споживчих побажань, зручності користування, зрозумілістю у використанні тощо

Формування та виявлення потреб у додаткових функціях на сайті: фільтра, реклама, інформація, доставка, оплата, бренди тощо

Надання від постачальників фотографій для розміщення на сайті.

Перевірка та контроль написання текстів копірайтером по товару (h1,title, description, опис товару)

Надання, контроль та перевірка інформації щодо кожного товару на сайті: опис, ціна, відповідність, візуалізація тощо

Складання завдань та контроль SEO-підрозділу з виконання робіт - формування сайту (модулі, налаштування, сторінки, швидкість завантаження, розміщення інформації, вивантаження замовлень у 1С, повідомлення тощо)

Узгодження та контроль робіт з просування та доопрацювання сайту (контекстна реклама, товарна реклама, помилки, метадані, головна сторінка, банера, гео-точки тощо).

Внесення та контроль внесення інформації до 1С (текст, фото, ціни, фільтри, характеристики тощо)

Підписання та погодження договірних зобов'язань з транспортними компаніями щодо доставки замовлень покупцям.

Ведення сторінок магазину в соц.мережах Facebook, Instagram, Google MyBusiness

Ведення переговорів та співробітництва з усіма ключовими компаніями корпорації (логістика, поліграфія, торгівля, ІТ, SEO, постачання, бухгалтерія, парк)Формування та участь у проведенні акцій та розіграшів.

Аналіз та пошук різних заходів з метою маркетингового просування магазину. Участь у турнірах та виставках з метою просування магазину

Начальник комерційного відділу

Симпатик груп

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

4 года 11 месяцев

08.2013 - 07.2018

Начальник комерційного відділу (керівник продакт-менеджерів дистанційно-каталожна торгівля). За категоріями: косметика, космецевтика, БАДи, продукти харчування, парфумерія, біжутерія, госп. Група, побутова хімія, одяг, книги тощо

Контроль та створення каталогів з максимальним доходом (високою маржинальністю та середнім чеком)Аналітика прибутковості каталогів та смс-продажів.

Ціноутворення, наявність спеціальних пропозицій, акцій, промо активностей в каталозі та в смс-продажах.

Створення реорганізації структури відділу.

Розробка та контроль нових звітів, схем щодо покращення роботи відділу та компанії безпосередньо

Створення методичних рекомендацій щодо поліпшення роботи комерційного відділу та компанії безпосередньо

Складання презинтацій про результати виконаної роботи та майбутніх планів.

Складання довго- та короткострокових планів продажу по СТМ, контрактному виробництву, по всім SKU.Створення та реалізація промо активностей у каталогах та смс-продажах.Контроль відповідності та введення інформації до бази 1с (товар, ціна, акції, спецпропозиції, план-продаж)

Контроль та відповідальність за представленість усіх SKU з оптимальною частотоюФормування асортименту матриціАналіз товарних залишків, обертовість.Введення нових позицій для максимального отримання доходу.

Аналіз не затребуваних покупцем позицій.

Ведення переговорів з ключовими департаментами холдингу, для максимально швидкого та вірного отримання результату (ІТ, закупівлі, дизайн, Call-центру, маркетинг, завод (власне виробництво), склад, бухгалтерія)

Запровадження бонусної системи для мотивації відділів.

Складання, контроль та розподіл завдань по відділу, за своєчасним та якісним результатом виконаної роботи.

Моніторинг ринку з метою збільшення прибутку.

Підбір, допомога та навчання нового персоналу

Ведення переговорів із постачальниками.

Ключевая информация

  1. Впевнений користувач (програми: 1С, Word, Excel, PowerPoint, Outlook, WMS, Internet, Бітрікс24, ERP)
  2. Високий рівень відповідальності, працездатності, порядність, уміння досягати цілей, старанність, комунікабельність, наполегливість.
  3. Вміння працювати у режимі багатозадачності.
  4. Знання основ складського обліку, ведення документації, досвід продажу, досвід ведення переговорів, досвід відкриття магазину та інтернет-магазину з "0";
  5. Працьовитість, старанність, ініціативність, комунікабельність, уміння працювати в команді, швидко навчаюсь, організованість, відповідальність, дисциплінованість, вміння знаходити позитив у найскладніших ситуаціях

Училась в 1 заведении

Государственная Академия Жилищно-Коммунального Хозяйства

специальность: учет и аудит;

Киев, 2008

Владеет языками

Английский

ниже среднего

B1

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Марія

Категорийний менеджер, продакт менеджер, керівник відділу закупівель, інші схожі види діяльності

Киев

Голосеевский район, Оболонский район, Шевченковский район

Готов переехать: Васильков

35 000 грн.

38 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 3 недели назад