Работала в 6 компаниях   10 лет 4 месяца

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, IT, АПК (Агропромышленный комплекс)

Бухгалтер

"Метал Холдінг Трейд" ТОВ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

1 год

05.2023 - 05.2024

Бухгалтером з податкових накладних.

Ведення ділянки ПДВ (формування зобов’язань з ПДВ):

  • формування та виписка податкових накладних та розрахунків коригування (150 -200 шт в день);
  • формування, перевірка та реєстрації ПН (готівка-касса);
  • своєчасна реєстрація податкових накладних та РК через M.e.doc (7000 - 9000 шт. в місяць) ;
  • перевірка своєчасна реєстрація РК мінус та підготовка інформації для складання ПДВ - звітності (декларації) в MS ExceІ;
  • підготовка та подача документів на розблокування податкових накладних та коригувань до них;
  • обробка банківської виписки, рознесення оплат;
  • повернення товару та коштів;
  • внесення даних нових контрагентів в 1С, з попередньою перевіркою їх в електронному кабінеті платника податку;
  • контроль наявності оригіналів первинних документів від покупців: видаткові накладні та ТТН;
  • контроль за договорами з покупцями;
  • звірка з покупцями , акти звірки.

Менеджер по роботі з клієнтами, помічник бухгалтера

ПП "Кава Тревел" (Дім Кава),

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 11 месяцев

08.2018 - 07.2022

  • Ведення первинної бухгалтерії (документації): видаткові накладні, товарно-транспорті накладні, акти надання послуг та виконаних робіт, акт звірки, повернення товарів, каса (видаткові та прибуткові касові ордери), банківська виписка, оприбуткування товару та інше.Податкові накладні, розрахунки коригування, коригування боргу. Інвентаризація.
  • Контроль дебіторської заборгованості, контроль оплат.
  • Систематизація та зберігання первинних документів.
  • Вхідна та вихідна кореспонденція.
  • Прийом та обробка замовлень.
  • Ведення та розвиток існуючих клієнтів (збільшення середнього чека, розширення асортименту).
  • Залучення нових клієнтів.
  • Вирішення конфліктних ситуацій з клієнтами.
  • Обробка вхідних замовлень, що надходять через сайт та дзвінків, що надходять на "гарячу ліні".
  • Консультація клієнтів інтернет-магазину.
  • Робота з Розеткою, Пром ЮА, Епіцентр, Фотос та іншими маркетплейс. Консультація та продаж франчайнзингу.
  • Оформлення та редагування договорів.
  • Робота з аналітикою з продажу товарів.
  • Участь у тендерах.
  • Ведення та розвиток магазинів компанії.
  • Пошук та укладання договорів з постачальниками.
  • Робота з клієнтами: інформувати про доставку, заборгованість, акції, спеціальні пропозиції, зміни в прайсі.
  • Різні види звітності (з продажу, залишків, відвантаження).

Сustomer service, Sales manager

ТОВ "РЕМА"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 8 месяцев

12.2015 - 08.2019

Sales manager:

Презентація і розвиток бренду в Києві

  • Розвиток існуючих клієнтів (збільшення середнього чека, розширення асортименту).
  • Вивчення потенціалу заданої території
  • Залучення нових клієнтів
  • Налагоджування конфліктних ситуацій з клієнтами.
  • Прийом замовлень (за потребою) та контроль доставки
  • Презентація новинок, програм лояльності, акцій.
  • Мерчендайзинг в салоні. Проведення інвентаризації вітрини в салоні щомісяця. Робота з комісіями.
  • Оформлення і редагування договорів
  • Контроль дебіторської заборгованості
  • Надання звітності
  • Робота з аналітикою по продажам
  • Участь у формуванні маркетингових пропозицій, промо і т.д. для розвитку бренду.

Сustomer service:

  • Прийом і обробка замовлень, набір накладних (1С)
  • Контроль доставки
  • Робота з клієнтами, інформувати про доставку, заборгованості, акції, спеціальні пропозиції, зміни в прайсі.
  • Консультація по продукції.
  • Контроль дебіторської заборгованості, контроль оплати.
  • Ведення складського обліку, проведеня інвентаризацій.
  • Різні види звітності (з продажу, по залишкам, відвантаження).

Помічник бухгалтера

ТОВ "Українські Абразиви"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

8 месяцев

04.2015 - 12.2015

  • Ведення первинної документації: рахунки-фактури, видаткові та прибуткові накладні, податкові накладні (вхідні та вихідні), банківські виписки, акти звірки та виконаних робіт, каса (видаткові та прибуткові касові ордери), нарахування заробітної плати, переоцінка товарів, оприбуткування товару, повернення товару на склад та інше.
  • Контроль дебіторської заборгованості, контроль оплат.
  • Систематизація та зберігання первинних документів (1С, Medoc).
  • Вхідна та вихідна кореспонденція, створення наказів, оформлення договорів та довіреності.
  • Консультація клієнтів, прийом та оформлення заявок.

Організація діловодства з обробки даних і розміщення даних на веб-вузлах

ТОВ "Ант Груп"

IT

1 год 6 месяцев

10.2013 - 04.2015

  • Ведення первинної документації (рахунки-фактури, накладні, податкові накладні, банківські виписки та інше)
  • Вхідною та вихідною кореспонденцією, створення наказів, оформлення договорів.
  • Консультації клієнтів компанії.
  • Робота з оргтехнікою.
  • Робота з банківськими програмами, створення презентацій та інструкцій до банківських програм.

Помічник бухгалтера

ТОВ "Агрофірма Заросянська"

АПК (Агропромышленный комплекс)

4 месяца

01.2013 - 05.2013

Ключевая информация

Досвід B2B. Збільшення клієнтської бази. Аналітика бази даних. Добре володіння: MS Office; 1С: Бухгалтерія 7.7, 8.0-8.2.

Училась в 1 заведении

Київський Національний Економічний університет імені Вадима Гетьмана

Економіки в АПК, Облік та аудит, денна форма навчання, магістр

Киев, 2013

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Курси бухгалтерів + BAS Бухгалтерія + M.E.Doc

Київ, 2023

Як щомісяця завойовувати нових клієнтів і виконувати плани з продажу.

Київ, 2018

Тренер: Євген Явон

Міжпредметний тренінг з 1С:Бухгалтерія 8.0

Київ, 2013

Дополнительная информация

Комп'ютерні навички

Добре володіння комп'ютерною технікою, а також програмами MS Office, MS Excel, 1С: Бухгалтерія 7.7, 8.0-8.2, BAS Бухгалтерія, «M.E.Doc IS», «Клієнт-Банк», Електронний кабінет платника, FastStone Capture.

Особисті якості

Комунікабельна, вмію виявляти потребу клієнта. Швидко орієнтуюсь у стресових ситуаціях. Цілеспрямована, відповідальна, уважна, організована. Вміння працювати з великим обсягом інформації, здатність та бажання швидко навчатися.

Увлечения и интересы

Художня література, поезія, малювання, спорт.

Альвіна

Бухгалтер, Account Manager,

Киев

Голосеевский район

40 000 грн.

33 года

Активно ищет работу

полная занятость

Характер работы: гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 час назад