Дополнительная информация

РЕЗЮМЕ

РЕЗЮМЕ

П.І.П.: Кулакова Алла Петрівна

Мета: претендую на заміщення вакантної посади бухгалтера, помічника бухгалтера

Дата і місце народження: 28 червня 1971 р., м. Кременчук

Сімейний стан: розлучена.

Домашня адреса: пр. Лесі Українки, б.20, м. Кременчук, Полтавської обл., Україна, 39610

Телефон: моб. +38 (068) 221-94-73

Електронна адреса: 555333555alla@gmail.com

Освіта: вища:

  • у 1996 році закінчила Кременчуцький філіал Харківського державного політехнічного університет. Спеціальність - «Технологія машинобудування»;
  • у 1999 році закінчила факультет підвищення кваліфікації Кременчуцького державного політехнічного інституту (молодший спеціаліст). Спеціальність - «Бухгалтерський облік»;
  • у 2003 році закінчила Кременчуцький державний політехнічний університет. Спеціальність - «Облік і аудит»;
  • у 2010 році закінчила факультет підвищення кваліфікації Кременчуцького інституту Дніпропетровського університету економіки та права. Спеціальність - «Новітні інформаційні технології обліку».

Досвід роботи:

  1. 1. -лютий 1991 р. - вересень 1991 р.- працювала рахівником в Управлінні бухгалтерського обліку, звітності та контролю на КрАЗі;

-вересень 1991 р.- листопад 1995 р.- переведена бухгалтером на ВАТ ХК «АвтоКрАЗ» ;

-жовтень 1998 р. - лютий 2000 р. переведена ведучим бухгалтером в Управлінні бухгалтерского обліку звітності та контролю на ВАТ ХК «АвтоКрАЗ»;

-лютий 2000 р. - серпень 2009 р. переведена начальником відділу податкового відділу та методології в Управленні бухгалтерского обліку та контролю на ВАТ ХК «АвтоКрАЗ».

Посадові обов'язки: облік авансових звітів, складання податкової декларації з ПДВ, розрахунку орендної плати за землю, транспортних засобів, подання звітів до податкового органану.

  1. 2. Серпень 2010 р. - березень 2015 р. - бухгалтер ТОВ «Лідер Снек».

Посадові обов'язки: облік авансових звітів, розрахунків з постачальниками (робота з первинною документацією по надходженню товарів, послуг), проведення звірки з конрагентами, виконування обов'язків кассира на період відпустки бухгалтера-касира;

  1. 3. Вересень 2015 р. - квітень 2018 р. - бухгалтер ТОВ «Глобинський маслосирзавод».

Посадові обов'язки: прийом, контроль і обробка первинної документації по надходженню товарів, послуг (оприбуткування товарів на склад), ведення операцій по руху ТМЦ, списання використаних ТМЦ, З/Ч, МШП), надання оперативної інформації по залишках, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості (проведення актів звірок з контрагентами), формування податкового кредиту в програмі MEDOK та звірка з програмою "1С:Підприємство 8.2" .

  1. 4. Травень - червень 2018 р. - провідний бухгалтер ТОВ «ІЗУМРУД ЛТД».

Посадові обов'язки: розрахунки з покупцями (виставлення рахунків клієнтам, виписка накладних, реєстрація податкових накладних в програмі MEDOK;

  1. 5. Жовтень 2018 р. - червень 2019 р. - бухгалтер ТОВ «УКРМАСЛОТРЕЙД».

Посадові обов'язки: оприбуткування товарів на склад, cкладання актів звірки з контрагентами. Виконання доручень головного бухгалтера;

  1. 6. Червень 2019 р. - вересень 2020 р. - бухгалтер (з дипломом магістра) ПП «ТЕХ-МАШ».

Посадові обов'язки: облік розрахунків з покупцями, контроль дебіторської та кредиторської заборгованості, проведення платіжних доручень та касових документів у програмі "1С:Підприємство 8.2".

Професійні навички:

  • володіння обліковою політикою, системою регістрів обліку, правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві;
  • ведення плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і

господарських операцій;

  • знання системи і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю;
  • досвід ведення бухгалтерського та податкового обліку від первинної документації до формування та здачі звітності до контролюючих органів з ПДВ;
  • досвід взаємодії з податковими органами та проходження ними перевірок на підприємстві;
  • знання основ трудового законодавства.

Додаткові дані:

  • володію комп'ютером (Знання Microsoft Office, "1С Бухгалтерія версія , 8.2 УПП, УТП для України, MEDOK);
  • володіння оргтехнікою: факс, принтер, сканер, копіювальне обладнання, офісна АТС;
  • уміння працювати в системах «Банк-клієнт», «Інтернет-банк».

Знання мов: українська - рідна; російська - вільно володію; німецька - зі словником.

Особисті якості: Комунікабельна, енергійна, відповідальна, пунктуальна, порядна, дисциплінована.

Алла

Бухгалтер

Кременчуг

10 000 грн.

52 года

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад