Работала в 2 компаниях 13 лет
Государственный сектор
секретар, завідувач канцелярії
ДП "ЛБТЗ"
Государственный сектор
2 года 5 месяцев
02.2016 - 07.2018
- Організація та планування роботи підрозділу.
- Розроблення: - положення про канцелярію, - посадових інструкцій працівників канцелярії, - номенклатури справ, - інструкції з діловодства.
- Допомога працівникам структурних підрозділів при складанні та оформленні: - листів, - розпорядчих документів, - службових записок.
- Участь в редагуванні проектів стандартів установи за напрямками роботи.
- Формування справ та збереження документального фонду установи.
- Відбір пакетів документів для знищення.
- Облаштування офісного приміщення.
спеціаліст відділу інформації з виконанням адміністративних функцій
ЛОКП "Бюро технічної інвентаризації та юридчної реєстрації"
Государственный сектор
10 лет 5 месяцев
07.2003 - 12.2013
- Аналіз документальних матеріалів з метою розроблення єдиних стандартів оформлення записів та систем пошуку інформації за тими чи іншими параметрами даних.
- Прийом пакетів документів, їх сортування за видами та первинне опрацювання.
- Планова та ситуативна інвентаризація матеріалів, що зберігаються.
- Введення інформації в базу даних згідно розроблених програм.
- Координаця роботи спеціалістів відділу.
- Підбір пакетів документів на вимогу працівників структурних підрозділів та керівництва установи згідно замовлення.
- Забезпечення вчасної кур'єрської доставки необхідних документальних матеріалів.
Ключевая информация
- Отримання вхідної кореспонденції на поштових відділеннях, документів,що надсилаються з використанням засобів факсимільного зв'язку та опрацювання повідомлень, що надійшли на адресу електронної пошти установи, приймання пакетів документів, що доставляються представниками інших установ, а також кур'єрами операторів поштового зв'язку.
- Приймання пакетів документів від працівників структурних підрозділів установи та їх первинне опрацювання.
- Систематизація документів за видами. реєстрація вхідної кореспонденції.
- Формування пакету документальних матеріалів для розгляду керівника установи.
- Опрацювання документів, що надійшли після їх розгляду керівником установи, виокремлення таких, які потребують реєстрації та їх реєстрація за потоками.
- Копіювально-розмножувальні роботи, сканування документів на вимогу структурних підрозділів.
- Підготовка документів до відправлення та їх надсилання з використанням послуг операторів поштового зв'язку, засобів факсимільного зв'язку та електронної пошти.
- Формування справ згідно номенклатури справ установи та їх зберігання впродовж визначеного терміну до передачі в архів.
- Довідково-пошукова робота з використанням документального фонду,
- Здійснення телефонних дзвінків виробничого характеру, приймання дзвінків від посадових осіб структурних підрозділів, а також зовнішніх абонентів. пов'язаних з виконанням функціональних обов'язків.
- Підготовка документів для нарад.
Училась в 1 заведении
Дрогобицький державний педагогічний інститут
Педагогіка та методика початкового навчання
Україна, місто Дрогобич, 1989
Владеет языками
Русский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Технології комп'ютерної обробки інформації
Львів, 2013
Робота з пакетом програм Microsoft Offis
Дополнительная информация
Особисті якості
Аналітичний склад розуму, відповідальність, самоорганізація, постійне вдосконалення здобутих навиків, освоєння нових.
Наталія Зеновіївна
Наталія Зеновіївна
Секретар-діловод
Львов
полная занятость
Обновлено 6 месяцев назад