Работала в 2 компаниях   13 лет

Государственный сектор

секретар, завідувач канцелярії

ДП "ЛБТЗ"

Государственный сектор

2 года 5 месяцев

02.2016 - 07.2018

  1. Організація та планування роботи підрозділу.
  2. Розроблення: - положення про канцелярію, - посадових інструкцій працівників канцелярії, - номенклатури справ, - інструкції з діловодства.
  3. Допомога працівникам структурних підрозділів при складанні та оформленні: - листів, - розпорядчих документів, - службових записок.
  4. Участь в редагуванні проектів стандартів установи за напрямками роботи.
  5. Формування справ та збереження документального фонду установи.
  6. Відбір пакетів документів для знищення.
  7. Облаштування офісного приміщення.

спеціаліст відділу інформації з виконанням адміністративних функцій

ЛОКП "Бюро технічної інвентаризації та юридчної реєстрації"

Государственный сектор

10 лет 5 месяцев

07.2003 - 12.2013

  1. Аналіз документальних матеріалів з метою розроблення єдиних стандартів оформлення записів та систем пошуку інформації за тими чи іншими параметрами даних.
  2. Прийом пакетів документів, їх сортування за видами та первинне опрацювання.
  3. Планова та ситуативна інвентаризація матеріалів, що зберігаються.
  4. Введення інформації в базу даних згідно розроблених програм.
  5. Координаця роботи спеціалістів відділу.
  6. Підбір пакетів документів на вимогу працівників структурних підрозділів та керівництва установи згідно замовлення.
  7. Забезпечення вчасної кур'єрської доставки необхідних документальних матеріалів.

Ключевая информация

  1. Отримання вхідної кореспонденції на поштових відділеннях, документів,що надсилаються з використанням засобів факсимільного зв'язку та опрацювання повідомлень, що надійшли на адресу електронної пошти установи, приймання пакетів документів, що доставляються представниками інших установ, а також кур'єрами операторів поштового зв'язку.
  2. Приймання пакетів документів від працівників структурних підрозділів установи та їх первинне опрацювання.
  3. Систематизація документів за видами. реєстрація вхідної кореспонденції.
  4. Формування пакету документальних матеріалів для розгляду керівника установи.
  5. Опрацювання документів, що надійшли після їх розгляду керівником установи, виокремлення таких, які потребують реєстрації та їх реєстрація за потоками.
  6. Копіювально-розмножувальні роботи, сканування документів на вимогу структурних підрозділів.
  7. Підготовка документів до відправлення та їх надсилання з використанням послуг операторів поштового зв'язку, засобів факсимільного зв'язку та електронної пошти.
  8. Формування справ згідно номенклатури справ установи та їх зберігання впродовж визначеного терміну до передачі в архів.
  9. Довідково-пошукова робота з використанням документального фонду,
  10. Здійснення телефонних дзвінків виробничого характеру, приймання дзвінків від посадових осіб структурних підрозділів, а також зовнішніх абонентів. пов'язаних з виконанням функціональних обов'язків.
  11. Підготовка документів для нарад.

Училась в 1 заведении

Дрогобицький державний педагогічний інститут

Педагогіка та методика початкового навчання

Україна, місто Дрогобич, 1989

Владеет языками

Русский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Технології комп'ютерної обробки інформації

Львів, 2013

Робота з пакетом програм Microsoft Offis

Дополнительная информация

Особисті якості

Аналітичний склад розуму, відповідальність, самоорганізація, постійне вдосконалення здобутих навиків, освоєння нових.

Наталія Зеновіївна

Секретар-діловод

Львов

15 000 грн.

56 лет

полная занятость

Обновлено 6 месяцев назад