Работала в 6 компаниях   11 лет

HR, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Транспорт и Логистика, Автомобильная промышленность и Автобизнес, Банки

HR-менеджер (senior recruiter)

G-Consulting

HR

1 год 5 месяцев

07.2023 - по настоящее время

Організація відділу рекрутинга з 0 (наймання співробітників у відділ HRрекрутингу в кількості 5 осіб, введення на адаптацію та допомога по навчанню)

Повний цикл рекрутингу:

o Комунікація з замовником, отримання запроса «портрета кандидата» o робота із job-сайтами, соціальними мережами та телеграм-каналами o скрінінг резюме, організація та проведення трьох етапних співбесід, комунікація з кандидатами на протязі всього часу до передачі кандидата на вакансію замовнику, після прийому робітника на випробувальний термін проведення опитувань за комфортом та адаптуванням співробітника в компанії-замовника та дотримання договірних узгоджень по запропонованій вакансії o ведення звітності та аналітики по вакансіям

Онбординг/офбординг

Моніторинг і аналіз ринку праці, аналітика ефективності каналів пошуку Впровадження автоматизації рекрутингу

Підбір персоналу всіх посад у Київі та по всій території України

Підбір топ-менеджерів та рідкісних фахівців у Київі та по Україні (Executive Search)

Масовий рекрутинг на відомі компанії

Керуюча локацією

LLC ZAKAZ.UA

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

7 месяцев

11.2022 - 06.2023

Основні функціональні обов'язки:

керування персоналом (в підпорядкувані 20 осіб)

контроль ефективністі роботи підлеглих, контроль виконання поставлених задач персоналу, складання графіку змінності комплектування замовлень

навчання та стажування нових працівників

контролювання своєчасного комплектування, пакування замовлень, якість зібраного товару, своєчасне відвантаження замовлень кур'єрами комунікування з адміністрацією магазину

контролювання виконання корпоративних стандартів комплектування та пакування замовлень

оперативне опрацьовування поверненнь продовольчих товарів — свіжі продукти, заморожені, товари, які швидко псуються, непродовольчі товари

інвентаризація та контроль обігу матеріальних цінностей, забезпечення їх збереження

подача звітності підрахунків повернення

підрахунок складсього товару, внесення та проведення документального супровіду

касовий облік, звітування по біллінгу

подача списання товару на утвердження

ведення складу та документального супроводу в програмі 1С

контроль своєчасної віддачі замовлень в программі Orderman

Генеральний директор

ТОВ "ЗГОДА"

Транспорт и Логистика

2 года 5 месяцев

06.2019 - 11.2021

Основні функціональні обов'язки:

забезпечення безперебійної роботи підприємства

створення команди (6 осіб), керівництво персоналом, постановка завдань, контроль виконання, мотивація тощо.

аналіз ринку (обсяг ринку, наявність конкурентів), аналіз продажів контроль замовлення, прийому товару, організації складського простору

контроль первинної документації, документообробки в системі «Акцент»

облік та контроль товарно-матеріальних цінностей

робота з контролюючими держ.органами

cкладання та укладання договорів з постачальниками та клієнтами (право першого підпису)

взаєморозрахунок з постачальниками, платежі до бюджету (право першого банківського підпису)

аналіз результатів діяльності підприємства, кризис менеджменту, визначення ключових компетенцій співробітників, написання посадових інструкцій.

Менеджер логістики

ТОВ «Авторемторг»

Автомобильная промышленность и Автобизнес

2 года 6 месяцев

09.2016 - 03.2019

Основні функціональні обов'язки:

організація та контроль вантажоперевезень (Україна)

укладання договорів та контроль їх виконання (автомобільні перевезення), у тому числі через експедиторські фірми.

моніторинг та аналіз існуючих цін та пропозицій на ринку автоперевезень

оформлення та контроль первинної документації

контроль оплати на замовлення транспортування

контроль документальної інформації, щомісячна звітність за перевізниками, вантажовідправниками

складання маршрутів, планування перевезень

контроль завантаження транспорту та доставки товару у строк оформлення та видача супровідних документів (накладних, ТТН) та дорожніх листів

закупівля та списання ПММ, сервіс автотранспорту

організація транспортно-експедиційних послуг для ключових замовників власним та найманим транспортом по Києву та Україні

Менеджер по роботі з клієнтами

ПАТ КБ "Приват Банк"

Банки

6 месяцев

02.2016 - 08.2016

Основні функціональні обов'язки:

залучення клієнтів на кредитні картки, депозити та платежі поточне обслуговування клієнтів при зверненні до відділень банку персональне обслуговування клієнтів, власників карток "Універсальна"

Менеджер з постачання запасних частин та ТМЦ

АВТОРЕМТОРГ, ООО

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 2 месяца

12.2012 - 02.2016

Основні функціональні обов'язки: укладання договорів з постачальниками та контроль за їх виконанням

впровадження програм обліку та планування (Акцент, 1С Підприємство 7.7) постійний пошук нових постачальників, кращих умов постачання

аудит стану запасів, планові інвентаризації ТМЦ

Ключевая информация

Hard Skills:

• досвідчений користувач ПК (Microsoft Office, Інтернет, 1С, Акцент, СRM, Pover point, IP-телефонія, електронні звіти, Exel)

• впевнений користувач офісної техніки: ксерокс, принтер, сканер…

• управління процесами, задачами, командою.

Soft Skills:

швидко навчаюсь, без шкідливих звичок, працьовита, життєрадісна, відверта та щира, цілеспрямована, обов'язкова, систематизована.

Училась в 1 заведении

Бердянський державний педагогічний університет

Факультет психолого-педагогічної освіти та мистецтв

Бердянськ, 2015

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Украинский

свободно

Жанна Юріївна

HR-рекрутер

Киев

35 000 грн.

31 год

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 1 день назад