Работала в 2 компаниях 16 лет
Консалтинг / Аудит, Телекоммуникации / Связь
Аудитор
ТОВ «Аудиторская фирма «Евроаудит»
Консалтинг / Аудит
7 лет 10 месяцев
11.2016 - по настоящее время
Ведення управлінського та бухгалтерського обліку підприємств, ведення ФОП (1,2,3, група) , надання послуг аудиторських перевірок (аудиту) з питань бухгалтерського обліку, звітності, оподаткування, аналізу фінансово-господарської діяльності та інших видів економіко-правового забезпечення підприємницької діяльності фізичних та юридичних осіб.
· Організація бухгалтерського і податкового обліку підприємств з нуля за первинними документами;· Реєстрація новостворених підприємств юр. і фіз. осіб.;· Закриття підприємства.· Аналіз фінансового стану компанії, аналіз господарської діяльності підприємства, формування облікової політики,
- Керування рухом грошей;
- Формування і вчасне подання бухгалтерської, фінансової та податкової звітності;
- Ведення обліку Необоротних активів (ОЗ, Оборотні активи (запаси матеріалів, готової продукції, Власний капітал, Довгострокові зобов'язання, Короткострокові зобов'язання.
· Розробка та впровадження первинних документів по випуску та реалізації готової продукції, оприбуткування та формування вартості імпорту;
- Підготовка аналітичних довідок з обліку,
- Контроль за дотриманням термінів здійснення платежів, контроль нарахування та перерахування податків;
- Організація та контроль за веденням обліку основних засобів, нематеріальних активів, капітальних інвестицій, нарахування амортизації;
- Здійснення нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, інших виплат працівникам підприємства;
- Облік розрахунків з постачальниками, покупцями та підрядниками .
- Підготовка договорів, актів наданих послуг, Актів звірки, рахунків;
- Оптимізація оподаткування;
- ЗЕД (валютні операції, підготовка та надання документів на таможню);
- Ведення звітності ФОП(1,2,3 група) по спільної діяльності;
· Кадровий облік підприємства, ведення внутрішнього обліку підприємства;
· Проведення річних інвентаризацій всіх активів і зобов'язань компанії відповідно Положення №-879
» Начальник фінансового аудиту та технічного контролю
ПрАТ «Фарлеп-Інвест»
Телекоммуникации / Связь
8 лет 8 месяцев
10.2008 - 06.2017
Участь в процес і узгодження комерційних угод, їх супроводження і контроль виконання умов договорів, складання річного бюджету Компанії;
Розробка регламентів, процедур, політик, положень;Аналіз правових, операційних, фінансових, податкових ризиків; Аналіз та контроль раціонального використання бюджету Компанії;
Супроводження виконання банківських, касових операцій та розрахунків із підзвітними особами;
Складання платіжного календаря;
Аудит і контроль постійної дебіторської та кредиторської заборгованості, аналіз резервної і безнадійної заборгованості;Детальний аудит комерційної та технічної документації, партнерські відносини ;
Контроль обліку ТМЦ, інвентаризація по місцях зберігання ТМЦ;
Проведення комплексних і контрольних інвентаризацій, активів і зобов'язань, виведення результатів, складання інвентаризаційних відомостей і звітів за результатами інвентаризації (згідно положення №-879)
ЗЕД (валютні операції, підготовка та надання документів на таможню);
Робота з «Клієнт-банком» ;
Виписка податкових накладних и реєстрація у ЕРПН;
Контроль та аналіз по Складанню податкової, статистичної та бухгалтерської звітності;
Організація бухгалтерського і податкового обліку підприємств з нуля за первинними документами;Реєстрація новостворених підприємств юр. і фіз. осіб.;
Закриття підприємства.
Ключевая информация
- Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності
- Володіння обліковою політикою, системою регістрів обліку, правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві.
- Ведення плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій.
- Знання системи і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю.
- Знання трудового та митного законодавства, експортно- імпортних операцій;
- Досвід ведення підприємства з «нуля»;
- Реєстрація новостворених підприємств юр. і фіз. осіб.;
- Закриття підприємства.
- ПК-досвідчений користувач (1 С Бухгалтерiя 8, Клiент - Банк, M.E.Doc, i Fin,Арт-звит ).
Училась в 2 заведениях
Міжрегіональна Академія управління персоналом •
«З Облік і аудит»
Киев, 2005
Луганський технікум громадського харчування
« Бухгалтер" "Бухгалтер громадського харчування"
Луганск, 1988
Владеет языками
Русский
свободно
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
Україна, Центр підготовки і перепідготовки кадрів. Сертифікат № 6616 від 2009р.
- Аудитор з підтвердження достовірності річної фінансової звітності
Федерації професійних бухгалтерів та аудиторів України (ФПБАУ)
- Член Федерації професійних бухгалтерів та аудиторів України (ФПБАУ)
Дополнительная информация
Ділові якості
Ділові якості: Висока працездатність, дисциплінованість та вміння відповідати за свою роботу; Легко засвоюю нові знання та практичні навики; Вміння аналізувати та швидко приймати рішення; комунікабельна;
Вміння керувати людьми і встановлювати пріоритети;
Високий рівень стресостійкості;
Постійно вдосконалююсь;
Властиве почуття гумору;
Zoya
Zoya
Аудитор, Фінансовий менеджер, Ревізор; Головний бухгалтер, заместитель Головного бухгалтера
Киев
полная занятость
Обновлено 1 месяц назад