Работала в 2 компаниях   16 лет

Консалтинг / Аудит, Телекоммуникации / Связь

Аудитор

ТОВ «Аудиторская фирма «Евроаудит»

Консалтинг / Аудит

7 лет 10 месяцев

11.2016 - по настоящее время

Ведення управлінського та бухгалтерського обліку підприємств, ведення ФОП (1,2,3, група) , надання послуг аудиторських перевірок (аудиту) з питань бухгалтерського обліку, звітності, оподаткування, аналізу фінансово-господарської діяльності та інших видів економіко-правового забезпечення підприємницької діяльності фізичних та юридичних осіб.

· Організація бухгалтерського і податкового обліку підприємств з нуля за первинними документами;· Реєстрація новостворених підприємств юр. і фіз. осіб.;· Закриття підприємства.· Аналіз фінансового стану компанії, аналіз господарської діяльності підприємства, формування облікової політики,

  • Керування рухом грошей;
  • Формування і вчасне подання бухгалтерської, фінансової та податкової звітності;
  • Ведення обліку Необоротних активів (ОЗ, Оборотні активи (запаси матеріалів, готової продукції, Власний капітал, Довгострокові зобов'язання, Короткострокові зобов'язання.

· Розробка та впровадження первинних документів по випуску та реалізації готової продукції, оприбуткування та формування вартості імпорту;

  • Підготовка аналітичних довідок з обліку,
  • Контроль за дотриманням термінів здійснення платежів, контроль нарахування та перерахування податків;
  • Організація та контроль за веденням обліку основних засобів, нематеріальних активів, капітальних інвестицій, нарахування амортизації;
  • Здійснення нарахування заробітної плати, відпускних, лікарняних, інших виплат працівникам підприємства;
  • Облік розрахунків з постачальниками, покупцями та підрядниками .
  • Підготовка договорів, актів наданих послуг, Актів звірки, рахунків;
  • Оптимізація оподаткування;
  • ЗЕД (валютні операції, підготовка та надання документів на таможню);
  • Ведення звітності ФОП(1,2,3 група) по спільної діяльності;

· Кадровий облік підприємства, ведення внутрішнього обліку підприємства;

· Проведення річних інвентаризацій всіх активів і зобов'язань компанії відповідно Положення №-879

» Начальник фінансового аудиту та технічного контролю

ПрАТ «Фарлеп-Інвест»

Телекоммуникации / Связь

8 лет 8 месяцев

10.2008 - 06.2017

Участь в процес і узгодження комерційних угод, їх супроводження і контроль виконання умов договорів, складання річного бюджету Компанії;

Розробка регламентів, процедур, політик, положень;Аналіз правових, операційних, фінансових, податкових ризиків; Аналіз та контроль раціонального використання бюджету Компанії;

Супроводження виконання банківських, касових операцій та розрахунків із підзвітними особами;

Складання платіжного календаря;

Аудит і контроль постійної дебіторської та кредиторської заборгованості, аналіз резервної і безнадійної заборгованості;Детальний аудит комерційної та технічної документації, партнерські відносини ;

Контроль обліку ТМЦ, інвентаризація по місцях зберігання ТМЦ;

Проведення комплексних і контрольних інвентаризацій, активів і зобов'язань, виведення результатів, складання інвентаризаційних відомостей і звітів за результатами інвентаризації (згідно положення №-879)

ЗЕД (валютні операції, підготовка та надання документів на таможню);

Робота з «Клієнт-банком» ;

Виписка податкових накладних и реєстрація у ЕРПН;

Контроль та аналіз по Складанню податкової, статистичної та бухгалтерської звітності;

Організація бухгалтерського і податкового обліку підприємств з нуля за первинними документами;Реєстрація новостворених підприємств юр. і фіз. осіб.;

Закриття підприємства.

Ключевая информация

  • Знання нормативних, методичних керівних матеріалів з організації та ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності
  • Володіння обліковою політикою, системою регістрів обліку, правилами документообігу й технологією оброблення облікової інформації на підприємстві.
  • Ведення плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій.
  • Знання системи і форми внутрішньогосподарського (управлінського) обліку, звітності й контролю.
  • Знання трудового та митного законодавства, експортно- імпортних операцій;
  • Досвід ведення підприємства з «нуля»;
  • Реєстрація новостворених підприємств юр. і фіз. осіб.;
  • Закриття підприємства.
  • ПК-досвідчений користувач (1 С Бухгалтерiя 8, Клiент - Банк, M.E.Doc, i Fin,Арт-звит ).

Училась в 2 заведениях

Міжрегіональна Академія управління персоналом •

«З Облік і аудит»

Киев, 2005

Луганський технікум громадського харчування

« Бухгалтер" "Бухгалтер громадського харчування"

Луганск, 1988

Владеет языками

Русский

свободно

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

Україна, Центр підготовки і перепідготовки кадрів. Сертифікат № 6616 від 2009р.

Киев, 2009

  •  Аудитор з підтвердження достовірності річної фінансової звітності

Федерації професійних бухгалтерів та аудиторів України (ФПБАУ)

Киев, 2004

  • Член Федерації професійних бухгалтерів та аудиторів України (ФПБАУ)

Дополнительная информация

Ділові якості

Ділові якості: Висока працездатність, дисциплінованість та вміння відповідати за свою роботу; Легко засвоюю нові знання та практичні навики; Вміння аналізувати та швидко приймати рішення; комунікабельна;

Вміння керувати людьми і встановлювати пріоритети;

Високий рівень стресостійкості;

Постійно вдосконалююсь;

Властиве почуття гумору;

Zoya

Аудитор, Фінансовий менеджер, Ревізор; Головний бухгалтер, заместитель Головного бухгалтера

Киев

20 000 грн.

59 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад