Работала в 8 компаниях   10 лет 7 месяцев

Другое, HR, Транспорт и Логистика, АПК (Агропромышленный комплекс), Реклама / Маркетинг / PR-услуги, Шоу-бизнес

Менеджер по роботі зі стоматологами, менеджер по роботі з клієнтами, представник

ТОВ «Колгейт-Палмолів Україна»

Другое

1 год 3 месяца

12.2019 - 03.2021

Активна робота зі стоматологічними клініками, як із наявною базою даних, а також пошук і налагодження міцних зв'язків з новими стоматологічними клініками та стоматологами; Підготовка та проведення презентацій індивідуального характеру та групових (20-30 осіб), ведення переговорів, розуміння потреб клієнтів; Знайомство стоматологів з новою продукцією, розкриття наших переваг у порівнянні з конкурентною продукцією. Надання семплів, зразків для тестування, літератури та брошур з науковими дослідженнями; Вдале та правильне розміщення продукції в клініці, фотофіксація та звітність по проведеній роботі; Організація роботи зі складом продукції, прийом товарів та друкованих матеріалів, сортування, комплектація за різними зразками та типами, відповідальність за правильне зберігання, звітність про залишки; Пересування містом з візитами до стоматологічних клінік за кермом автомобіля; Робота та підтримання взаємовигідних відносин з мережами аптек, презентація новинок в аптеках, ознайомлення, розкриття переваг товару; Контроль за доставкою та наданням замовленої продукції клієнтам; Щоденний звіт по візитам та проведеним презентаціям, обов'язкове дотримання плану візитів та поставлених цілей, внесення усіх даних до електронної системи CRM; Проведення пізнавальних, ознайомлювальних акцій-презентацій для дітей молодших класів та дошкільного віку у дитячих садках. Знайомство дітей з інформацією щодо необхідності проведення гігієни порожнини рота; Аналітика, аналіз, відстеження розвитку ринку, моніторинг конкурентів.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

Група компаній «Рост» (аутстаффінг, аутсорсинг, рекрутмент, лізинг, релокація персоналу).

HR

5 месяцев

03.2019 - 08.2019

Обслуговування клієнтів, а також налагодження сприятливих відносин з ними; Якісне виконання і контроль надання послуг відповідно до очікувань клієнта та вимог договору; Організація підготовки та укладання договорів з новими клієнтами, у разі потреби — переоформлення договорів з існуючими клієнтами; Контроль виконання документообігу та розпоряджень керівника; Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією та базою даних.

Особистий помічник, помічник керівника

«Група компаній» (логістика, будівництво, виробництво, автомобільний бізнес).

Транспорт и Логистика

1 год 2 месяца

11.2016 - 01.2018

Планування та організація робочого часу керівника, ділових зустрічей, прийомів, відряджень; Організація та координація поточної роботи керівника зі співробітниками, діловими партнерами, замовниками; Контроль виконання документів і розпоряджень керівника; Написання листів, запитів, наказів та інших документів у разі потреби; Пошуки та адаптація необхідної керівнику інформації; Робота з вхідною та вихідною кореспонденцією та базою даних; Бронювання квитків, готелів, столиків у ресторанах тощо; Допомога в оформленні віз керівнику та його рідним; Складання, контроль та управління бюджетними коштами для адміністративно-господарських потреб; Допомога у пошуку та підборі співробітників, тісна взаємодія з відділом кадрів; Чітке дотримання режиму керівника (робочий процес, харчування, спорт, тренінги, відпочинок тощо); Вміння побудувати чудові стосунки з сім'єю керівника, виконання різноманітних особистих завдань та доручень.

Спеціаліст планування та ціноутворення, супроводу конкурсних торгів  відділу постачання

ПАТ «Державна Продовольча Зернова Корпорація України».

АПК (Агропромышленный комплекс)

7 месяцев

03.2014 - 10.2014

Перевірка реєстрів платежів, обробка, звірка з ринком цін товарів та послуг; Робота з договорами, участь у складанні та адаптації договорів; Допомога у проведенні торгів, документація, консультація учасників; Контроль виконання договорів.

Особистий помічник, асистент керівника

ПАТ Державна Продовольча Зернова Корпорація України, ТОВ «Хліб Інвестбуд».

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год 7 месяцев

11.2011 - 06.2013

Планування зустрічей, переговорів, прийомів, відряджень, особистих поїздок керівника, своєчасне коригування розкладу робочого графіка; Конфіденційність; Доведення до співробітників вказівок та розпоряджень керівника, контроль їх виконання; Прийом, обробка, облік та реєстрація кореспонденції; Консультування та всіляка підтримка клієнтів та партнерів; Організація зустрічей топ-менеджменту; Пошук, збирання, обробка, адаптація, належне оформлення інформації, яку запитує керівник; Виконання службових розпоряджень.

Керівник рекламних проектів

ТОВ «Тайм Групп Реклама».

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

9 месяцев

02.2011 - 11.2011

Пошук клієнтів, підготовка тендерних пропозицій; Комунікація із клієнтом; Підготовка брифів під клієнта, підготовка та узгодження таймінгів; Організація роботи креативної групи; Складання та узгодження кошторисів та рахунків; Контроль за рішенням брифів (контроль виконання завдань членами креативної групи).

Начальник відділу логістики, менеджер з продажів

Аграрна компанія «Інсеко».

АПК (Агропромышленный комплекс)

9 месяцев

08.2008 - 05.2009

Пошук замовників, укладання договорів; Організація та планування роботи сільськогосподарської техніки (комбайни); Налаштування роботи диспетчерського центру з управління комбайнами; Координування роботи віддалених офісів (2 офіси); Організація та контроль за виконанням послуг із збирання врожаю, з моменту замовлення техніки до моменту підписання акта виконаних робіт; Оперативну взаємодію відділу з іншими структурними підрозділами компанії (комерційний відділ, технічна служба); Проведення переговорів із постачальниками послуг (перевізниками).

Кастинг-директор

Телеканал "ФешинТВ" Україна.

Шоу-бизнес

3 года 3 месяца

05.2005 - 08.2008

Організація, планування, виявлення потенційних учасників, проведення всеукраїнських кастингів, відбіркових турів; Проведення найкращих конкурсів, показів, постійна робота з провідними медіа-компаніями, піар-агентствами, талановитими та найкреативнішими людьми України та інших країн; Організація документообігу, звітність, контроль якості виконаних робіт; Індивідуальний, цілеспрямований пошук та відбір учасників для телевізійних проектів через різні канали пошуку; Повний цикл комунікації із потенційними учасниками проектів; Адміністрування кастингів; підготовка внутрішньої та зовнішньої звітності; Участь у переговорах із замовниками.

Ключевая информация

На високому рівні організаторські здібності, побудова командної роботи, організація роботи на результат. Володіння навичками переговорів, вміння утримувати клієнтів, висока активність та самоорганізація. Здатність до швидкого навчання, завжди прагну до самовдосконалення. Вмію чітко визначати короткострокові та довгострокові цілі, ставити завдання перед собою та підлеглими, визначати методи та засоби їх швидкого та якісного виконання.

Училась в 1 заведении

Хмельницький національний університет

«облік та аудит» економіст

Хмельницький, 2006

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

свободно

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

В наявності права водія (А, Б), власний автомобіль

Особисті якості

Відповідальність, порядність, чесність, вимогливість до себе та підлеглих, комунікабельність, стресостійкість, організаторські здібності, старанність, побудова командної роботи. Володіння навичками переговорів, вміння утримувати клієнтів, висока активність та самоорганізація. Оптимізм, доброзичливість, врівноваженість, почуття гумору. Здатність до швидкого навчання, завжди прагну до самовдосконалення.Вмію чітко визначати короткострокові та довгострокові цілі, ставити завдання перед собою та підлеглими, визначати методи та засоби їх швидкого та якісного виконання.

При необхідності готовність пройти поліграф.

Захоплення та інтереси

Захоплююсь спортом (велосипед, лижі, батути, тренажерний зал), люблю читати, театр, музика, смачну їжу(полюбляю під настрій готувати), люблю природу, тварин, особливо собак, кішок та коней.

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач, Microsoft Office, Internet, Excel, Outlook, Power Point, CRM.

Тетяна Василівна

Менеджер по роботі з клієнтами

Киев

35 000 грн.

39 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, посменная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 4 дня назад