Работала в 1 компании   5 месяцев

Юридические услуги

Юрисконсульт

Южненський міський центр зайнятості

Юридические услуги

4 месяца

04.2018 - 08.2018

Обовя'зки юрисконсульта:

1. Забезпечує контроль за правильністю застосування законодавства .

2. Представляти інтереси Южненського міського центру зайнятості - робочого органу виконавчої дирекції Фонду загальногообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття в судах та інших органах під час розгляду правових питань і спорів в установленому законодавством порядку.

3. Забеспечує облік і зберігання текстів законодавчих та інших нормативних актів нормативного характеру.

4. Перевіряє на відповдність чиному законодавству проекти всіх наказів, добових наказів, накази про виплати безробітним одноразової допомоги по безробіттю для зайняття підприємницькою діяльністю, наказів про оплату громадських робіт для безробітних,про виплати компенсації роботодавцям витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, тощо, що подається на підпис директору.

5. Інформує директора про необхідністьвжиття заходів для внесення змін до наказів, визнання їх такими, що втратили чиність, або скасування.

6. Організовує роботу, пов'язану з укладанням господарських договорів та договорів про співпрацю, у тому числі здійснює перевіпку та погоджує договори на професійне навчання, договори з підприємствами, організаціями, установами на громадські роботи, тощо, а також здійснює заходи, спрямованні на виконання договірних зобов'язань.

7. Веде претензійну та позовну роботу, здійснює контроль за її проведенням

8. Вивчає причини порушення договірних зобов'язань, а також стан дебіторської та кредиторської заборгованості.

9. Розглядає матеріали, що надійшли від правоохоронних і контролючих органів, а також отримані за результатами перевірок, ревізій, інвентаризацій, що характеризують стан дотримання законості центром зайнятості.

10. Бере участь у проведенні розслідування страхових випадків та обгрунтованості виплат матеріального забеспечееня.

11. Здійснює реєстрацію та веде облік запитів на інформацію, що надійшли у порядку, визначеному ЗУ "Про доступ до публічної інформації" до центру зайнятоті, забеспечує своєчасне їх опрацювання, забеспечує контроль щодо задоволення запитів на інформцію.

12. Виконує інші усні та письмові доручення директора.

Ключевая информация

Есть опыт в роботе 4 месяца, договорной работы, подачи документов в двс, оформления наказов, работа с некоторыми гос сайтами...

Училась в 1 заведении

мгу

инмп

Одесса, 2018

Валентина

Юрист, юрисконсульт, помощник руководителя

Могилев-Подольский

31 год

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 2 недели назад