Работал в 1 компании   6 лет 9 месяцев

Образование

Дитячий психолог

Школа інтернат

Образование

6 лет 8 месяцев

10.1999 - 06.2006

«Креат-освіта»

Академія розвитку творчого потенціалу «Креатсоф» («Креатсоф» - творча мудрість»).

Ми навчаємо дітей літати на «двох крилах», для того щоб мислити двома півкулями мозку, мати творче відчуття життя і оригінально бачити світ.

1, «Діти диво-поліглоти» (для дітей двох-трьох років).Програма «ДДП». Комплексна (виховання + освіта + креат-пізнання) програма для сумісної роботи батька (психолога, вихователя або педагога) і дитини двох-трьох років, по творчому вивченню слів і коротких речень (базовий рівень) трьох іноземних мов, в ігровій формі і без професійного педагога (в домашніх умовах). Вимовляти складні слова і речення від дитини не потрібно. Головне в розвитку творчого потенціалу, розуміти фонетику слова і творчо зв'язати слово з його образом на «феном-карточці». Нові технології запам'ятовування великої кількості слів, дозволяють тратити мінімум психічної енергії при високій ефективності пам*яті. . Дитина двох років навчається запам'ятовувати картинку слова (образ) і його фонетичне ім*я (слово). Що дозволяє їй вийти на новий (креативний) образно-смисловий варіант мови, для того щоб вивести свою мову на творчий рівень мислення. Старому, логіко-смисловому варіанту мови, дитина навчиться сама, так як живе серед інтелектуалів. Наше завдання, - навчити дитину креативно мислити на рівні «творчої уяви».

«Ментальна арифметика» по програмі «Смартум», пропонує розвивати в дитячій психіці феноменальну пам'ять на числа, починаючи з п'яти років. В програмі «Креатсоф» ми розвиваємо феноменальну пам'ять на слова, починаючи з двох років. Це абсолютно безпечно, так як задіяні дві півкулі мозку, коли дитина чує слово «лівою півкулею», а образ слова, бачить в «правій півкулі». Що дає можливість вийти на творче мислення починаючи з двох років, коли дитина чує слово і бачить в своїй уяві його образ.

Програма «діти диво-поліглоти» має два курси навчання. На першому курсі, діти двох-трьох років навчаються тільки словам, трьох іноземних мов, для того щоб розвинути феноменальну пам'ять на слова в дитячий психіці. На другому курсі (діти трьох-чотирьох років), навчаються: а) розуміти короткі речення і б) мислити в образно-смисловому форматі двома півкулями мозку. Що дає можливість дитині вивчити три іноземні мови на самому першому (базовому) рівні і навчитися творчо мислити (двокрилі діти). При класичній формі навчання, дитина мислить лівою півкулею мозку (однокрилі діти) з примітивним (логіко-смисловим) способом обробки інформації.

Я думаю, на перший курс навчання потрібно, орієнтовно три місяці занять. На другий курс - шість місяців. За дев*ять місяців можна війти на базовий рівень ( слова + короткі речення) розуміння (без виговарювання) трьох іноземних мов, з використанням творчого образно-смислового сприйняття мови. Тим паче, творча методика мислення ( слово дитина чує в «лівій півкулі», а образ слова бачить в «правій півкулі), дозволяє вийти на безпечне навантаження на психіку дитини, при обробці великого об'єму інформації. Якщо дитина мислить в класичному (інтелектуальному) варіанті, то навантаження на ліву півкулю мозку дитини, значно більше, ніж коли задіяні дві півкулі мозку. В «Академії розвитку творчого потенціалу «Креатсоф», весь процес навчання зводиться до узгодженої роботи двох півкуль мозку («двокрилі діти»).

В авторській книзі «Креативна дидактика» дається поетапний процес творчого розвитку «диво-поліглота».

Наше завдання по розвитку творчого потенціалу; а) навчити дитину утримувати зв'язок із фонетикою слова і зображенням на «феном-карточці», б) відкрити в дитячій психіці феноменальну пам'ять на слова і б) почати розвивати творчий спосіб мислення.

  1. 2. «Діти навчені «літати» - ефективна практика розвитку творчого потенціалу (для дітей чотири - п*ять років). Програма «ДНЛ».

Ключевая информация

Розумні люди кажуть: «Для того щоб бути вище своїх конкурентів, треба мати дві речі: хороший маркетинг і нові освітні технології (НОТ)». Якщо вас інтересують нові технології в галузі освіті, прошу до предметної розмови. Сьогодні в садках і центрах раннього розвитку, є достатньо професіонально підготовлена програма «Академія інтелектуального розвитку «Смартум». Як креативний (розробник нових тем) психолог, я пропоную почати освоювати «нові землі» на базі «Академії розвитку творчого потенціалу «Креатсоф» («Творча мудрість»). Хай програма «Смартум» виховує успішну особистість на «інтелектуальному полі» («однокрилі діти»), а ми перейдемо на друге «поле» і будемо виховувати творчу індивідуальність: творця, новатора, дослідника, винахідника, прогресора. Що дозволяє нам значно зменшити психічне навантаження при навчанні і збільшити ефективність мозку дитини за рахунок виховання «двокрилих дітей» (узгоджена робота двох півкуль мозку). Програму «Креатсоф» можна впроваджувати в садку чи ЦРР, паралельно загальноосвітній програмі, або ввести спеціальні факультативні заняття, для того щоб дитина вчилась творчо мислити. В ідеальному варіанті, спочатку можна навчити дитину «літати», а далі, на базі креативного розуму, вчити інтелектуальним здібностям. Можу сам створити експериментальну групу творчого напрямку. Або підготувати ваших вихователів-тренерів по програмі «Креатсоф», як в очному, так і в «онлайн» варіанті. Для мене головне, щоб ви мали розуміння де старі технології інтелектуального напрямку, а де нові, або креативні розробки для дітей завтрашнього дня. А то в програмі «Смартум» є нова технологія («ментальна арифметика»), але не має розуміння того, що це креативний перехід з старого інтелектуального формату, на більш високий, творчий рівень мислення. Програма «Креатсоф» має велику кількість тренувально-творчих факультативів (ТТФ), розроблених спеціально для виховання дітей високих стандартів. Всі питання готовий обговорити предметно і з повним розумінням теми.

E-mail:codgalena@gmail.com тел.моб. +38 066-750-63-74

Маю до Вас конкретну конструктивну пропозицію щодо створення нового (творчого) напряму в дитячій освітній літературі. Коротко про себе. Освіта, - практичний (шкільний) психолог. Покликання, - креативний (той, хто пише книжки) психолог. Розробник педагогічного проєкту "Діти навчені літати", зі створення серії книжок і дидактичного матеріалу на тему: "Школа майбутнього". Перебуваю в активному пошуку: прогресивного видавця, креативного продюсера або зацікавленого інвестора, у спільній реалізації проекту "Школа майбутнього", починаючи від дітей раннього віку (від двох років) і закінчуючи середньою школою. Більше інформації в Інтернеті: "Гугл", Олександр Гален, "Прогресивна школа майбутнього", або в додатку 3. Для нашого першого знайомства висилаю Вам останню розробку книги: "Ментальна лексика" (дивіться додаток 1"). І дидактичний матеріал до книги: "Феном-картки" (дивіться додаток 2). Нині в освітньому просторі України (садочки, ЦРР, школи) популярна японська методика усного рахунку під назвою "Ментальна арифметика". Написано книжки за темою, розроблено методики, створено центр ("Соробан") усного рахунку. Олександра Василенко із Запоріжжя, на базі "Ментальної арифметики" створила ТОВ, під назвою "Академія розвитку інтелекту СМАРТУМ". І поширює франшизу містами України. Щось подібне, на базі "Ментальної лексики", ми можемо створити самі. Наприклад: «Академія розвитку творчого потенціалу КРЕАТ-ФУТУРЕ». Тема: нова, велика, а то й глобальна. Мені одному, як креативному психологу, її не підняти. Тому пропоную співпрацю: розробника і менеджера з реалізації великого проекту.З повагою Олександр Гален, м. Київ, E-mail:codgalena@gmail. com

Курсы, тренинги, сертификаты

Олександр Гален

Київ, 2005

«Тренувально-творчі факультативи» (ТТФ) «Академії розвитку творчого потенціалу «Креатсоф».

Якщо раніше ми розглядали цілі блоки або комплексні програми по вихованню дітей високих стандартів, то тепер, тезисно пробіжимося по конкретним креативним практикам в вигляді «тренувально-творчих факультативів». Більш детальна інформація в книзі «Практика креативно-творчих факультативів».

 

  1. 1.«Креат-чита» - тренувально-творчий  факультатив (ТТФ) креативного (образно-смислового) читання художньої літератури.

Є всім відомий метод інтелектуального читання, оснований на логіко-смислових зв'язках. Для людей творчого складу розуму, є більш просунуте образно-смислове читання, коли ми читаємо слово и представляємо  то, що бачимо. Це так зване читання на рівні «розуму», в форматі «образних уявлень». Коли дитина із закритими очима слухає казку, яку ми їй читаємо, то виходимо на образне читання на більш високому рівні (рівень «душі»). Якщо

Дополнительная информация

Наукова діяльність

Маю до Вас конкретну конструктивну пропозицію щодо створення нового (творчого) напряму в дитячій освітній літературі. Коротко про себе. Освіта, - практичний (шкільний) психолог. Покликання, - креативний (той, хто пише книжки) психолог. Розробник педагогічного проєкту "Діти навчені літати", зі створення серії книжок і дидактичного матеріалу на тему: "Школа майбутнього". Перебуваю в активному пошуку: прогресивного видавця, креативного продюсера або зацікавленого інвестора, у спільній реалізації проекту "Школа майбутнього", починаючи від дітей раннього віку (від двох років) і закінчуючи середньою школою. Більше інформації в Інтернеті: "Гугл", Олександр Гален, "Прогресивна школа майбутнього", або в додатку 3. Для нашого першого знайомства висилаю Вам останню розробку книги: "Ментальна лексика" (дивіться додаток 1"). І дидактичний матеріал до книги: "Феном-картки" (дивіться додаток 2). Нині в освітньому просторі України (садочки, ЦРР, школи) популярна японська методика усного рахунку під назвою "Ментальна арифметика". Написано книжки за темою, розроблено методики, створено центр ("Соробан") усного рахунку. Олександра Василенко із Запоріжжя, на базі "Ментальної арифметики" створила ТОВ, під назвою "Академія розвитку інтелекту СМАРТУМ". І поширює франшизу містами України. Щось подібне, на базі "Ментальної лексики", ми можемо створити самі. Наприклад: «Академія розвитку творчого потенціалу КРЕАТ-ФУТУРЕ». Тема: нова, велика, а то й глобальна. Мені одному, як креативному психологу, її не підняти. Тому пропоную співпрацю: розробника і менеджера з реалізації великого проекту.З повагою Олександр Гален, м. Київ, E-mail:codgalena@gmail. com

Олександр

Психолог-вихователь-методист «Академії розвитку творчого потенціалу «Креатсоф», для дітей раннього в

Киев

Готов переехать: Львов, Харьков, Чернигов

15 000 грн.

52 года

полная занятость

Обновлено 2 месяца назад