Работал в 11 компаниях   14 лет 5 месяцев

Негосударственные организации / NGO, Промышленность и Производство, Недвижимость и Девелопмент, Строительство, FMCG

Технічний офіцер

Норвезька рада у справах біженців

Негосударственные организации / NGO

1 год 11 месяцев

10.2022 - по настоящее время

Обов'язки:

Організація робіт з відновлення житла, яке було пошкоджено внаслідок повномасштабної військової агресії в Україні:

1) Виїзди на зруйновані об'єкти;

2) Визначення обсягу та категорії пошкоджень;

3) Переговори з бенефіціарами, узгодження та підписання з бенефіціарами бенефіціарами, узгодження та підписання з бенефіціарами переліку робіт для кожного домогосподарства;

4) Підготовка специфікації обсягів робіт (BoQ);

5) Бюджетування, розподіл бюджету проекту;

6) Управління підрядниками;

7) Визначення кроків для усунення пошкоджень;

8) Підготовка технічних завдань для підрядників;

9) Контроль виконання робіт згідно з планом;

10) Підписання актів приймання-передачі робіт;

11) Планування, розробка планів реалізації проектів, стратегічне планування;

12) Звітність перед координатором проекту;

Додаткова цінність:

1) Підготував та провів тренінг для персоналу з інструментів вирішення проблем - аналіз 5W1H;

2) Підготовлено та введено в дію процедуру управління підрядниками;

3) Підготовка та проведення тренінгу з належного поводження з азбестовмісними матеріалами;

У 2022 році я здійснював нагляд за реабілітацією 120 домогосподарств у Чернігівській області підрядною організацією.

У 2023 році я здійснюю нагляд за реабілітацією 60 домогосподарств (але це не межа).

Всі роботи виконані у встановлені строки з належною якістю.

Операційний директор

«Icool company», China

Промышленность и Производство

11 месяцев

02.2021 - 01.2022

  1. Відкриття юридичної особи в Україні;
  2. Формування кадрової структури підприємства;
  3. Формування бази конкурентів, аналіз ринку продукції компанії;
  4. Пошук та підбір персоналу підприємства;
  5. Пошук складського та офісного приміщеня;

Проект заморожений мінімум на 3-5 років після закінчення воєнного стану у Україні;

Технічний директор

ТОВ « Експандіа » (CBRE Україна)

Недвижимость и Девелопмент

3 месяца

10.2021 - 01.2022

  1. Управління технічним персоналом підприємства (підприємство, яке спеціалізується на управлінні торговою, офісною нерухомістю та обслуговуванням виробництв);
  2. Залучення нових клієнтів - торгово-офісні центри, виробничі підприємства;
  3. Складання технічних завдань на проектування, будівельні роботи, технічне обслуговування торгово-офісних центрів, виробничих баз;
  4. Підбір, прийом, навчання технічного персоналу торгових-офісних центрів;
  5. Налагодження процесу управління новим об'єктом;
  6. Планування роботи підрозділу;
  7. Приймання виконаних будівельних робіт;

Набуті навики: покращив навики управління нерухомістю, управління персоналом, навики підбору персоналу;

Приватний підприємець

Приватний підприємець

Строительство

1 год 1 месяц

08.2020 - 09.2021

Надання інжинірингових послуг в сфері проектного менеджменту, проектування інженерних інсталяцій, організації бізнес-процесів;

Менеджер інвестиційних проектів

Danone (ПрАТ «Данон Кремез»)

FMCG

1 год

07.2019 - 07.2020

Реалізація проектів капітальних інвестицій:

  1. Участь в запуску нових продуктів (від стадії «концепція» до стадії «випуск готового продукту»);
  2. Управління командою проекту;
  3. Попередній розрахунок капекс-кейсу ;
  4. Проведення переговорів і узгодження технічних завдань з іноземними постачальниками обладнання;
  5. Детальний розрахунок капітальних інвестицій по проекту;
  6. Підготовка технічного завдання на проектування (для проведення тендерів);
  7. Узгодження технічного задания з локальними та груповими технічними експертами;
  8. Затвердження замовлень на закупку послуг та матеріалів для реалізації проектів капітальних інвестицій;
  9. Управління підрядниками на будівельному майданчику;
  10. Проведення аудитів безпеки підрядників на будівельному майданчику;
  11. Детальне планування проекту: розробка, відстеження графіків виконання робіт за проектом, оцінка ризиків;
  12. Перевірка та узгодження кожного з розділів проектної документації в процесі проектування з учасниками проектної команди;
  13. Нагляд і контроль будівельно-монтажних робіт, прийомка робіт і документація від представників авторського нагляду, технічного нагляду. Контроль роботы незалежного аудитора по обсягах виконаних будівельних робіт;
  14. Перевірка і прийомка виконаних будівельно-монтажних робіт на предмет відповідності проектно-кошторисній документації з залученням незалежних експертів (взаємодія з бухгалтерією в питаннях вірного введення основних засобів в експлуатацію);
  15. Введення проекту в експлуатацію з оформленням всієї необхідної документації згідно процедури «Управління змінами»;

Набуті навики: покращив навики управління проектами згідно корпоративної методики ведення інвестиційних проектів, освоїв нові вимоги в сфері будівельного законодавства України, покращив навики ведення переговорів з постачальниками, підписання контрактів з постачальниками, навики управління основними засобами , покращив знання по 5W1H аналізу, OPL процесу, удосконалення знань по 5S, GoSeeThinkDo аналізу (базовими інструментами вирішення проблем по методології WCM -World Class Manufacturing);

Додаткові навики згідно політик і вимог корпорації :

Лідер елементу при проходженні аудитів OHSAS18001: «Управління безпекою роботи підрядників»:

  1. Координатор процесу управління безпекою роботи підрядників;
  2. Розробник процедури «Управління безпекою роботи підрядників»;
  3. Координація та участь у процесі аудиту підрядників;

Напрямки реалізованих проектів:

  1. Розрахунок проектів по розширенню існуючих виробничих потужностей і запуску нових продуктів;
  2. Проекти по економії енергетичних ресурсів ;

Набуті навики: удосконалені навики правильної організації будівельно-монтажних робіт підрядних організацій

Кризис-менеджер (Начальник відділу заміни асортименту та ремонту обладнання) - контракт;

ПрАТ « Ветропак Гостомельский склозавод»

Промышленность и Производство

6 месяцев

04.2018 - 10.2018

  • Організація робіт по заміні асортименту, ремонт технологічного обладнання :

  1. Прийомка змонтованого технологічного обладнання у підрядників згідно вимог українського законодавства та міжнародних стандартів якості;
  2. Участь в реконструкції виробничих потужностей;
  3. Пошук нових постачальників послуг, підписання контрактів ;
  4. Запуск інструментів вирішення проблем згідно методологій WCM (World Class manufacturing OPL , SOP);
  5. Контроль витрат бюджету;
  6. Перегляд і оптимізація структури персоналу відділу, оптимізація кількості персоналу з метою збільшення ефективності роботи підрозділу;
  7. Розробка матриці знань персоналу підрозділу;
  8. Управління персоналом ДЗАРО - 28 чоловік;
  9. Підбор персоналу відділу ДЗАРО (кількість людей в підпорядкуванні - 28);
  10. Організація поставок допоміжних матеріалів та запасних частин для проведення ремонтних робіт (заявки в SAP, розробка реєстру закупівель запасних частин);

Головний інженер

Unilever| Юнілівер | Юниливер

FMCG

1 год 9 месяцев

01.2016 - 10.2017

  • 1. Об'язки на стадії будівництва та запуску фабрики:

А) Підготовка технічних завдань (для проведення тендерів);

Б) Пошук підрядних організацій, проведення переговорів;

В) Підготовка тендерной документації, проведення тендерів;

Г) Підписання контрактів;

Г) Управління підрядчиками на будівельному майданчику, проведення аудитів безпеки підрядників;

Е) Планування бюджету для технічного обслуговування обладнання та закупівлі запасних частин;

Ж ) Організація закупівлі базового мінімуму запчастин для запуску фабрики;

З) Організація робіт підрядних організацій на території підприємства згідно корпоративних вимог;

І) Прийняття виконаних робіт у підрядників, введення виробничих потужностей в експлуатацію;

2. Обов'язки після запуску фабрики та введення в експлуатацію:

А) забезпечення процесу ремонтів та технічного обслуговування обладнання (персоналом фабрики та підрядними організаціями);

Б) Бюджетування і контроль технічного бюджету;

В) Підготовка технічних завдань з технічного обслуговування обладнання та комунікацій підприємства;

Г) пошук постачальників, підготовка контрактів на закупівлю запчастин до обладнання та технічних сервісів;

Г) Оформлення заявок в системах на закупівлю запчастин та послуг;

Е) Організація встановлення додаткових виробничих потужностей - нових ліній;

Ж) Контроль виконання та прийняття робіт у підрядних організацій;

З) Разробка графіків ТО виробничого обладнання;

Головний інженер

ТОВ « Птахокомплекс «Губин»

FMCG

3 месяца

06.2015 - 09.2015

  • організація інженерної підтримки виробничих потужностей підприємства відділом головного інженера (6 птахофабрик + завод забою та переробки птиці). Посадові обов'язки : керівництво відділом головного інженера, яке включає :
  1. Організація процесу реконструкції виробничих потужностей із закупівлею та установкою нового обладнання (реконструкція птахофабрики : будівельні роботи, установка обладнання, підписання контрактів, ведення переговорів з іноземними та вітчизняними постачальникаи, розробка план-графіків реконструкції);
  2. Організація технічного обслуговування та забезпечення птахоферм та цеху забою птиці запасними частинами та витратними матеріалами для проведення позапланових ремонтів і технічного обслуговування;
  3. Пошук і підбір персоналу для технічного відділу;
  4. Організація технічного обслуговування повітряної компресорної станції, камери шокової заморозки продукції, обладнання для шокової заморозки продукції, пакувального обладнання, систем вентиляції та кондиціонування повітря, систем пожежної сигналізації та пожежогасіння, підйомно-розвантажувального обладнання (навантажувачі, штабелери, рокли);
  5. Організація забезпечення підрозділів підприємства енергоносіями (електрика, газ, вода, стиснуте повітря) ;
  6. Організація та контроль роботи служби охорони праці на підприємствах (розробка інструкцій з охорони праці, отримання дозвільних документів, розробка процедур по виписці нарядів-допусків);
  7. Взаємодія з державними органами у сфері пожежної та техногенної безпеки, архітектурно-будівельного контролю;

Приватний підприємець

Приватний підприємець

Строительство

10 месяцев

07.2014 - 05.2015


  1. надання інжинірингових послуг у сфері будівництва/реконструкції адміністративних і виробничих приміщень, легалізація об'єктів самовільного будівництва;

Начальник виробництва

ТОВ « Фіно Верде» (FMCG)

FMCG

3 месяца

09.2013 - 12.2013

  • Запуск роботи виробничого підрозділу :
  1. Набір і формування персоналу фабрики;
  2. Контроль витрат бюджету;
  3. Нагляд за будівництвом холодильних установок;
  4. Приймання змонтованого технологічного обладнання у підрядників згідно вимог українського законодавства та міжнародних стандартів якості;
  5. Інженерна підтримка, організація технічного обслуговування інженерних комунікацій ;
  6. Розробка матриць знань персоналу фабрики ;
  7. Організація поставок допоміжних матеріалів для проведення монтажних робіт;
  8. Пошук нових постачальників послуг, підписання контрактів ;
  9. Набуті навики : навики складання матриці знань виробничого персоналу, навики проведення тендерів, проведення переговорів з постачальниками;

Менеджер інвестиційних проектів.

NESTLE Group company ( ПрАТ Волиньхолдінг)

FMCG

5 лет 9 месяцев

12.2007 - 09.2013

  • Координація реалізації інвестиційних проектів в сфері виробництва харчових продуктів, а саме:
  1. Закупівля, встановлення, запуск обладнання для виробництва напів рідких харчових продуктів (майонез, кетчуп, соусы , .....);
  2. Координація будівництва / реконструкції виробничих потужностей, встановлення виробничого обладнання зі здачею в експлуатацію державним органам (управління проектом від стадії «концепт» до стадії «випуск готового продукту»);
  3. Інженерна підтримка виробничих підрозділів по організації та плануванню технічного обслуговування виробничих ліній, систем вентиляції і кондиціонування повітря , компресорно-конденсаторних вузлів холодильних камер, систем пожежної сигналізації та пожежогасіння ;
  4. Розробка і удосконалення процедури по роботі з азбестовмісними речовинами ;
  5. Розробка і удосконалення процедури по роботі з підрядними організаціями ;
  6. Керівництво роботами, які виконують підрядні організації ;
  7. Пошук нових постачальніків послуг, підписання контрактів ;
  8. Взаємодія з державними контролюючими органами з питань експертизи проектної документації (екологічна інспекція, ДАБК, санстанція , МВС, МНС);
  9. Підготовка та участь у сертифікаційних аудитах за стандартами ISO 9001:2008, ISO 22000:2005, OHSAS 18001:2007.
  10. Керівництво проектом загальної реконструкції фабрики Торчин з приведенням до вимог українського законодавства в сфері будівництва;
  11. Набуті навики: досвід комплексної реалізації проектів з реконструкції виробництва харчових продуктів, випуску нових продуктів у відповідності з державними та міжнародними нормами у сфері харчових виробництв, досвід роботи з державними контролюючими організаціями, знання найкращих практик міжнародних компаній у сфері гігієнічної інженерії харчових виробництв, досвід керівництва підрядними організаціями при реалізації проектів у відповідності з міжнародними та державними вимогами охорони праці;

Ключевая информация

Мій досвід та знання стимулюють мене до пошуку нових кар'єрних можливостей. Свій досвід я здобув на керівних позиціях технічного керівника у всесвітньо відомих компаніях таких як Nestle, Unilever, Danone, CBRE Ukraine.

Мої знання та досвід включають:

  1. Досконалі знання всього проектного та будівельно-монтажного циклу для торгово-офісних та виробничих будівель згідно ДБН;
  2. Досконалі знання інженерних систем та обладнання офісно-торгових центрів та виробничих підприємств таких як електрика, газ, опалення, вентиляція та кондиціонування, водопровід та каналізація, стиснуте повітря, вакуумні системи, холодильне обладнання;
  3. Досвід підготовки технічних умов на приєднання до інженерних мереж та складання технічних завдань на проектування та будівельно-монтажні роботи торгово-офісних та виробничих будівель для проведення тендерів;
  4. Контроль відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт актам виконаних робіт зі складанням дефектних актів;
  5. Контроль витрат на постачання енергоресурсів, взаємодія та підписання договорів з енергопостачальними компаніями;
  6. Розробка планів ефективного технічного обслуговування усіх видів комунікацій - електрика, газ, опалення, вентиляція та кондиціонування, водопровід та каналізація, стиснуте повітря, вакуумні системи;
  7. Досвід найму ефективного персоналу для технічного обслуговування всіх видів комунікацій та обладнання;
  8. Бюджетування та контроль витрат на технічне обслуговування об'єкту;
  9. Енергетичний аудит об'єктів, розрахунок окупності та реалізація проектів з економії енергоресурсів (електрика, газ, вентиляція та кондиціонування, водопровід та каналізація, стиснуте повітря, вакуумні системи);
  10. Ефективне управління персоналом технічного департаменту та персоналом підрядних організацій (розробив процедуру по управлінню безпекою робити підрядників, яку запустив у роботу у Nestle, Danone, Unilever);
  11. Аудити об'єктів, які знаходяться у експлуатації (енергетичні системи, системи вентиляції та кондиціонування, системи пожежної сигналізації та пожежогасіння, газопостачання, водопостачання, стисненого повітря на предмет безпечної експлуатації та енергозбереження);
  12. Знання вимог законодавства у сфері екології, охорони навколишнього середовища та їх дотримання як підприємством-власником торгово-офісного центру так і обслуговуючими підрядними організаціями;
  13. Група допуску з електробезпеки - 4;
  14. Досвід формування інженерної команди з «0», досвід оцінки завантаженості та оптимізації людських ресурсів;

Маю досвід стартапу, будівництва та запуску підприємства з «0» - фабрика виробництва чаю Lipton в Гостомелі. На фабриці Lipton я організував технічну службу з нуля. Дякуючи попередньому досвіду я чітко освоїв правила гігієнічної інженерії, HACCP, успішно проходив аудити ISO, OHSAS, FSSC. У своїй роботі я керувався методологіями WCM (World class manufacturing).

Досконало володію комп'ютером та прикладними інженерними програмами.

Вільно володію англійською мовою. Маю досвід перекладу технічної документації.

Учился в 1 заведении

Луцький державний технічний університет

Технологічний факультет, спеціальність: " Інженер-механік ".

Луцьк, 2001

Владеет языками

Английский

продвинутый

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Русский

свободно

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Украинский

родной

Может проходить собеседование на этом языке

Может проходить собеседование на этом языке

Курсы, тренинги, сертификаты

Основи підприємництва та бухгалтерського обліку

Луцьк, 2014

Волинський технікум Національного університету харчових технологій.

 

Приватний підприємець

Розгляд вимог міжнародних стандартів ISO 14001:2004 , OHSAS 18001:2007

Луцьк, 2011

  • Пройшов тренінг по курсу : « Розгляд вимог міжнародних стандартів ISO 14001:2004 , OHSAS 18001:2007 » - сертификат UA /1093/2381 від 18.08.2010 (SGSUkraine );

Компетенції як ефективний інструмент менеджера

Луцьк, 2010

  • Пройшов тренінг по курсу : « Компетенції як ефективний інструмент менеджера»  (Санкт-Петербургський інститут тренінгу ) - сертификат 1339БО ;

Управління людьми

Луцьк, 2010

  • Пройшов тренінг по курсу : « Управління людьми » ( Санкт-Петербургський інститут тренингу) - сертификат 1726БО ;

Дополнительная информация

Додаткові знання та навики

Для міжнародних та вітчизняних компаній я можу надавати слідуючі послуги в Україні:

1) Державна реєстрація нової компанії в органах державної реєстрації;

2) Постановка на облік в податкових органах;

3) Пошук будівлі під офіс;

4) Організація офісу:

5) Відкриття виробництва з «0» у відповідності до світових стандартів;

6) Підготовка технічного завдання (на проектні та будівельні роботи);

7) Організація проектних робіт;

8) Організація будівельно-монтажних робіт;

9) Введення будівельних об'єктів у експлуатацію у відповідності до державних та світових стандартів;

10) Налагодження процесу превентивного технічного обслуговування згідно методологій WCM (World Class Manufacturing);

Михайло Миколайович

Технічний директор, Операційний директор, Менеджер інвестиційних проектів, Головний інженер

Киев

Голосеевский район, Дарницкий район, Деснянский район, Днепровский район, Оболонский район, Печерский район, Подольский район, Святошинский район, Соломенский район, Шевченковский район

Готов переехать: Киев, Луцк, Чернигов

45 лет

полная занятость

Обновлено 3 месяца назад