Работала в 4 компаниях 5 лет
HR, Реклама / Маркетинг / PR-услуги
HR CEE
Matterkind
HR
1 год 4 месяца
06.2022 - 10.2023
- Підготовка звіту NPS;
- Підготовка звітності по заробітній платі працівників;
- Організація ділових поїздок;
- Контроль відпусток та інформування працівників про кількість невикористаних днів;
- Підготовка інформації про поточну інфляцію на ринках;
- Підготовка преміальних листів та інформацію про винагорода;
- Організація заходів для співробітників;
- Договори з субпідрядниками, перевірка рахунків, розрахунок після відрядження;
- Організація тренінгів та конференцій.
Project Manager
razom communications
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
1 год 11 месяцев
07.2020 - 06.2022
- Ведення медійних тендерів від отримання брифу до підписання договору з клієнтом;
- Підготовка credentials групи;
- Комунікація з підрядниками, постановка ТЗ;
- Ведення CRM - системи;
- Підготовка тендерної пропозиції для клієнтів в PR відділі;
- Підготовка презентації раз на квартал для акціонерів.
Personal Assistant CEO
razom communications
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
1 год 3 месяца
04.2019 - 07.2020
- Ведення робочого календаря керівника (організація зустрічей, планування графіка);
- Підготовка презентацій на прохання керівника;
- Ведення корпоративної пошти керівника;
- Підготовка документів, збір та аналіз необхідної інформації за запитом керівника;
- Підтримка та організація заходів та зустрічей за участю керівника;
- Участь в організації документообігу компанії;
- Виконання особистих доручень керівника;
- Допомога в період адаптації нових співробітників;
- Організація відряджень, бронь готелів і замовлення квитків;
- Виконання замість адміністративного директора (спілкування з БЦ, секретарями і тд.);
- Укладання договорів з підрядниками.
Офис-менеджер
razom communications
Реклама / Маркетинг / PR-услуги
4 месяца
10.2018 - 02.2019
- Комунікація (приймання і переадресація вхідних телефонних викликів, зустріч відвідувачів і організація зустрічей в офісі);
- Організація закупівель за дорученням директора, замовлення канцтоварів, господарських товарів в офіс;
- Координація роботи кур'єрів і водіїв, ведення маршрутних листів, виклик таксі;
- Ведення обліку відпусток співробітників в загальній інформаційні таблиці-ведення документообігу: приймання, відправлення, первинна обробка документів, розподіл, реєстрація;
- Допомога в організації корпоративів і Team building;
- Організація відряджень, бронь готелів і замовлення квитків;
- Організація дрібного ремонту (завгосп).
Ключевая информация
Маю 5 років досвіду в різних сферах. Комунікабельний, надійний професіонал, шукаю роботу, де мої навички будуть добре використані. Організований і надійний кандидат, який успішно керує кількома проектами з позитивним настроєм. Я також готова взяти на себе додаткові обов’язки, щоб досягти командних цілей і термінів. Загалом я працьовита людина з сильними організаторськими здібностями.
Soft skills
- Communication
- Problem solving
- Adaptability
- Emotion intelligence
- Decision making
- Conflict resolution
- Leadership
- Teamwork
- Attention to detail
Hard Skills:
- MS Office
- 365Google Drive
- Spreadsheets
- Presentations/Slideshows
- Power BI
- Canva
- Photoshop
Училась в 2 заведениях
Київський національний торговельно-економічний університет
Управління бізнесом
Київ, 2020
Київський національний університет культури і мистецтв
Міжнародні відносини
Киев, 2018
Владеет языками
Английский
базовый
Польский
выше среднего
Украинский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
SMM
Дарина
Дарина
HR-менеджер
Киев
Готов переехать: Польша
полная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 2 месяца назад