Работала в 4 компаниях   5 лет

HR, Реклама / Маркетинг / PR-услуги

HR CEE

Matterkind

HR

1 год 4 месяца

06.2022 - 10.2023

  • Підготовка звіту NPS;
  • Підготовка звітності по заробітній платі працівників;
  • Організація ділових поїздок;
  • Контроль відпусток та інформування працівників про кількість невикористаних днів;
  • Підготовка інформації про поточну інфляцію на ринках;
  • Підготовка преміальних листів та інформацію про винагорода;
  • Організація заходів для співробітників;
  • Договори з субпідрядниками, перевірка рахунків, розрахунок після відрядження;
  • Організація тренінгів та конференцій.

Project Manager

razom communications

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

1 год 11 месяцев

07.2020 - 06.2022

  • Ведення медійних тендерів від отримання брифу до підписання договору з клієнтом;
  • Підготовка credentials групи;
  • Комунікація з підрядниками, постановка ТЗ;
  • Ведення CRM - системи;
  • Підготовка тендерної пропозиції для клієнтів в PR відділі;
  • Підготовка презентації раз на квартал для акціонерів.

Personal Assistant CEO

razom communications

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

1 год 3 месяца

04.2019 - 07.2020

  • Ведення робочого календаря керівника (організація зустрічей, планування графіка);
  • Підготовка презентацій на прохання керівника;
  • Ведення корпоративної пошти керівника;
  • Підготовка документів, збір та аналіз необхідної інформації за запитом керівника;
  • Підтримка та організація заходів та зустрічей за участю керівника;
  • Участь в організації документообігу компанії;
  • Виконання особистих доручень керівника;
  • Допомога в період адаптації нових співробітників;
  • Організація відряджень, бронь готелів і замовлення квитків;
  • Виконання замість адміністративного директора (спілкування з БЦ, секретарями і тд.);
  • Укладання договорів з підрядниками.

Офис-менеджер

razom communications

Реклама / Маркетинг / PR-услуги

4 месяца

10.2018 - 02.2019

  • Комунікація (приймання і переадресація вхідних телефонних викликів, зустріч відвідувачів і організація зустрічей в офісі);
  • Організація закупівель за дорученням директора, замовлення канцтоварів, господарських товарів в офіс;
  • Координація роботи кур'єрів і водіїв, ведення маршрутних листів, виклик таксі;
  • Ведення обліку відпусток співробітників в загальній інформаційні таблиці-ведення документообігу: приймання, відправлення, первинна обробка документів, розподіл, реєстрація;
  • Допомога в організації корпоративів і Team building;
  • Організація відряджень, бронь готелів і замовлення квитків;
  • Організація дрібного ремонту (завгосп).

Ключевая информация

Маю 5 років досвіду в різних сферах. Комунікабельний, надійний професіонал, шукаю роботу, де мої навички будуть добре використані. Організований і надійний кандидат, який успішно керує кількома проектами з позитивним настроєм. Я також готова взяти на себе додаткові обов’язки, щоб досягти командних цілей і термінів. Загалом я працьовита людина з сильними організаторськими здібностями.

Soft skills

  • Communication
  • Problem solving
  • Adaptability
  • Emotion intelligence
  • Decision making
  • Conflict resolution
  • Leadership
  • Teamwork
  • Attention to detail

Hard Skills:

  • MS Office
  • 365Google Drive
  • Spreadsheets
  • Presentations/Slideshows
  • Power BI
  • Canva
  • Photoshop

Училась в 2 заведениях

Київський національний торговельно-економічний університет

Управління бізнесом

Київ, 2020

Київський національний університет культури і мистецтв

Міжнародні відносини

Киев, 2018

Владеет языками

Английский

базовый

Польский

выше среднего

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

SMM

Київ, 2023

Сертификат цифровой грамотности от Дія. Цифрова освіта

Просмотреть

Дарина

HR-менеджер

Киев

Готов переехать: Польша

30 000 грн.

28 лет

полная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа

Обновлено 2 месяца назад