Работала в 9 компаниях   11 лет 6 месяцев

Банки

Провідний економіст Відділу Продажів

Банк Восток, ПАО

Банки

8 месяцев

04.2024 - по настоящее время

Проведення переговорів з клієнтами та потенційними клієнтами з метою обговорення банківських продуктів та послуг, включаючи кредити, депозити, валютні операції, зарплатні проєкти та інші фінансові інструменти.Активне залучення нових клієнтів через комплексний підхід до обслуговування, включаючи персоналізацію банківських продуктів відповідно до потреб клієнтів.Розширення клієнтської бази шляхом взаємодії з юридичними особами та фізичними особами-підприємцями, орієнтуючись на довгострокову співпрацю.Вивчення партнерських відносин клієнтів для використання додаткових можливостей залучення клієнтів та підвищення прибутковості банку.Здійснення холодних дзвінків для призначення зустрічей та презентацій банківських послуг, а також забезпечення успішного виконання плану продажу.Координація зустрічей, презентацій, та розробка пропозицій щодо банківських послуг відповідно до потреб клієнтів.Підтримка довгострокових відносин з наявними клієнтами з метою забезпечення їх задоволеності обслуговуванням та збільшення лояльності.

Керівник відділення

Акордбанк

Банки

7 месяцев

08.2023 - 03.2024

Планування та організація роботи Відділення. Керування, забезпечення ефективності роботи. Відділення, реалізація покладених завдань. Контроль та забезпечення виконання підлеглими працівниками покладених на них посадових обов’язків, розподіл поточної роботи між працівниками Відділення. Ведення переговорів з клієнтами та потенційними клієнтами Банку з питань банківського обслуговування. Пошук та залученню клієнтів до Відділення. Вивчення партнерських зв’язків клієнтів для використання їх з метою додаткового залучення клієнтів. Складання проекту бюджету відділення та відповідальність за його виконання.

Керівник відділення банку

Ощадбанк

Банки

3 года 1 месяц

07.2020 - 08.2023

Управління діяльністю відділення. Організація роботи з виконання бізнес-плану та інших планових показників.Організація активного залучення та якісного обслуговування клієнтів. Збільшення обсягу продажів банківських продуктів. Контроль операційної діяльності відділення. Аналіз результатів роботи відділення, робота з персоналом.

Директор відділення банку

ТАСКОМБАНК, АТ

Банки

1 год 2 месяца

04.2019 - 06.2020

Організація роботи відділення, виконання особистих та командних KPI. Управління персоналом. Залучення нових клієнтів на комплексне обслуговування в банк. Збільшення клієнтської бази юридичних та фізичних осіб. Проведення зустрічей з корпоративними клієнтами. Збільшення кредитного та депозитного портфелю юридичних та фізичних осіб

Старший фінансовий консультант

ТАСКОМБАНК, АТ

Банки

9 месяцев

07.2018 - 04.2019

Залучення нових корпоративних клієнтів. Здійснення холодних дзвінків з метою призначення зустрічей. Проведення зустрічей з клієнтами, в тому числі на території ведення бізнесу клієнта.Здійснення продажів всього спектру банківських послуг корпоративним клієнтам (кредитування, зарплатні проєкти, еквайринг та інше). Персональне обслуговування закріплених корпоративних клієнтів. Виконання встановлених KPI.

Керівник відділення гр. Б

ПАТ КБ " ПриватБанк"

Банки

2 года 1 месяц

06.2016 - 07.2018

Організація роботи відділення, виконання особистих та командних KPI. Управління персоналом. Залучення нових клієнтів на комплексне обслуговування в банк. Збільшення клієнтської бази юридичних та фізичних осіб. Проведення зустрічей з корпоративними клієнтами та бюджетними організаціями. Збільшення кредитного та депозитного портфелю юридичних та фізичних осіб

Керівник відділення гр. В

ПАТ КБ "ПриватБанк"

Банки

7 месяцев

11.2015 - 06.2016

Спеціаліст з обслуговування клієнтів

ПАТ КБ "ПриватБанк"

Банки

2 года

11.2013 - 11.2015

Залучення нових клієнтів серед фізичних осіб для використання банківських продуктів, таких як дебетові та кредитні картки, депозити, кредити, онлайн-банкінг, а також інші фінансові послуги.Забезпечення високоякісного обслуговування клієнтів шляхом надання консультацій та оперативного вирішення питань, пов'язаних із банківськими продуктами та послугами.Проведення операцій за рахунками клієнтів, включаючи прийом платежів, перекази, поповнення рахунків, видачу готівки та інші фінансові операції.Надання підтримки клієнтам у вирішенні питань, пов'язаних з картковими операціями, обслуговуванням кредитних та депозитних рахунків, оформленням заяв на кредит або переоформленням банківських послуг.Робота з банківським ПЗ для оформлення нових клієнтів, оновлення їх даних та підтримка клієнтських профілів.Підтримка довгострокових відносин з клієнтами, допомога у вирішенні проблемних ситуацій та підвищення їх лояльності до банку.Виконання планових показників по обслуговуванню клієнтів та залученню нових клієнтів для збільшення прибутковості відділення

Клієнт-менеджер

ПриватБанк

Банки

2 месяца

09.2013 - 11.2013

Допомога клієнтам з оплатою в терміналі самообслуговування

Училась в 1 заведении

Хмельницький національний університет

Облік та Аудит

Хмельницкий, 2018

Юлія

Керівник відділення банку

Одесса

35 000 грн.

29 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад