Работал в 5 компаниях 7 лет 1 месяц
Медицина и Здравоохранение, Недвижимость и Девелопмент, Торговля розничная / Retail, Услуги для бизнеса - другое, Промышленность и Производство
Помічник Генерального директора
ТОВ "Біхелс"
Медицина и Здравоохранение
3 года 3 месяца
10.2022 - по настоящее время
- Підготовка та аналіз файлів продажів (комерційний відділ).
- Підготовка документів за запитом (заповнення договорів, пошук і підготовка необхідних шаблонів за запитом, їх заповнення і т.д.).
- Ведення Дашборду по ключових показниках компанії.
- Організація та модерація щомісячної наради директорів та відповідальних від підрозділів.
- Створення прайсів за запитом.
- Аналіз витрат статті "Нова пошта".
- Пошук підряднників і робота по оцінці бізнесу, виведення товарів на ринок Амазон, аналіз можливостей заводів виробників.
- Написання постів для ФБ і ТГ про важливі події в компанії.
- Вирішення адміністративних завдань (ремонти, кондиціонування, відправки основної кориспонденції, замовлення необхідної техніки і т.д.).
- Функції особистого водія та водія офісу.
- Особисті доручення (напр. розрахунок вартості та окупності сонячних панелей, вітрових джерел енергії тощо).
- Організація і проведення корпоративних заходів (до найму співробітника по персоналу).
- Вирішення ситуативних завдань за запитом.
Помічник операційного директора
СантиАРИ
Недвижимость и Девелопмент
7 месяцев
09.2021 - 03.2022
- Комунікація з орендарями та допомога у вирішенні їх питань та запитів.
- Ведення електронної пошти усіх компаній та передача отриманої інформації у відповідні відділи відповідальним особам.
- Аналіз та контроль дотримання орендарями платіжної дисципліни з орендної плати та комунальних платежів.
- Написання листів - відповідей на запити орендарів.
- Контроль строків Договорів оренди та їх своєчасне продовження.
- Вичитка та перевірка договорів оренди, листів та запитів, підготовлених юридичним відділом.
- Внесення завдань в програмний продукт Todoist та контроль строків їх виконання відповідальними особами. Актуалізація завдань для проведення нарад.
- Допомога в підготовці презентацій для партнерів за результатами роботи компанії засобами Power Point.
- Замовлення необхідних товарів за запитом керівника.
- Вирішення ситуативних завдань за запитом.
Помічник директора з підтримки продажів, бек-офіс координатор
Amway Ukraine
Торговля розничная / Retail
2 года
04.2019 - 03.2021
- Підготовка річних звітів роботи ключових лідерів компанії- KPI Reports.
- Допомога керівництву в проведенні глобальних заходів компанії.
- Підготовка форм і відправка продукії переможцям мотиваційних програм.
- Підготовка INTERNAL REQUISITION і відправка нової продукції для ключових лідерів.
- Підготовка необхідних документів за запитом керівника.
- Організація, підготовка та допомога в проведенні реклами продукції компанії на навчальних семінарах для лідерв (Палац Спорту).
- Перевірка та коригування текстів з онлайн-зустрічей (Європейського рівня).
- Створення відеоновин компанії (засобами Power Point).
- Створення навчальних відеороликів для незалежних підприємців Amway (засобами Power Point).
- Оновлення глобальних презентацій для виступу керівництва компанії.
- Робота в CMP із запитами незалежних підприємців, які стосувались повернення грошових коштів, оплат кредитною картою за продукцію на сайті компанії, зміни статусів, питань, що стосуються продукції, видалення договорів,ручного коригування помилок в оплатах замовлень, нарахування знижок.
Асистент керівника
Pro Business Center (школа практичних курсів для реалізації бізнес-технологій)
Услуги для бизнеса - другое
9 месяцев
04.2018 - 12.2018
Ведення протоколів засідань. Внесення поставлених завдань в планери та контроль їх виконання. Щоденний моніторинг правильності внесення даних відділом продажів про суми надходжень грошових коштів за напрямками. Проведення співбесід. Вирішення дрібних адміністративних питань.
Економіст з планування
ТОВ "Укртексім"
Промышленность и Производство
6 месяцев
10.2017 - 03.2018
Виконував функції економіста та помічника фінансового директора. Щоденний розрахунок відрядної заробітної плати працівників на основі внутрішньої документації. Щомісячний аналіз нарахованих сум відрядної заробітної плати працівників. Виїзд на виробництво та здійснення замірів хронометражів по виготовленню продукції за необхідністю. Виконував інші завдання керівника. Приймав участь у проведенні річної інвентаризації.
Ключевая информация
Вивчав спеціалізовані комп'ютерні програми 1С Бухгалтерія 7.7 та 8.2; Пакет програм MS Office (Word, Excel, PowerPoint). Працював в Офіс 365, маю досвід роботи з Binotel, CMP, займався впровадженням Microsoft Teams в організації, працював в Power BI, спеціалізованій програмі AC-400, досвід роботи з Orakle, Surveymonkey, Asana.
Маю водійські права категорії B, власне авто.
Учился в 1 заведении
ДВНЗ «Українська академія банківської справи Національного банку України» , отримав диплом бакалавра (2011 – 2015 рр.) Навчально-науковий інститут бізнес-технологій , отримав диплом магістра (2015 – 2017 рр.)
Обліково-фінансовий, облік і аудит
Сумы, 2017
Владеет языками
Английский
ниже среднего
Русский
свободно
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Украинский
родной
Может проходить собеседование на этом языке
Может проходить собеседование на этом языке
Курсы, тренинги, сертификаты
Організація офісного простору
Інтенсив "Організація офісного простору", отримав Сертифікат. (16 годин)
"Особистий бренд"
Карантин курс "Особистий бренд" з Володимиром Дегтярьовим
Дополнительная информация
Особисті якості
Особисті якості: Проектор (Human Design), спокійний, урівноважений, комунікабельний, відповідальний, вмію аналізувати та логічно мислити, швидко навчаюся. Шкідливих звичок не маю.
Андрій Сергійович
Андрій Сергійович
Помічник керівника (З БРОНЮВАННЯМ)

Киев
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа
Обновлено 4 дня назад