Работала в 1 компании   2 года 7 месяцев

Автомобильная промышленность и Автобизнес

инспектор отдела кадров, менеджер, помощник руководителя, зам. директора по хоз. части, и. о ген. ди

"Автологистика" "Компания Деловой центр"

Автомобильная промышленность и Автобизнес

2 года 6 месяцев

10.2010 - 04.2013

Ключевая информация

Кравець Олена Миколаївна

Дата народження : 26.10.1978 г.

Адрес проживания: Киев, м. Академмістечко, р-н Святошинський

Телефон: 38 067 254 90 54

E-mail:

lena2678@ukr.net

lena2678равликukr.net"net

Мета

Працювати в компанії яка займає стабільне місце на Українському ринку, з сококваліфікованими спеціалістами. Мати змогу удосконалювати знання в різних сферах діяльності.

Кваліфікація

1 освіта- Дипломований спеціаліст економіст з фінансів, та

2 освіта - Присвоєно кваліфікацію дипломованого спеціаліста аэрофотогеодезиста.

Професійний досвід

Ведення особистих справ співробітників, введення обліку відпрацьованого час персоналу,складання табелів і графіків відпусток співробітників, робота з замовниками по існуючій базі даних, оформлення наказів та лікарняних листів, оформлення прийому та звільнення, заповнення трудових книжок, знання оф. техніки та міні АТС, знання діловодства вміння і навички спілкування по телефону, робота з первинними документами. контроль за виконанням роботи працівників, організація роботи з питань господарської частини. Підписання договорів з орендаторами Формування накопичувального звіту по автомобілям: прихід, видача, наявність пошкоджень, місцезнаходження. Заповнення сервісних книжок по автомобілям і мотоциклам, Видача сервісних карток підтримки в дорозі, їх облік. Складання зведеної таблиці по бренду (ремонти авто, мото, полірування, передпродажна підгото вка, комплектуючі, заміна з.ч.) для щомісячного бухгалтерського звіту.Відкривання / закривання заказ-нарядів в 1С. Формування Актів прийому-передачі по літературі і запчастинах (авто і мото) допередача на дилера. Акумулювання інформації про всі операції з автомобілями, мотоциклами.

Робота з електронною поштою, листування.Оформлення первинної документації, робота з договорами підприємства. Рух та інвентаризація матеріальних цінностей (реклама) проведення взаєморозрахунків. Документооборот Lotus Notes.Робота з актами звірки.

Прийом, розподіл дзвінків.Копіювання документів, прийом, передача факсимільних повідомлень.Інформаційні розсилки співробітникам. Робота з клієнтами (питання, скарги, оформлення заявок на електронну чергу). Допомога в організації заходів.

Попередні місця роботи

  1. 08.06.1998 р.- АТЗТ «Свиточ» прийнята на посаду продавцем.
  2. 01.10.2000 р.- переведена на посаду старшого продавця.
  3. 18.02.2002 р.- АТЗТ «Свиточ» звільнена з роботи за власним бажання
  4. 12.11.2003 р. - «СОЮЗ ВІКТАН» прийнята на посаду спеціаліста з просування продукців в місцях продажу відділу продажів (МЕРЧЕНДАЙЗІНГ)
  5. 30.06.2003 р - «СОЮЗ ВІКТАН» звільнена за власним бажанням
  6. 24. 03.2005р. - Тов «Компанія Діловий Центр » прийнята на посаду адміністратор офісу ;
  7. 04.04.2006р. - переведена на посаду інспектора по кадрам.
  8. 01.10.2006р. - переведена на посаду заступника директора по господарській частині.
  9. 23.10.2007 р. переведена на посаду в. о. Генерального директора.
  10. 01.04.2008 р. ТОВ «Компанія Діловий Центр »звільнена з роботи за угодою

сторін.

  1. 01.09.2009 р. ТОВ «АТЕК Сервіс» прийнята на роботу на посаду менеджер
  2. 20.04.2010 р. ТОВ «АТЕК Сервіс» звільнена з роботи за власним бажанням.
  3. 21.04 2010 р. ТОВ» Автологістика» прийнята на посаду інспектора відділу якості
  4. 01.06.2011 р. ТОВ» Автологістика» переведена на посаду менеджера технічного відділу автомобілів передпродажної підготовки.
  5. 01.04.2013 р ТОВ» Автологістика» звільнена з посади за власним бажанням.
  6. 10.12.2013 р ТОВ «Агромат-Сервіс» прийнята на посаду адміністратор.
  7. 15.07.2014 р. ТОВ «Агромат-Сервіс» звільнена з посади за власним бажанням.
  8. 01.08.2014 р. ТОВ «Агросахінест-2002» прийнята на посаду економіст.
  9. 10.02.2015 р. ТОВ «Агросахінест-2002» звільнена з займаної посади за угодою сторін.
  10. 10. 2016 Святошинський центр зайнятості.
  11. 2017-2018 Дикретна вiдпустка.
  12. 2019- 2020 ДП"Конярство України"- помічник керівника.

Освіта

2004-2008 рр. Тернопільський національний економічний університет «Економіка та підприємство» спеціальність «Фінанси та кредит»

1993-1997рр. Київський Топографічний технікум факультет „Картографія та кадастр" спеціальність „Аерофотогеодезія".

Мови Російська, Українська

Робота з комп'ютером впевненно ПК, (WINDOWS, WORD, MS Excel, Internet, електронна пошта , The Bat,Outlook, знання 1С 8.2, Естафета, автологистика, Lotus Notes.

Особисті якості

Уміння працювати з великими обсягами інформації, акуратність, уміння доводити розпочате до кінця. Відповідальна і працелюбна людина маю хист знаходити вірне рішення, можу працювати в команді, комунікабельність всебічний розвиток швидке орієнтування у ситуаціях, активна життєва позиція прагнення до розвитку зростання, готовність вчитися, робота на результат.

Елена

Администратор, помощник руководителя, деловод, есть опыт работы с офисной техникой.Готова у обучению

Киев

20 000 грн.

45 лет

Активно ищет работу

полная занятость

Обновлено 3 недели назад