Работала в 5 компаниях 11 лет 7 месяцев
Издательства и Полиграфия, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Строительство, Промышленность и Производство, Банки
Помічник керівника
Інвест компані
Издательства и Полиграфия
1 год 4 месяца
10.2022 - 02.2024
Доручення керівника,телефоні дзвінки та кореспонденція.Замовлення канцтоварів,квитків на літак,поїзд,готелі(Україна та закордон). Допомога в кадрових питаннях, облік часу, документи. Та багато інших доручень. Робота різнобічна, оскільки я секретар, офіс менеджер, помічник керівника =)
Оператор ПК
ТЕДІС УКРАЇНА, ТОВ
Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт
3 месяца
07.2022 - 10.2022
Прийом замовлення,виписка накладник,робота в програмі SAP,робота з торговими агентами,водіями та багато іншого
Тижнева ревізія.
Помічник керівника, секретар,діловод
Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті, Представництво
Строительство
6 лет 4 месяца
10.2014 - 02.2021
Робота з документами, - прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;
- прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;
- ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;
- оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;
- контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;
Організаційна робота
- створення «телефонного іміджу» підприємства й керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації або завершення телефонних дзвінків;
- забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
- організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;
- підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;
- організація презентацій і представницька діяльність;
- організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
- виконання особистих доручень.
- прийом і передача повідомлень зручними каналами зв'язку (факс, електронна пошта тощо);
Також в обов'язки входили адміністративно-господарське забезпеченням життєдіяльності офісу, координацією роботи кур'єрів/водіїв/менеджерів, оформленням первинних бухгалтерських документів та багато іншого.
Особистий помічник, помічник бухгалтера,секретар
ПАТ"Красненський КХП"
Промышленность и Производство
2 года
10.2012 - 10.2014
Вхідна і вихідна кореспонденція, первинні документи по бухгалтерському обліку. Вхідні та вихідні дзвінки. Робота з Банками ( отримання коштів та перерахунок коштів в програмі I-Fobs)
Ведення переговорів,підписання договорів щодо зберігання зерна на підприємстві,продажу-купівлі зерна,перевезення товару та доставку замовникам. Обов'язковою частиною роботи були відрядження, виконання доручень керівника, замовлення канцтоварів та всього необхідного для офісу . Робота диспетчером, логістика, по доставці загрузки-вигрузки та доставки товару ,пошук водіїв та багатотонних машин та ін.
кредитний спеціаліст
Альфа-Банк
Банки
1 год 4 месяца
03.2011 - 07.2012
пошук клієнтів,робота уже з існуючою базою клієнтів банка,підготовка документів для видачі кредиту,спілкування з клієнтами,телефоні дзвінки по продажу та консультація щодо банківських послуг та ін..
Ключевая информация
Уважність, комунікабельність, дипломатичність, відповідальність, старанність і акуратність, здатність оперативно обробляти великий потік інформації, уміння розставляти справи в порядку пріоритетності, цілеспрямованість, висока працездатність, здібності і бажання навчатись.
Досвід роботи з підлеглими і керівництвом різних рівнів.
Ведення документації.
Уміння працювати в команді для досягнення кінцевої мети.
Знання офісної оргтехніки і міні АТС.
Училась в 1 заведении
Європейський Університет
фінансист
Львів, 2009
Владеет языками
Английский
ниже среднего
готова до навчання та збільшувати свої навики в цій мові
Русский
свободно
Курсы, тренинги, сертификаты
1С Бухгалтерія 7.7
Проходила навчання про те не використовувалося у роботі
Дополнительная информация
Захоплення та інтереси
Спорт, дієтолгія, книги з саморозвитку)
Водійське посвідчення
посвідчення категорії В ( але вчитися ще і вчитися)
Стажування
Під час навчання проходила стажування в таких місцях як : страхова компанія "Київ Ре" ,банку "Приват Банк" та кілька місяців перебувала в США по програмі за обміну студентами.
Комп'ютерні навички
Internet, Word,MS Exсel
Особисті якості
Особисті якості: Відповідальна, цілеспрямована, доброзичлива, комунікабельна, працьовита, стресостійка, пунктуальна, вмію працювати в колективі, прагну вдосконалювати свої знання, легко навчаюсь.
Лідер по натурі
Мирослава Вікторівна
Мирослава Вікторівна
Помічник керівника , офіс-менеджер, секретар
![](https://cv-photos-original.rabota.ua/cdn-cgi/image/w=110/df2b2470-6101-48b0-b30b-066ac9d9aada.jpg)
Тернополь
Активно ищет работу
полная занятость, неполная занятость, проектная работа
Характер работы: удаленная работа, гибридная
Обновлено 1 неделю назад