Работала в 5 компаниях   11 лет 7 месяцев

Издательства и Полиграфия, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Строительство, Промышленность и Производство, Банки

Помічник керівника

Інвест компані

Издательства и Полиграфия

1 год 4 месяца

10.2022 - 02.2024

Доручення керівника,телефоні дзвінки та кореспонденція.Замовлення канцтоварів,квитків на літак,поїзд,готелі(Україна та закордон). Допомога в кадрових питаннях, облік часу, документи. Та багато інших доручень. Робота різнобічна, оскільки я секретар, офіс менеджер, помічник керівника =)

Оператор ПК

ТЕДІС УКРАЇНА, ТОВ

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 месяца

07.2022 - 10.2022

Прийом замовлення,виписка накладник,робота в програмі SAP,робота з торговими агентами,водіями та багато іншого

Тижнева ревізія.

Помічник керівника, секретар,діловод

Онур Тааххут Ташимаджилик Іншаат Тіджарет Ве Санаї Анонім Ширкеті, Представництво

Строительство

6 лет 4 месяца

10.2014 - 02.2021

Робота з документами, - прийом і перевірка правильності оформлення підготовлених проектів документів, переданих керівникові на підпис, їхнє редагування;

  • прийняття вхідної кореспонденції, її передавання на розгляд керівника й подальша передача відповідно до прийнятого рішення в структурні підрозділи чи конкретним виконавцям для використання в процесі роботи та/або підготовки відповідей;
  • ведення діловодства: складання листів, запитів й інших документів, підготовка проектів доповідей, звітів тощо, необхідних для роботи керівника;
  • оперативне зберігання документів, формування справ відповідно до затвердженої номенклатури, забезпечення їх схоронності й у встановлений термін здача в архів;
  • контроль виконання працівниками підприємства виданих наказів і розпоряджень, а також дотримання строків виконання вказівок і доручень керівника підприємства, взятих на контроль;

Організаційна робота

  • створення «телефонного іміджу» підприємства й керівника, самостійне прийняття рішень щодо переадресації або завершення телефонних дзвінків;
  • забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярськими засобами, створення умов, що сприяють ефективній роботі;
  • організація й координація зустрічей керівника, розробка найбільш раціонального розпорядку його роботи;
  • підготовка засідань і нарад, які проводитиме керівник (збір необхідних матеріалів, оповіщення учасників про час і місце проведення, порядок денний, їхня реєстрація), ведення й оформлення протоколів нарад;
  • організація презентацій і представницька діяльність;
  • організація прийому відвідувачів, сприяння оперативному розгляду прохань і пропозицій працівників;
  • виконання особистих доручень.
  • прийом і передача повідомлень зручними каналами зв'язку (факс, електронна пошта тощо);

Також в обов'язки входили адміністративно-господарське забезпеченням життєдіяльності офісу, координацією роботи кур'єрів/водіїв/менеджерів, оформленням первинних бухгалтерських документів та багато іншого.

Особистий помічник, помічник бухгалтера,секретар

ПАТ"Красненський КХП"

Промышленность и Производство

2 года

10.2012 - 10.2014

Вхідна і вихідна кореспонденція, первинні документи по бухгалтерському обліку. Вхідні та вихідні дзвінки. Робота з Банками ( отримання коштів та перерахунок коштів в програмі I-Fobs)

Ведення переговорів,підписання договорів щодо зберігання зерна на підприємстві,продажу-купівлі зерна,перевезення товару та доставку замовникам. Обов'язковою частиною роботи були відрядження, виконання доручень керівника, замовлення канцтоварів та всього необхідного для офісу . Робота диспетчером, логістика, по доставці загрузки-вигрузки та доставки товару ,пошук водіїв та багатотонних машин та ін.

кредитний спеціаліст

Альфа-Банк

Банки

1 год 4 месяца

03.2011 - 07.2012

пошук клієнтів,робота уже з існуючою базою клієнтів банка,підготовка документів для видачі кредиту,спілкування з клієнтами,телефоні дзвінки по продажу та консультація щодо банківських послуг та ін..

Ключевая информация

Уважність, комунікабельність, дипломатичність, відповідальність, старанність і акуратність, здатність оперативно обробляти великий потік інформації, уміння розставляти справи в порядку пріоритетності, цілеспрямованість, висока працездатність, здібності і бажання навчатись.

Досвід роботи з підлеглими і керівництвом різних рівнів.

Ведення документації.

Уміння працювати в команді для досягнення кінцевої мети.

Знання офісної оргтехніки і міні АТС.

Училась в 1 заведении

Європейський Університет

фінансист

Львів, 2009

Владеет языками

Английский

ниже среднего

готова до навчання та збільшувати свої навики в цій мові

Русский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

1С Бухгалтерія 7.7

Львів, 2010

Проходила навчання про те не використовувалося у роботі

Дополнительная информация

Захоплення та інтереси

Спорт, дієтолгія, книги з саморозвитку)

Водійське посвідчення

посвідчення категорії В ( але вчитися ще і вчитися)

Стажування

Під час навчання проходила стажування в таких місцях як : страхова компанія "Київ Ре" ,банку "Приват Банк" та кілька місяців перебувала в США по програмі за обміну студентами.

Комп'ютерні навички

Internet, Word,MS Exсel

Особисті якості

Особисті якості: Відповідальна, цілеспрямована, доброзичлива, комунікабельна, працьовита, стресостійка, пунктуальна, вмію працювати в колективі, прагну вдосконалювати свої знання, легко навчаюсь.

Лідер по натурі

Мирослава Вікторівна

Помічник керівника , офіс-менеджер, секретар

Тернополь

15 000 грн.

37 лет

Активно ищет работу

полная занятость, неполная занятость, проектная работа

Характер работы: удаленная работа, гибридная

Обновлено 1 неделю назад