Работал в 7 компаниях   12 лет 3 месяца

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт, Автомобильная промышленность и Автобизнес, АПК (Агропромышленный комплекс), Торговля розничная / Retail

Керівник відділу сервісу

ТОВ "Склад. Сервіс Київ"

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

6 месяцев

11.2023 - 04.2024

1. Виявлення основних направлень у розвитку відділу сервісу
2. Розробка та впровадження документації регламентуючу роботу відділу сервіса
3. Взаємодія з керівниками підрозділів підприємства по питанням пов’язаним з сервісним обслуговуванням та ремонтом техніки
4. Координація діяльності підрозділів підприємства по ремонту та технічному обслуговуванню техніки
5. Проведення аналізу ринка сервісних послуг
6. Розробка пропозицій по технічної політиці та направленням технічного розвитку відділу сервіса в умовах конкурентного ринку
7. Організація та реалізація планів використання нової техніки, обладнання та технологій відповідно до бізнес-плану відділу сервіса
8. Забезпечення ефективного та цільового використання матеріальних, фінансових ресурсів відділу сервіса, спрямованих на розвиток комплексу сервісних послуг
9. Проведення аналізу існуючої системи надання послуг відділу сервісу, який враховує:
- існуючи системи залучення клієнтів
- ефективність роботи персоналу, залученого у сервісному обслуговуванні
- аналіз використання матеріальних ресурсів відділу сервіса
- спостереження за змінами в поводженні клієнтів, характерам замовлень.
- оцінка відношення клієнтів до роботи підприємства (по наданим від них рекламацій і по відповідях після сервісного опитування клієнтів).
- розробка пропозицій по оптимізації обслуговування клієнтів і по наданню їм консультативної допомоги.

Майстер цеху

Автопан

Автомобильная промышленность и Автобизнес

4 месяца

06.2023 - 09.2023

- Інструктаж персоналу що до правил техніки безпеки й нормативних документів .

- Допомага в проектуванні використання площ і території навколо сервісного цеху з метою найбільш продуктивного їх використання.

-Забезпечування персоналу відповідним інструментом і матеріалами для ремонту.

- Контроль за працездатністю всього обладнання СТО. Організація проведення регламентних та ремонтних робіт обладнання СТО з метою його безперебійного функціонування.

- Забезпечування безперервністі та рівномірністі завантаження цеху роботою, відслідковуючи роботу слюсарів з ремонту автомобілів і чергу автомобілів, що очікують ремонту або контролю якості після ремонту.

- Оцінювання можливостей слюсарів з ремонту автомобілів і збільшування їх завантаження роботою для досягнення більшої продуктивності й прибутку.

- Провід з підлеглими наради, що дозволяють вживати єдині стандарти якості, впроваджування погоджені методи роботи й порядок дій.

- Прийняття автомобіля у роботу (одержувати в майстра контрольного пакет документів і ключі; призначати виконавця заявлених робіт; вносити прізвище автослюсаря в «Наряд-замовлення»; передавати пакет документів слюсарям з ремонту автомобілів; переганяти автомобіль до ремзони, попередньо закривши захисними чохлами сидіння, кермове колесо й підлогу).

- Діагностування несправності автомобілів і складання переліка операцій для їх усунення. До початку робочого дня перевіряти записи щодо проведених ремонтів.

- Вчасно інформувати начальника відділу сервісу про необхідність зміни, або переносу робіт (по попередньому запису) на інший час. Якщо буде потреба у дорожніх випробуваннях, проводити ці випробування із клієнтом для уточнення всіх питань із ремонту.

- Перевірка відповідності переліку замовлених клієнтом робіт (в Наряд-замовленні) фактично виконаним.

- Перевірка операції, зазначені в технологічній карті

- Перевірка, чи вирішена проблема, з якої звернувся клієнт.

- Оцінка трудомісткість ремонту з метою планування строків виконання робіт.

- Контроль правильності оформлення звіту слюсарем з ремонту автомобілів у наряд-замовленні.

-Проведення дорожніх випробувань після ремонтів, пов'язаних зі скаргами на стукіт, шуми, скрипи, перемикання передач, падіння потужності двигуна, роботу гальмівної системи.

- Розгляд претензій по гарантії. Забезпечування проведення гарантійного ремонту автомобіля, та дотримання строків виконання гарантійного обслуговування.

- Представляти сервісну службу під час обговорення з директором СТО претензій з боку клієнтів, а також приймати рішення й уживати дії, необхідні для виконання всіх сформульованих вище завдань.

Керівник СТО. Керівник департаменту розвитку регіонів. Майстер-приймальник. Водій.

ТОВ «Карданвал Сервіс»

Автомобильная промышленность и Автобизнес

4 года 6 месяцев

07.2016 - 01.2021

  • Здійснення управління комерційною діяльністю департаменту
  • Контроль розробки та реалізації бізнес-планів та комерційних умов, укладених угод, договорів та контрактів, оцінка ступеня можливого ризику
  • Здійснення підбору та розстановки кадрів, мотивації їхнього професійного розвитку, оцінки та стимулювання якості праці
  • Організація зв'язку з діловими партнерами, збирання необхідної інформації для розширення зовнішніх зв'язків та обміну досвідом
  • Здійснення аналізу попиту на вироблену продукцію та послуги, прогноз та мотивацію збуту за допомогою вивчення та оцінки потреб клієнта
  • Участь у розробці інноваційної та інвестиційної діяльності, рекламної стратегії, пов'язаної з подальшим розвитком комерційної діяльності департаменту
  • Здійснення координації діяльності у межах певного напряму (ділянки роботи), аналіз її ефективності, прийняття рішення щодо найбільш раціонального використання виділених ресурсів
  • Вирішення оперативних питань, що стосуються роботи Департаменту
  • Активний пошук клієнтів та залучення їх до співпраці
  • Встановлення та підтримка довгострокових відносин з партнерами
  • Розвиток чинних клієнтів
  • Просування послуг компанії на закріплених територіях
  • Документальний та інформаційний супровід угод
  • Аналіз конкурентів
  • Планування та звітність
  • Вирішення нестандартних ситуацій
  • прийом і обробка телефонних дзвінків
  • прийом і консультація клієнтів
  • запис автомобілів на сервіс
  • підбір та замовлення автозапчастин
  • ведення документообігу в 1С
  • попередній прорахунок робіт, складання супутніх документів
  • зворатній зв’язок з клієнтом на всіх етапах ремонту

Регіональний менеджер з продажу у Київській, Полтавській, Житомирській, Вінницькій, Чернігівській. В

Група компаній "ПРОМАГРО" ("Промагрокомбінат", "Промагротехнології", "Промагромікс")

АПК (Агропромышленный комплекс)

1 год

10.2015 - 09.2016

  • Розширення клієнтської бази
  • Відстеження діяльності конкурентів
  • Проведення заходів щодо просування продукції фірм: «NEDAP» (Нідерланди), «GROBA» (Нідерланди), «Stienen BE» (Нідерланди), «AZA Internatio» (Італія), «Agritech» (Італія), «Bouwimpex» (Нідерланди), «Agtronix» (США)
  • - Контроль дебіторської заборгованості
  • Планування продажів на довіреній території

Керівник відділу прямого продажу

«Аграрний Союз Донбасу», Асоціація

АПК (Агропромышленный комплекс)

11 месяцев

11.2013 - 09.2014

  • Виведення ринку нової лінійки продуктів
  • Аналітика відділу продажу
  • Систематизація бізнес-процесів відділу
  • Мотивація та контроль роботи менеджерів з продажу
  • Планування обсягу продажу
  • Планування та проведення заходів щодо просування продукції
  • Планування та дотримання бюджетних показників
  • Розробка та впровадження стратегії продажів
  • Контроль дебіторської заборгованості по кожному клієнту та регіонам
  • Організація роботи менеджера з продажу (транспорт, зв'язок, рекламна продукція)
  • Відстеження діяльності конкурентів
  • Зустрічі з кінцевим покупцем
  • Організації роботи відділу з "0"

Керівник відділу продажу по Кіровоградській, Дніпропетровській, Харківській, Запорізькій, Донецькій

"PROVIMI Дніпропетровськ"

АПК (Агропромышленный комплекс)

4 года

11.2006 - 10.2010

  • Планування обсягу продажу
  • Планування та дотримання бюджетних показників
  • Розробка та впровадження стратегії продажів
  • Контроль за дебіторською заборгованістю по кожному регіону
  • Тренінг персоналу, організація роботи менеджера з продажу (транспорт, зв'язок, рекламна продукція)
  • Відстеження діяльності конкурентів
  • Зустрічі з кінцевим покупцем
  • Розширення дилерської мережі
  • Планування та проведення заходів щодо просування продукції (виставки, семінари)
  • Збільшення рентабельності менеджера з продажу

Особисті досягнення:

  • Збільшення обсягу продажу на 15% та загальної частки на ринку по 6 областях до 30%.

Сервіс-менеджер з Донецької та Луганської обл.

ТОВ «ЕЛДОН» торгова мережа «ЕЛЬДОРАДО»

Торговля розничная / Retail

1 год 2 месяца

06.2002 - 07.2003

  • Укладання договорів із СЦ
  • Замовлення необхідних запасних частин та комплектуючих
  • Ведення інформаційної бази та звітність щодо ремонтного товару
  • Взаємодія з постачальниками запчастин та існуючими сервісними центрами
  • Пошук нових сервісних центрів
  • Аналіз бракованого товару та ведення статистики щодо шлюбу
  • Забезпечення та дотримання закону «Про захист прав споживачів»
  • Контроль за вивезенням та привезенням товару з магазинів до СЦ та назад
  • Списання техніки, що не ремонтується.
  • Забезпечення якісної та своєчасної доставки товару
  • Замовлення товару на склади магазинів відповідно до їх категорій
  • Оптимізація товарообігу за складами
  • Особисті досягнення
  • Зменшення на 42% ремонтного товару на складах магазинів та «віддалених» складах.

Ключевая информация

Досвід організації роботи відділу з "0",

Досвід відкриття філій,

Виведення на ринок нової лінійки продуктів

Безаварійне водіння авто більше 20 років.

Учился в 2 заведениях

Донецький національный університет економіки та торгівлі ім. М. Туган-Барановського, Донецьк (Україна)

ОХХП, Машинобудівельні технологіі та обладнання

Донецьк, 2009

Донецький індустриальний технікум

ТОА, технік-механік по ремонту та обслуговуванню автомобілей

Донецьк, 1989

Владеет языками

Английский

базовый

Русский

свободно

Турецкий

базовый

Украинский

свободно

Курсы, тренинги, сертификаты

"Менеджмент"

Киев, 2016

"Клієнтоорієнтовані продажі"

Донецьк, 2012

"Курси ефективних продажів", "Оптимізація систем дистрибуції"

«PROVIMI»(г.Ямельня, Польща), 2008

Дополнительная информация

Водійське посвідчення

Водійське посвідчення категоріі: "В".

Стаж водіння більше 20 р.

Комп'ютерні навички

Впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook); 1С (7, 8), CRM, Бітрікс 24

Сергій Вікторович

Керівник, керівник відділу, механік

Киев

35 000 грн

55 лет

полная занятость

Обновлено 1 месяц назад