Работала в 4 компаниях   26 лет

Страхование, Торговля розничная / Retail, Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

начальник управління організації та підтримки продажів

ПАТ "НАСК "ОРАНТА"

Страхование

19 лет 11 месяцев

08.2004 - по настоящее время

Досягнення: Організація та впровадження порядку роботи Компанії із електронною системою закупівель Prozorro.

Участь в якості експерта у третьому всеукраїнському форумі "Zakupki", який організовували та проводили Zakupki.Prom.ua за підтримкою Prozorro, Європейської Бізнес Асоціації та Американської торговельної палати в Україні.

Участь у проекті по впровадженню обов'язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів («автоцивілки») в т.ч. міжнародного автострахування «Зелена картка».

Відстеження змін чинного законодавства у частині, що стосується здійснення страхування в тому числі обов'язкового страхування відповідальності автотранспорту та впровадження прийнятих норм у Компанії.

Опрацювання документів МТСБУ та НБУ про регулювання діяльності страхових компаній.

Організація співпраці з посередниками в тому числі з банками. Погодження умов співпраці, оформлення договорів співпраці, надання консультацій та допомоги фахівцям регіональної мережі та співробітникам посередника по умовам договору співпраці та програм страхування.

Організація повного циклу дистрибуції бланків договорів (полісів) страхування, від замовлення та виготовлення в типографії до розподілу та порядку використання в регіональній мережі, досягнення мінімізації витрат на їх виготовлення та доставку.

Обовязки:

  • планування та організація продажів регіональної та агентської мережі;
  • планування діяльності управління згідно до затверджених у встановленому порядку концепції розвитку Компанії, - організація та проведення переговорів із посередниками в т.ч. банками, супровід підписаних договорів співпраці на етапах його виконання;
  • організація роботи мережі Компанії в т.ч. в системі Prozorro (в т.ч. відстежування змін чинного законодавства щодо публічних закупівель), контроль та аналіз результатів роботи мережі по проведеним тендерним закупівлям;
  • розробка пропозицій щодо:

проектів нормативних та розпорядчих документів Компанії з питань, що відносяться до компетенції Управління;

заходів по підтриманні рівня надходжень на запланованому рівні;

стимулювання та мотивації персоналу регіональної мережі,

процедур залучення клієнтів і підтримки їхньої лояльності,

процедур просування продуктів.

  • контроль за роботою регіональної мережі, рівня навичок і знань персоналу,
  • аналіз звітності мережі, ринкових тарифів на продукти, споживані клієнтськими сегментами та розробка пропозицій щодо прийняття відповідних управлінських рішень;
  • вивчення нових кращих практик продажів та розробка пропозицій щодо їх впровадження,
  • розподіл бланків договорів страхування по регіональній мережі, контроль їх залишків та використання мережею Компанії.

начальник Управління обліку товарів

ООО «Караван» (Київ)

Торговля розничная / Retail

2 года 4 месяца

05.2002 - 09.2004

старший бухгалтер обліку товарів

SPAR Украина

Торговля розничная / Retail

2 года

11.2001 - 11.2003

Товарознавець

ДП Яготинський молпродукт

Торговля оптовая / Дистрибуция / Импорт-экспорт

3 года 1 месяц

09.1998 - 10.2001

Ключевая информация

  • Windows (95, 98, 2000, ХР),
  • MS Office: Word, Excel, Power Point,
  • MS Outlook, Lotus Notes, Bat,
  • Водійське посвідчення категорії В

Училась в 1 заведении

Київський національний торговельно-економічний університет

Кваліфікація - управління товарними системами та мерчандайзинг Спеціальність – товарознавство та комерційна діяльність

Киев, 1998

Владеет языками

Английский

средний

Русский

свободно

Украинский

свободно

сертифікат державного зразку

Курсы, тренинги, сертификаты

Державні закупівлі

Киев, 2016

Правила участі для замовників та учасників

бухгалтер-економіст

Киев, 1997

курси підготовки бухгалтерів-економістів МП, СП, АТ, державних підприємств

Natalia

Керівник, заступник керівника, менеджер

Киев

48 лет

полная занятость

Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте

Обновлено 1 месяц назад