Переваги роботи в компанії
Kantar - світовий лідер у галузі маркетингових даних та аналітики, незамінний бренд-партнер провідних світових компаній. Ми поєднуємо найбільш значущі дані про ставлення та поведінку з глибокою експертизою та передовою аналітикою, щоб зрозуміти, як люди думають і діють. Ми допомагаємо клієнтам зрозуміти, що сталося і чому, а також як формувати маркетингові стратегії, що визначають їхнє майбутнє.
6 вакансій компанії
6 вакансій компанії
Senior Client Director / Директор по роботі з ключовими клієнтами
Ми Kantar Україна – агентство з питань аналітики, досліджень ринку та маркетингового управління з повним спектром послуг. Ми розробляємо та проводимо маркетингові проекти у всіх основних секторах бізнесу. Kantar Україна є частиною однієї з ...
Senior Research Manager / Старший аналітик та менеджер кількісних проектів
Ми Kantar Україна – агентство з питань аналітики, досліджень ринку та маркетингового управління з повним спектром послуг. Ми розробляємо та проводимо маркетингові проекти у всіх основних секторах бізнесу. Kantar Україна є частиною однієї з найбільших...
Delivery manager / Фахівець з управління проектами
Ми Kantar Україна – агентство з питань аналітики, досліджень ринку та маркетингового управління з повним спектром послуг. Ми розробляємо та проводимо маркетингові проекти у всіх основних секторах бізнесу. Kantar Україна є частиною однієї з найбільших...
Senior Research Manager / Старший аналітик та менеджер кількісних проектів
Ми Kantar Україна – агентство з питань аналітики, досліджень ринку та маркетингового управління з повним спектром послуг. Ми розробляємо та проводимо маркетингові проекти у всіх основних секторах бізнесу. Kantar Україна є частиною однієї з найбільших...
Senior Client Director / Директор по роботі з ключовими клієнтами
Ми Kantar Україна – агентство з питань аналітики, досліджень ринку та маркетингового управління з повним спектром послуг. Ми розробляємо та проводимо маркетингові проекти у всіх основних секторах бізнесу. Kantar Україна є частиною однієї з найбільших...
Асистент групи з кількісних досліджень
Як запустити на ринок новий продукт? Що необхідно робити, щоб створити бренд? Яке позиціювання буде більш ефективним? Чому креатив мав високі тестові оцінки, але врешті не спрацював? Які тачпойнти та як саме вливають на brand KPIs? Що показую moment ...