Переваги роботи в компанії
PIN-UP.CRM – це група компаній, сфера діяльності та завдання яких – вибудовування якісного рівня сервісу та маркетингу для всіх клієнтів екосистеми. Важливі факти про PIN-UP.CRM: - PIN-UP.CRM поєднує в собі контакт-центри, retention-маркетинг та СММ. - PIN-UP.CRM представлений у трьох країнах (Україна, Казахстан, Перу) та успішно веде свою діяльність з 2018 року; а також за планом відкриття офісів в Індії, Еміратах, Узбекистані та Філіппінах. - Команда PIN-UP.CRM – це 900+ співробітників та мільйони клієнтів. - PIN-UP.CRM – команда однодумців, де win-win стратегія взаємодії – спосіб досягнення цілей та розвитку. - Команда PIN-UP.CRM обробляє великий обсяг інформації та даних, надає рішення щодо зручного каналу зв'язку для клієнта. - PIN-UP.CRM – це вибудовування якісного рівня сервісу та маркетингу для клієнтів екосистеми на всіх рівнях.
2 вакансії компанії
Спеціаліст технічної підтримки в чаті зі знанням польської мови
Наша компанія динамічно розвивається та запрошує до своєї команди нових співробітників. Ми активно розширюємо відділ технічної підтримки та запрошуємо до нашої команди «Оператора онлайн-чату» зі знанням польської мови.Наш кандидат:Вільно веде перепис...
Менеджер з продажу
Один із напрямків екосистеми — PIN-UP.CRM.PIN-UP.CRM — це група компаній, які вибудовують якісний рівень сервісу та маркетингу для всіх клієнтів екосистеми. PIN-UP.CRM об'єднує колл-центри, retention-маркетинг і SMM та успішно веде свою діяльність із...