Переваги роботи в компанії
Я — розробник в компанії Nitrome, і кожен день для мене — це можливість творити унікальні, захопливі ігрові світи в нашому фірмовому піксель-арт стилі. Ми почали ще в далекому 2004 році, і з того часу створили безліч ігор, які стали улюбленими для гравців по всьому світу. Коли ми тільки починали, більшість наших ігор були для браузерів, і це був час, коли Flash був на піку популярності. Кожна гра була не просто розвагою, а маленьким витвором мистецтва з ретро-натхненним візуальним стилем. Я дуже люблю працювати над графікою — пікселі для мене більше, ніж просто квадрати. Це можливість показати свою творчість, створюючи атмосферні світи, які живуть на екрані. Але коли Flash став поступово зникати, ми прийняли виклик і перейшли до розробки мобільних ігор. І хоча це вимагало нових підходів, наша пристрасть до простого, але затягуючого геймплею залишилася незмінною. Гра Icebreaker: A Viking Voyage була однією з тих, над якою я працював, і це стало одним із найцікавіших проектів. Ми не тільки створили захоплюючу історію, але й додали до гри безліч унікальних механік, які кидали виклик гравцям. Я тут у пошуку Тестувальника Відеоігор для нового проєкту, усю актуальну інформіцію можна знайти в твітері студії: https://x.com/nitrome?lang=en