8 вакансій компанії
Менеджер з імпорту
Завдання:Аналіз зарубіжних ринків, участь в міжнародних виставках Пошук нових продуктів і постачальників за кордономУкладання та супроводження зовнішньоекономічних контрактівКонтроль і супровід поставок на всіх етапахВимоги:Досвід роботи менеджером з...
Менеджер з постачання
Функціональні обов’язки:Здійснювати пошук та вибір постачальників з урахуванням якості, ціни, термінів.Організовувати транспортування товарів на склад та об'єкти власним та найманим транспортом.Відстежувати та контролювати дотримання термінів поставк...
Економіст відділу договорів
Обов’язки:Управління договорами з партнерами та клієнтами компанії;Аналіз, контроль та перерахунок собівартості продукції в умовах зміни ринкових цін та цін зазначених у договорах;Підготовка необхідних документів та забезпечення їх вчасного підписанн...
Провідний бухгалтер
Обов’язки:Ведення бухгалтерського та податкового обліку підприємств на загальній системі оподаткування ТОВ та ФОП;Ведення та обробка первинної документації;Проведення платежів в банк-клієнті;Формування і реєстрація податкових накладних/розрахунків ко...
Оператор 1С
Обов’язки:Робота з програмою 1С: введення та обробка даних;Внесення та опрацьовування замовлень;Документообіг первинної документації: формування та відправка ТТН;Проведення звірки розрахунків з клієнтами: діалог з клієнтом щодо доставки, наявності то...
Бухгалтер з первинної документації (АПК)
Обов’язки:Звірка з постачальниками;Складський облік ТМЦ: паливо, СЗР, запчастини, будматеріали та інше;Облік основних засобів;Розблокування податкових накладних;Видача довідок про доходи для пайовиків.Вимоги:Досвід роботи бухгалтером від 2 років;Впев...
Головний бухгалтер (АПК)
Обов’язки:Організація, координація та контроль за веденням бухгалтерського та податкового обліку в повному обсязі у сфері вирощування зернових та технічних культур, оренда с/г земель, земельні паї.Облік основних засобів, необоротних матеріальних акти...
Офіс-менеджер
Обов’язки:Ведення листування, знання основ діловодства;Прийом відвідувачів;Координація роботи різних підрозділів компанії;Організація закупівель витратних матеріалів, потрібних для функціонування офісу;Контроль за життєдіяльністю офісу;Контроль рахун...