Працювала в 7 компаніях   13 років 6 місяців

Медицина та Охорона здоров'я, Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Будівництво

HR-консультант

ТОВ/ФОП

Медицина та Охорона здоров'я

1 рік 11 місяців

06.2022 - до теперішнього часу

Супроводжую компанії по направленную кадрів:

-фармацевтичний напрямок.

-продуктовий рітейл.

Проведення аудиту по кадровом діловодству.

Підбір кадрів на вакантні посади.

Відстроювання оргсхеми.

Керівник відділу персоналу

Група компаний "Інтмакс"

Промисловість та Виробництво

5 років

05.2019 - до теперішнього часу

Зменшення плинності персоналу.

Основний функціонал:

• Бюджетування HR, ФОТ, аналіз відхилень ФОТ.

• Управління HR процесами у компанії.

• Керівництво процесом відбору та адаптації персоналу.

• Впровадження нових інструментів в компанії.

• Оперативне закриття вакансій.

• Побудова організаційної структури підприємства.

• Створення регламентуючих документів (алгоритми, посадові інструкції, профілі компетенцій, графіки стажування, методичні матеріали, корпоративний кодекс)

• Запуск внутрішнього веб-сайту для комунікацій. Управління внутрішнім порталом для навчання, написання ТЗ для його покращення.

• Підвищення репутації підприємства у ЗМІ, як роботодавця.

Також до обов'язків входило організація та управління службою АХО. У підпорядкуванні було від 4 до 6 осіб.

HRD

Група компаній "Танго"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

9 місяців

08.2018 - 05.2019

Організація щодо відкриття салону меблів.

Керівництво департаментом персонала та комунікації (4 особи).

• Проведення співбесід усіх рівнів, перевірка документів претендентів.

• Робота над корпоративною культурою та іміджем Компанії.

• Персональна робота з колективом спрямована на зниження плинності кадрів.

• Підвищення лояльності працівників Компанії.

• Проведення службових розслідувань.

• Розробка орг-структури Компанії.

• Розробка системи оплати праці відділу продажів.

• Організація переїзду складського комплексу.

• Інспекції бізнес-процесів Компанії.

• Приймала участь у відкритті салону меблів та інтер'єру.

Начальник відділу кадрів

ТОВ "БК"Бастіон"

Будівництво

4 місяці

04.2018 - 08.2018

Успішно пройдено перевірку з праці та військомату.Причина звільнення закінчився трудовий договір.

Була запрошена для наведення ладу у кадровому діловодстві перед перевіркою Держпраці.

• Запустила кадрове діловодство у повному обсязі (процедура прийому контрактів, договору, переведення (переміщення), звільнення співробітників відповідно до трудового законодавства).

• Ввела табелі робочого часу.

• Розробила кадрові документи (посадові інструкції, положення, правила тощо).

• Розробила штатний розклад.

• Підготувала звіт з військового обліку з повним формуванням особових справ.

• Вела особисті відносини, до перевірки.

• Складання та видача довідок про трудову діяльність.

• Найм персоналу

Керівник відділення персоналу

ТОВ "Наталі Болгар"

Промисловість та Виробництво

1 рік 1 місяць

03.2017 - 04.2018

Розроблена оргсруктура, введені посадові інструкції. Організувала проведення фінансового планування.

• Управління персоналом. Документальний супровід.

• Розробила структуру Компанії (за системою Висоцький консалтинг).

• Вибудувала систему комунікацій та звітів персоналу.

• Запустила фінансове планування.

• Розробила пакет внутрішніх регламентів та документів, положень про підрозділи та посадові інструкції.

• Запустила у Компанії електронну комунікацію Бітрікс24.

• Найм та адаптація співробітників.

Керівник департамента персоналу та комунікацій

ТОВ "Меркурій - авто"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

4 роки

08.2012 - 08.2016

Запуск роботи відділення персоналу та комунікацій з нуля. Запуск 2-х філій та 2-х роздрібних магазинів.

Обяв'язки:

• Побудова HR-процесів з нуля (рекрутинг, адаптація, оцінка, навчання, утримання, матеріальна і нематеріальна мотивація,hr-бренд, корпоративна культура).

• Планування, організація, контроль за роботою 3 відділів усередині відділення: 1відділ - «напрямок персоналу»; 2 відділ - "комунікацій"; 3 відділ-«інспекцій та доповідей». У підпорядкуванні 5 осіб.

• Проектування раціональної організаційної структури.

• Розробка пакета внутрішніх регламентів та документів, положень про підрозділи та посадові інструкції.

• Створення та ведення системи обліку кадрів та кадрового діловодства.

• Побудова лінії комунікацій усередині Компанії та її межами, стежила за відсутністю заторів по комунікаційним лініям.

• Проведення службових розслідувань.

• Організація корпоративних заходів.

• Взаємодія із комунальними службами, орендодавцями, партнерами компанії.

HR generalist

Фабрика дверей "Меранті плюс"

Промисловість та Виробництво

2 роки 1 місяць

09.2010 - 10.2012

Проведення заходів щодо отримання дозволів на початок/продовження виконання робіт з підвищеною небезпекою

Обов'язки:

• Підбір персоналу на вакантні посади.

• Проведення співбесід та тестувань.

• Ведення обліку особового складу підприємства.

• Оформлення наказів у програмі 1С за особовим складом (прийом, звільнення, переведення, відпустки).

• Ведення графіка та облік відпусток.

• Ведення та облік трудових книжок.

• Формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву.

• Проведення психологічного тестування колективу, вивчення психологічного клімату у колективі, написання програм із підйому «бойового духу» у колективі

Ключова інформація

Досвід керуванням персоналом понад 5 років. Проведення тренінгів, семінарів.

Ключові навички:

  1. Високий степень контролю.
  2. Навички в організації корпоративного коучінгу.
  3. Уміння попереджати конфлікти та оперативно на них реагувати.
  4. Розуміння всіх бізнес - процесів для підприємства (включаючи виробництво, логістику, склад).
  5. Вміння переконувати та коригувати поведінку співробітників усіх категорій та піднімати моральний дух для досягнення цілей.

Навчалась в 1 закладі

СГПУ

Психологія

Слав'янськ, 2007

Курси, тренінги, сертифікати

Школа Высоцький консалтинг

Київ, 2017

Курс для керівника (РД1)

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

1С, Бітрікс 24, Senderinfo, Акцент тощо

Юлія Анатоліївна

HRD, HR generalist, кадровик

Одеса

39 років

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому