Працювала в 6 компаніях   21 рік 2 місяці

Енергетика та Енергоносії, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Освіта, Промисловість та Виробництво, Страхування

Менеджер постачання (продажу)

ТзОВ "Праймелектро"

Енергетика та Енергоносії

5 місяців

06.2024 - до теперішнього часу

Постачання матеріалів, обладнання, переговори з постачальниками та укладення договорів, ведення документації та звітності, пошук нових постачальників та взаємодія з ними, аналіз ринку та моніторинг нових пропозицій, управління запасами та планування закупівель, забезпечення своєчасної доставки матеріалів до точки призначення, контроль якості продукції. Досвід роботи з 1С (прихід, реалізація, формування рахунків, видаткових накладних, вимог накладних, інвентаризація, оприбуткування товарів).

Діловод

ТзОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КОМПО"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

6 років 4 місяці

07.2018 - до теперішнього часу

Забезпечення ведення кадрової роботи, а саме - ведення особових справ працівників, трудових книжок, наказів (прийому на роботу, відпустки, звільнення), співпраця з центром зайнятості.

Підготовка та заключення договорів, угод, контрактів, в тому числі міжнарождних (купівлі-продажу, поставки, цивільно-правові, трудові, позички, сервісного обслуговування, демонстрації, перевезень), реєстрація в базі 1С.

Прийом та обробка замовлення клієнтів, оформлення необхідних документів, пов'язані з відвантаженням продукції для клієнтів компанії. Підтримка в актуальному стані даних про клієнтів в інформаційній базі 1С компанії. Узгодження з клієнтами умов, що стосуються цін, дат відвантаження і способів доставки продукції.

Організація замитнення та розмитнення вантажів, підготовка необхідної документації (фактури, інвойси, пакувальні листи, контракти), співпраця з брокерами.

Ведення ділової документації (накази, протоколи, розпорядження, вхідні та вихідні листи, формування звітності, заявки), організація життєдіяльності офісу (канцтовари, мобільний зв'язок, пошта), виконання різнопланових доручень керівництва (реклама, дизайн, організація участі у виставках, форумах, конференціях, бізнес-проектах, бронювання готелів, квитків, міжнародні поштові відправлення, підписання договорів на надання послуг та постачання продукції, зустріч іноземних партнерів), прийом та реєстрація міжнародних телефонних та електронних запитів.

Офіс-менеджер, фахівець з аналізу ринку праці, старший викладач

Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Освіта

21 рік 1 місяць

10.2003 - до теперішнього часу

Виконання доручень керівництва,

ведення кадрового діловодства ( видача довідок, реєстрація та відправлення пошти, складання кадрової звітності, написання наказів, службових подань, протоколів, формування особових справ, здача документів в архів).

Довгостроковий досвід роботи зі студентами, робота з аудиторією, написання навчальних програм, наукових статей, постійна участь у міжнародних конференціях та стажування.

Захист кандидатської дисертації.

Кваліфікований користувач Microsoft Office ( Exсel, Word, Power Point), 1С

(прихід, реалізація, інвентаризація, оприбуткування, формування рахунків, видаткових накладних),

Навики роботи з Internet

Секретар керівника, фахівець з аналізу ринку праці, старший викладач

Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки

Освіта

21 рік 1 місяць

10.2003 - до теперішнього часу

офіс-адміністратор

ТзОВ "ДейріКо"

Промисловість та Виробництво

1 рік 1 місяць

05.2017 - 06.2018

Ведення ділої документації (накази, протоколи, розпорядження, вхідні та вихідні листи, формування звітності, заявки), забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, мобільний зв'язок, пошта, зразки продукції), виконання різнопланових доручень керівництва ( реклама, дизайн, організація участі у виставках, форумах, конференціях, бізнес-проектах, бронювання готелів, квитків, міжнародні поштові відправлення, підписання договорів на надання послуг та постачання продукції, зустріч іноземних партнерів), прийом та реєстрація міжнародних телефонних та електронних запитів.

Спеціаліст по роботі з клієнтами

AXA Страхование, Агентская сеть

Страхування

1 місяць

03.2017 - 04.2017

Надання страхових послуг

Ключова інформація

Лідерські якості, швидко вчусь новому, комунікабельність, стресостійкість, енергійність, в роботі націленість на результат, відповідальність, організаторські здібності, активна життєва позиція.

Навчалась в 3 закладах

Захист кандидатської дисертації

Київ, 2013

МАУП

Право

Луцьк, 2005

Волинський державний університет імені Лесі Українки

Географічний, еколог

Луцьк, 2003

Володіє мовами

Англійська

середній

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

PROMETHEUS "Фундамент HR"

2024

Дія.Освіта "HR-спеціаліст"

2024

Дія. Освіта "Рекрутер"

2024

Дія. Освіта "Логіст"

2024

Бізне-англійська, онлайн-курс Prometheus

2017

Практичний динамічний курс англійської мови з викладачми зі США MGI

Луцьк, 2017

Розмовна англійська з носіями мови

Інновації у сфері освіти

Братслава, Словаччина, 2016

видавнича та проектна діяльність в країнах Європейського Союзу

Прага, 2016

Базовий курс англійської мови

Мальта, Пембрук, 2016

Курс англійської мови ( середній рівень)

Луцьк, 2016

базовий курс з англійської мови за методом Каллана

Луцьк, 2014

Додаткова інформація

Водійське посвідчення

Наявність водійського посвідчення

Ольга Федорівна

Менеджер з постачання ( продажу), офіс-менеджер, спеціаліст з кадрового адміністрування

Луцьк

43 роки

повна зайнятість

Оновлено 2 місяці тому