Працювала в 6 компаніях 21 рік 3 місяці
Енергетика та Енергоносії, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Освіта, Промисловість та Виробництво, Страхування
Менеджер постачання (продажу)
ТзОВ "Праймелектро"
Енергетика та Енергоносії
6 місяців
06.2024 - до теперішнього часу
Постачання матеріалів, обладнання, переговори з постачальниками та укладення договорів, ведення документації та звітності, пошук нових постачальників та взаємодія з ними, аналіз ринку та моніторинг нових пропозицій, управління запасами та планування закупівель, забезпечення своєчасної доставки матеріалів до точки призначення, контроль якості продукції. Досвід роботи з 1С (прихід, реалізація, формування рахунків, видаткових накладних, вимог накладних, інвентаризація, оприбуткування товарів).
Діловод
ТзОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ КОМПО"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
6 років 5 місяців
07.2018 - до теперішнього часу
Забезпечення ведення кадрової роботи, а саме - ведення особових справ працівників, трудових книжок, наказів (прийому на роботу, відпустки, звільнення), співпраця з центром зайнятості.
Підготовка та заключення договорів, угод, контрактів, в тому числі міжнарождних (купівлі-продажу, поставки, цивільно-правові, трудові, позички, сервісного обслуговування, демонстрації, перевезень), реєстрація в базі 1С.
Прийом та обробка замовлення клієнтів, оформлення необхідних документів, пов'язані з відвантаженням продукції для клієнтів компанії. Підтримка в актуальному стані даних про клієнтів в інформаційній базі 1С компанії. Узгодження з клієнтами умов, що стосуються цін, дат відвантаження і способів доставки продукції.
Організація замитнення та розмитнення вантажів, підготовка необхідної документації (фактури, інвойси, пакувальні листи, контракти), співпраця з брокерами.
Ведення ділової документації (накази, протоколи, розпорядження, вхідні та вихідні листи, формування звітності, заявки), організація життєдіяльності офісу (канцтовари, мобільний зв'язок, пошта), виконання різнопланових доручень керівництва (реклама, дизайн, організація участі у виставках, форумах, конференціях, бізнес-проектах, бронювання готелів, квитків, міжнародні поштові відправлення, підписання договорів на надання послуг та постачання продукції, зустріч іноземних партнерів), прийом та реєстрація міжнародних телефонних та електронних запитів.
Офіс-менеджер, фахівець з аналізу ринку праці, старший викладач
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Освіта
21 рік 2 місяці
10.2003 - до теперішнього часу
Виконання доручень керівництва,
ведення кадрового діловодства ( видача довідок, реєстрація та відправлення пошти, складання кадрової звітності, написання наказів, службових подань, протоколів, формування особових справ, здача документів в архів).
Довгостроковий досвід роботи зі студентами, робота з аудиторією, написання навчальних програм, наукових статей, постійна участь у міжнародних конференціях та стажування.
Захист кандидатської дисертації.
Кваліфікований користувач Microsoft Office ( Exсel, Word, Power Point), 1С
(прихід, реалізація, інвентаризація, оприбуткування, формування рахунків, видаткових накладних),
Навики роботи з Internet
Секретар керівника, фахівець з аналізу ринку праці, старший викладач
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Освіта
21 рік 2 місяці
10.2003 - до теперішнього часу
офіс-адміністратор
ТзОВ "ДейріКо"
Промисловість та Виробництво
1 рік 1 місяць
05.2017 - 06.2018
Ведення ділої документації (накази, протоколи, розпорядження, вхідні та вихідні листи, формування звітності, заявки), забезпечення життєдіяльності офісу (канцтовари, мобільний зв'язок, пошта, зразки продукції), виконання різнопланових доручень керівництва ( реклама, дизайн, організація участі у виставках, форумах, конференціях, бізнес-проектах, бронювання готелів, квитків, міжнародні поштові відправлення, підписання договорів на надання послуг та постачання продукції, зустріч іноземних партнерів), прийом та реєстрація міжнародних телефонних та електронних запитів.
Спеціаліст по роботі з клієнтами
AXA Страхование, Агентская сеть
Страхування
1 місяць
03.2017 - 04.2017
Надання страхових послуг
Ключова інформація
Лідерські якості, швидко вчусь новому, комунікабельність, стресостійкість, енергійність, в роботі націленість на результат, відповідальність, організаторські здібності, активна життєва позиція.
Навчалась в 3 закладах
Захист кандидатської дисертації
Київ, 2013
МАУП
Право
Луцьк, 2005
Волинський державний університет імені Лесі Українки
Географічний, еколог
Луцьк, 2003
Володіє мовами
Англійська
середній
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Російська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
PROMETHEUS "Фундамент HR"
Дія.Освіта "HR-спеціаліст"
Дія. Освіта "Рекрутер"
Дія. Освіта "Логіст"
Бізне-англійська, онлайн-курс Prometheus
Практичний динамічний курс англійської мови з викладачми зі США MGI
Розмовна англійська з носіями мови
Інновації у сфері освіти
видавнича та проектна діяльність в країнах Європейського Союзу
Базовий курс англійської мови
Курс англійської мови ( середній рівень)
базовий курс з англійської мови за методом Каллана
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Наявність водійського посвідчення
Ольга Федорівна
Ольга Федорівна
Менеджер з постачання ( продажу), офіс-менеджер, спеціаліст з кадрового адміністрування
Луцьк
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому