Працювала в 10 компаніях 14 років 11 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), Державний сектор, Страхування
Бізнес-партнер з фінансів
МХП, ПрАТ
АПК (Агропромисловий комплекс)
5 місяців
08.2023 - 01.2024
- Планування показників та аналіз фактичних відхилень;
- Надання пропозицій щодо цілей бізнесу, їх моніторинг, контроль та перевірка;
- Надання аналітичних даних — підготовка, аналіз, пропозиції;
- Контроль витрат;
- Реінжиніринг процесів;
- Консалтинг.
- Ревізія виробничих процесів в частині обліку: кормовиробництво, щомісячне зважування, формування прямих витрат на дільницях.
- Формування річного бюджету: операційний та інвестиційний.
Головний економіст
ТОВ "Рентком-Сервіс"
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 1 місяць
07.2022 - 08.2023
- Розробка та контроль бюджетів рослинництва, елеваторів, тваринництва, нового будівництва та реконстукції елеваторів (БДР, БДДС, звіт P&L);
- Розробка і консолідація технологічних карт регіонів (план-факт аналіз);
- Розрахунок собівартості (калькуляцій) на надання послуг;
- Контроль за використанням ТМЦ;
- Оперативний облік проведення с/г робіт, контроль нормативів, використання техніки, трудових ресурсів, ТМЦ.
Економіст з фінансової роботи
ТОВ "Дубенська аграрна компанія", Дубно
АПК (Агропромисловий комплекс)
4 місяці
03.2022 - 07.2022
- Розробка та контроль бюджетів рослинництва, елеваторів, тваринництва, нового будівництва та реконструкції елеваторів (БДР, БДДС, звіт P&L);
- Розробка і консолідація технологічних карт регіонів (план-факт аналіз);
- Розрахунок собівартості (калькуляцій) на надання послуг;
- Контроль за використанням ТМЦ;
- Оперативний облік проведення с/г робіт, контроль нормативів, використання техніки, трудових ресурсів, ТМЦ.
Заступник директора
ТОВ "ВЕСТ АКТИВС"
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 7 місяців
07.2019 - 02.2022
- - участь в управлінні операційною діяльністю підприємтсва;
- - планування, організація та контроль служб підприємства за відсутності директора;
- - контроль за використанням ТМЦ;
- - розробка бюджета підприємства (БДР, БДДС);
- - контроль за виконанням бюджету;
- - проведення тендерів на закупівлю ТМЦ та услуг;
- - розробка технологічних карт у розрізі культур (кукурудза, ріпак, пшениця, жито, соняшник, конопля, просо, гречка, люпин), графіку виконання робіт згідно технологічних карт;
- - оперативний облік проведення с/г робіт, контроль нормативів, використання техніки, трудових ресурсів, ТМЦ;
- - підготовка регулярної управлінської та аналітичної звітності по виконанню ключових показників ефективності;
- - реализація ТМЦ (зерно, ЗЗР);
- - взаємодія зі сторонніми елеваторами;- організація логістичних маршрутів, пошук найманої техніки;
- - контроль за роботою ферми (180 голів ВРХ).
Заступник керівника відділу розвитку та інвестицій елеваторного напрямку
ТОВ "Аграрні системні технології"
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 9 місяців
10.2016 - 07.2019
- - розробка бюджету будівництва нових обёєктів і бюджету експлуатаціі елеваторів (БДР, БДДС);
- - розрахунок собівартості послуг елеватора;
- - проведення економічних розрахунків по запиту керівництва;
- - участь у складанні технологічних карт у розрізі культур;
- - контроль виконання бюджетів;
- - підготовка оперативної таперіодичної звітності;
- - описання бізнес-процесів Комерційного департаменту;
- - впровадження і контроль роботи електронного документоообігу Комерційного департаменту;
- - ведення обліку відвантажень зерна та залишків з власних елеваторів;
- - ведення звіту по оплатам;
- - контроль використання енергоресурсів на власних елеваторах;
- - замовлення і контроль використання ПММ;
- - формування штатного розкладу;
- - контроль обліку робочого часу та нарахування заробітної плати працівників елеваторів;
- - розробка посадових інструкцій;
- - бізнес-планування;
- - участь у заходах із введення в експлуатацію нових об'єктів
Економіст департаменту експлуатації елеваторів
ТОВ "Аграрні системні технології"
АПК (Агропромисловий комплекс)
3 роки 5 місяців
05.2013 - 10.2016
- - розробка бюджету будівництва нових об'єктів табюджету експлуатації;
- - організація проведення тендерів на участь у будівництві підрядних організацій;
- - участь у заходах із введення в експлуатацію нових об'єктів;
- - контроль за виконанням бюджетів;
- - підготовка оперативної та періодичної звітності;
- - підготовка вихідних даних для розробки ТЕО будівництва нових об'єктів;
- - ведення обліку відвантажень зерна з елеваторів та залишків;
- - ведення звіту по оплатам;
- - впровадження системи електроноого документообігу;
- - формування штатного розпису;
- - розробка посадових інструкцій;
- - бізнес-планування;
- - робота з фінансовими організаціями по залученню інвестицій.
Радник Агентства
Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами, Київ
Державний сектор
1 рік 2 місяці
07.2012 - 09.2013
- - пошук проектів та перемовини з ініціаторами;
- - відбір проектів;
- - підбір схем фінансування проектів;
- - бізнес-планування
Головний економіст
Український аграрний холдинг
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 6 місяців
12.2010 - 06.2012
- - написання бізнес-планів по збільшенню потужностей існуючого елеватора;
- - залучення фінансування для будівництва елеватору (банки, лізингові компанії);
- - організація закупівель (будівельні матеріали, обладнання);
- - взаємодія з головними службами елеватору (бухгалтерія, ВТЛ, інженерна служба);
- - ведення управлінської звітності;- калькуляція собівартості послуг елеватору;
- - складання бюджету будівництва та експлуатації;
- - участь у заходах по введенню в експлуатацію побудованого комплексу
Керівник відділу по роботі з корпоративними клієнтами
ЗАО АСК "Інтертрансполіс"
Страхування
3 місяці
12.2009 - 03.2010
Організація процесу продажу, робота з корпоративними клієнтами, підбір та навчання персоналу
Директор Рівненського представництва
АСТ "Аіс-Поліс"
Страхування
1 рік 3 місяці
11.2007 - 02.2009
Відкриття точок продажу, організація процесу продажу, підбір та навчання персоналу, робота із страховми випадками, співробітництво з лізинговою компанією та банками.
Ключова інформація
Ключові навички:
Наполеглива, націлена на результат.
Легко сприймаю нову інформацію, можу працювати з великими обсягами інформації, швидко навчаюсь.
Відповідальна за свої дії та дії підлеглих співробітників.
Організована та самостійна.
Пунктуальна.
Легко знаходжу спільну мову з людьми.
Готова до відряджень.
Навчалась в 2 закладах
Міжгалузевий інститут управління
Менеджмент організацій
Київ, 2002
Рівненський державний технічний університет
Міське будівництво і господарство, спеціальність "водопостачання та водовідведення", Рівне
Рівне, 1998
Володіє мовами
Англійська
середній
Німецька
базовий
Польська
середній
Курси, тренінги, сертифікати
Управління проектами
Семинар
Додаткова інформація
Водительское удостоверение
категория В
Компьютерные навыки
1С Підприємство, MS Office, ПК - досвідчений користувач
Оксана Геннадіївна
Оксана Геннадіївна
Головний економіст
Рівне
повна зайнятість
Характер роботи: в офісі/на місці
Оновлено 4 тижні тому