Працювала в 10 компаніях   14 років 11 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Державний сектор, Страхування

Бізнес-партнер з фінансів

МХП, ПрАТ

АПК (Агропромисловий комплекс)

5 місяців

08.2023 - 01.2024

- Планування показників та аналіз фактичних відхилень;

- Надання пропозицій щодо цілей бізнесу, їх моніторинг, контроль та перевірка;

- Надання аналітичних даних — підготовка, аналіз, пропозиції;

- Контроль витрат;

- Реінжиніринг процесів;

- Консалтинг.

- Ревізія виробничих процесів в частині обліку: кормовиробництво, щомісячне зважування, формування прямих витрат на дільницях.

- Формування річного бюджету: операційний та інвестиційний.

Головний економіст

ТОВ "Рентком-Сервіс"

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 1 місяць

07.2022 - 08.2023

- Розробка та контроль бюджетів рослинництва, елеваторів, тваринництва, нового будівництва та реконстукції елеваторів (БДР, БДДС, звіт P&L);

- Розробка і консолідація технологічних карт регіонів (план-факт аналіз);

- Розрахунок собівартості (калькуляцій) на надання послуг;

- Контроль за використанням ТМЦ;

- Оперативний облік проведення с/г робіт, контроль нормативів, використання техніки, трудових ресурсів, ТМЦ.

Економіст з фінансової роботи

ТОВ "Дубенська аграрна компанія", Дубно

АПК (Агропромисловий комплекс)

4 місяці

03.2022 - 07.2022

  • Розробка та контроль бюджетів рослинництва, елеваторів, тваринництва, нового будівництва та реконструкції елеваторів (БДР, БДДС, звіт P&L);
  • Розробка і консолідація технологічних карт регіонів (план-факт аналіз);
  • Розрахунок собівартості (калькуляцій) на надання послуг;
  • Контроль за використанням ТМЦ;
  • Оперативний облік проведення с/г робіт, контроль нормативів, використання техніки, трудових ресурсів, ТМЦ.

Заступник директора

ТОВ "ВЕСТ АКТИВС"

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 7 місяців

07.2019 - 02.2022

    - участь в управлінні операційною діяльністю підприємтсва;
    - планування, організація та контроль служб підприємства за відсутності директора;
    - контроль за використанням ТМЦ;
    - розробка бюджета підприємства (БДР, БДДС);
    - контроль за виконанням бюджету;
    - проведення тендерів на закупівлю ТМЦ та услуг;
    - розробка технологічних карт у розрізі культур (кукурудза, ріпак, пшениця, жито, соняшник, конопля, просо, гречка, люпин), графіку виконання робіт згідно технологічних карт;
    - оперативний облік проведення с/г робіт, контроль нормативів, використання техніки, трудових ресурсів, ТМЦ;
    - підготовка регулярної управлінської та аналітичної звітності по виконанню ключових показників ефективності;
    - реализація ТМЦ (зерно, ЗЗР);
    - взаємодія зі сторонніми елеваторами;- організація логістичних маршрутів, пошук найманої техніки;
    - контроль за роботою ферми (180 голів ВРХ).

Заступник керівника відділу розвитку та інвестицій елеваторного напрямку

ТОВ "Аграрні системні технології"

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 9 місяців

10.2016 - 07.2019

    - розробка бюджету будівництва нових обёєктів і бюджету експлуатаціі елеваторів (БДР, БДДС);
    - розрахунок собівартості послуг елеватора;
    - проведення економічних розрахунків по запиту керівництва;
    - участь у складанні технологічних карт у розрізі культур;
    - контроль виконання бюджетів;
    - підготовка оперативної таперіодичної звітності;
    - описання бізнес-процесів Комерційного департаменту;
    - впровадження і контроль роботи електронного документоообігу Комерційного департаменту;
    - ведення обліку відвантажень зерна та залишків з власних елеваторів;
    - ведення звіту по оплатам;
    - контроль використання енергоресурсів на власних елеваторах;
    - замовлення і контроль використання ПММ;
    - формування штатного розкладу;
    - контроль обліку робочого часу та нарахування заробітної плати працівників елеваторів;
    - розробка посадових інструкцій;
    - бізнес-планування;
    - участь у заходах із введення в експлуатацію нових об'єктів

Економіст департаменту експлуатації елеваторів

ТОВ "Аграрні системні технології"

АПК (Агропромисловий комплекс)

3 роки 5 місяців

05.2013 - 10.2016

    - розробка бюджету будівництва нових об'єктів табюджету експлуатації;
    - організація проведення тендерів на участь у будівництві підрядних організацій;
    - участь у заходах із введення в експлуатацію нових об'єктів;
    - контроль за виконанням бюджетів;
    - підготовка оперативної та періодичної звітності;
    - підготовка вихідних даних для розробки ТЕО будівництва нових об'єктів;
    - ведення обліку відвантажень зерна з елеваторів та залишків;
    - ведення звіту по оплатам;
    - впровадження системи електроноого документообігу;
    - формування штатного розпису;
    - розробка посадових інструкцій;
    - бізнес-планування;
    - робота з фінансовими організаціями по залученню інвестицій.

Радник Агентства

Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами, Київ

Державний сектор

1 рік 2 місяці

07.2012 - 09.2013

    - пошук проектів та перемовини з ініціаторами;
    - відбір проектів;
    - підбір схем фінансування проектів;
    - бізнес-планування

Головний економіст

Український аграрний холдинг

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 6 місяців

12.2010 - 06.2012

    - написання бізнес-планів по збільшенню потужностей існуючого елеватора;
    - залучення фінансування для будівництва елеватору (банки, лізингові компанії);
    - організація закупівель (будівельні матеріали, обладнання);
    - взаємодія з головними службами елеватору (бухгалтерія, ВТЛ, інженерна служба);
    - ведення управлінської звітності;- калькуляція собівартості послуг елеватору;
    - складання бюджету будівництва та експлуатації;
    - участь у заходах по введенню в експлуатацію побудованого комплексу

Керівник відділу по роботі з корпоративними клієнтами

ЗАО АСК "Інтертрансполіс"

Страхування

3 місяці

12.2009 - 03.2010

Організація процесу продажу, робота з корпоративними клієнтами, підбір та навчання персоналу

Директор Рівненського представництва

АСТ "Аіс-Поліс"

Страхування

1 рік 3 місяці

11.2007 - 02.2009

Відкриття точок продажу, організація процесу продажу, підбір та навчання персоналу, робота із страховми випадками, співробітництво з лізинговою компанією та банками.

Ключова інформація

Ключові навички:

Наполеглива, націлена на результат.

Легко сприймаю нову інформацію, можу працювати з великими обсягами інформації, швидко навчаюсь.

Відповідальна за свої дії та дії підлеглих співробітників.

Організована та самостійна.

Пунктуальна.

Легко знаходжу спільну мову з людьми.

Готова до відряджень.

Навчалась в 2 закладах

Міжгалузевий інститут управління

Менеджмент організацій

Київ, 2002

Рівненський державний технічний університет

Міське будівництво і господарство, спеціальність "водопостачання та водовідведення", Рівне

Рівне, 1998

Володіє мовами

Англійська

середній

Німецька

базовий

Польська

середній

Курси, тренінги, сертифікати

Управління проектами

Одесса, 1999

Семинар

Додаткова інформація

Водительское удостоверение

категория В

Компьютерные навыки

1С Підприємство, MS Office, ПК - досвідчений користувач

Оксана Геннадіївна

Заступник директора, керівник

Рівне

46 років

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому