Працював в 4 компаніях 6 років 9 місяців
Фінансові послуги
Account Manager (Merchant Onboarding & Integration Manager)
Crypto-friendly e-wallet
Фінансові послуги
3 роки 3 місяці
06.2021 - 09.2024
-Managed to provide first-rate support to business clients, merchants, and VIP customers via the Zendesk ticket system;
-processed email inquiries from businesses or high-net-worth individuals; -supported existing business clients and assisted new customers with the onboarding and integration of the payment tools into the websites using popular messengers;
-performed in-depth due diligence and underwriting;
-well-acquainted with API/SCI workflows;
-worked with databases and callbacks;
-tracked the statistics and inquired clients about their requirements;
-hosted the e-meetings;
-did presentations and pitch decks;
-made plans and completed monthly/quarter/annual tasks and the department's goals;
-gathered and analyzed customer feedback through surveys;
-monitored customers' compliance with the platform policies and logo/brand name requirements;
Customer Care Shift Leader
Crypto-friendly e-wallet
Фінансові послуги
1 рік
06.2020 - 06.2021
-Facilitated creation of learning plans;
-conducted employee training and evaluated their skills;
-delivered first-rate, efficient, satisfaction-driven support via email, and ticket system to individuals and premium clients;
-developed a knowledge base and empowered the expertise of the team; -co-hosted the interviews with the job candidates;
-communicated with representatives of external providers and partners;
Customer Care Chat Operator
Crypto-friendly e-wallet
Фінансові послуги
5 місяців
01.2020 - 06.2020
-Handled numerous chats simultaneously;
-provided first-rate support in a timely manner;
-demonstrated strong performance in a fast-paced, high-pressure environment;
Customer Care Engineer
Crypto-friendly e-wallet
Фінансові послуги
2 роки
01.2018 - 01.2020
-Executed exceptional assistance via email and ticket platform to individuals and VIP clients;
-skilled at managing multiple tasks simultaneously;
-facilitated communication with external providers and partners;
-created seamless visual instructions for the customers;
Ключова інформація
Soft: Persistence, working well under pressure, problem-solving skills, patience, and multi-tasking skills.
Technical: Ability to work with SOAP-based API, XML, and HTTP.
Provide support for it, ability to create pitch decks and presentations, ability to work with legal documents (e.g., Cooperation agreements, NDAs, SaaS, and SLAs).
Навчався в 2 закладах
Комунальний заклад "Харківська гуманітарно-педагогічна академія" Харківської обласної ради
Англійска мова та література
Харків, 2019
Комунальний заклад "Харківська гуманітарно-педагогічна академія" Харківської обласної ради
Соціальна педагогіка
Харків, 2017
Володіє мовами
Англійська
вище середнього
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Advanced Merchant Acceptance & Underwriting
Курс від WebShield (a ZignSec company) - https://www.webshield.com/
Web servers and Web services
Курс від QALight Online - https://qalight.ua/
AML and Sanctions Compliance Training for Payment Firms
Курс від SightSpan (Risk Management and Security Solutions) - https://sightspan.com/
Додаткова інформація
My expectations:
I believe my experience will empower your business and allow us to achieve great results together.
Павло Сергійович
Павло Сергійович
Account Manager / Onboarding and Integration Manager
Харків
Готовий переїхати: Київ, Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці
Оновлено 18 годин тому