Працювала в 8 компаніях   16 років 11 місяців

Освіта, Медицина та Охорона здоров'я, Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси, Транспорт та Логістика, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Помічник ректора

Київська державна академія декоративно-прикладноо мистецтва і дизайну імені Михайла Бойчука

Освіта

1 рік 2 місяці

03.2023 - 05.2024

Написання ділових листів вхідних та вихідних, їх реєстрація в журналі.Збір документів для участі в тендері.Збір документів та комунікація з банківськими працівниками.Формування первинної документації по наданню послуг на проживання у гуртожитку ; навчаннюПрийняття участі у розробці кошторису на участь у грантовій програмі з Українським Культурним Фондом.Запровадження програмного забезпечення «Деканат»; Репозитарій ; MASTER Аналіз та контроль Дт/Кт заборгованості по послугам (навчання, проживання , оренда)Контроль роботи адміністративно - господарського відділу Виконання поставлених завдань ректора академії, комунікація з деканатами , проректорами.

Провідний бухгалтер

Національна академія образотворчого мистецтва і архітектури

Освіта

8 місяців

07.2022 - 03.2023

Контроль за формуванням бухгалтерських проведень;Підготовка документів до складання звітності;Контроль за документообігом та своєчасним відображенням операцій у бухгалтерському обліку, закриття періодів;Проведення інвентаризацій;Робота з договорами;Співпраця з банком;Взаємодія з іншими відділами;Налаштування процесу роботи у новій програмі з Базис на MASTER перенесенная данних. Робора у програмі M.E.Doc Звітність

Провідний економіст / Провідний фахівець по роботі з персоналом

Інститут права та післядипломної освіти Міністерства юстиції України

Освіта

2 роки 4 місяці

02.2020 - 06.2022

Ведення розрахункових рахунків Товариства у національній валюті (Казначейство).Обробка банківських виписок по розрахункових рахунках у національній валюті.Здійснює контроль за залишками та рухом грошових коштів на банківських рахунках .Ведення операції за виписками в робочі файли за кожним розрахунковим рахунком.Провожу виписки в 1С з рознесенням по рахунках бухгалтерського обліку у національній.Створення відділу персоналу "з нуля"Налагодження процесу кадрового обліку:Підготовка наказів про прийом, звільнення, переведення та відпустку;Розробка графіка роботи та табеля обліку роб. часу;Розробка графіка відпусток та контроль за його виконанням;Ведення трудових книжок;Ведення журналів обліку;Формування особових справ;Участь у розробці організаційної структури товариства;Розробка та впровадження посадових інструкцій та трудових договорів та ін.;Пошук, підбір та адаптація персоналу.Методичний супровід при проведенні семінарів з підвищення кваліфікацій:Формування реєстру учасників; оформлення наказів про зарахуванні та випуск слухачів; оформлення договорів надання послух, актів, виписка свідоцтва та сертифікатів.Формування табелю обліку робочого часуНарахування З/П ,премій, відпускних, лікарнянихФормування та подання звітності (m.e.DOC) 1-ДФ; ЄСВВиконання окремих службових доручень свого безпосереднього керівника.

Бухгалтер / Інспектор з кадрів

ТОВ "НВП"ВИЛАН"

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки

02.2017 - 02.2020

Адаптація співробітників;• Формування та розвиток корпоративної культури за правилом ВТР організації ;• Кадрове адміністрування;• Підбір персоналу;• Контроль виконання співробітниками розпоряджень керівництва. При необхідності здійснення контролю за дотриманням строків виконання вказівок та доручень.• Ведення кадрового діловодства• Розробка положень, посадових інструкцій;• Робота з контрагентами,• Облік оплати за товари послуги ,• Реєстрація та облік договорів• Виписка первинних бухгалтерських документів, формування рахунків, актів виконаних робіт, податкових накладних• Розсилання документів для контрагентів,• Звітність про виконану роботу за місяць

Заступник головного бухгалтера

ПУ"Готель Кооператор"

Готелі / Ресторани / Розважальні комплекси

3 місяці

11.2016 - 02.2017

Організація работи бухгалтерії Формування фін. звітності Складання щомісячної податкової та статистичної звітностіКонтроль та перевірка, ПЗ та ПК + контроль своєчасності реєстрації податкових накладнихВзаємодія з банком та контролюючими органамиВиконувати різнопланові робочі доручення керівництва (в офісі, поза ним)Ведення ділового листування, робота з документацією, складання таблиць, сканування/копіювання документів.Організація зустрічей керівництва компанії.Контакт з партнерами (телефонні дзвінки, листування).Контроль корпоративної пошти та розсилка за внутрішніми адресатами

Провідний бухгалтер

ТОВ "МАСТЕР АВИА"

Транспорт та Логістика

2 місяці

09.2016 - 11.2016

КасаЗЕ контракти SITA: звірка,формувань первинної документації;Підготовка платежів (валюта EUR, $)Прихід ПММРозподіл витрат відповідно до управлінського обліку;Витрати на транспортні витрати департаменту Додаткові завдання від керівництва;Аналіз ОС відомостей;Звірка з постачальниками

Бухгалтер з первинної документації

Вайллант группа украина

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 років

09.2008 - 09.2016

Введення інформації до бази даних на основі 1С Робота з первинною документацією, Виконання доручень посібника з бух облікуРознесення виписок до 1С Складання актів-звіряння.Реєстрація податкових у М.Є.Д.О.К.Формування та складання податкової, бухгалтерської та статистичної звітності;Нарахування, списання резервів підприємства, витрат періодів, що бідують.Облік витрат за виробництво, реалізації продукції, виконаних робіт;Отримання первинної документації, контроль своєчасності отримання та правильності оформлення;Розрахунки з підзвітними особамиОблік палива автомобілівУправлінський облік, розподіл, контрольВиписка довіреностей;Облік витрат на придбання товаруПрихід, списання ТМЦ;Підготовка первинної документації щодо імпорту послуг

Бухгалтер з первинної документації

ТОВ"Провітерм центр "

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 1 місяць

08.2007 - 09.2008

Виконання доручень керівництва з бух. обліку

Рознесення виписок до 1С,

Прихід, витрати товару.

Обробка первинної документації, внесення до 1С

Обробка ВМД

Заповнення бланків суворої звітності (вексель) друк

Ключова інформація

здатність працювати під тиском часу

відповідальність, незалежність, лідерські здібності ,уміле управління часом, старанність вміння розв'язувати проблеми, хороша організація роботи (також при віддаленій роботі)швидка адаптація до нових умов аналітичне мислення, легкість навчання новому, ініціатива вирішення конфлікту, співпереживання, здатність мотивувати інших, здатність до співпраці

Навчалась в 3 закладах

МАУП

Фінанси, Міжнародна економіка та фінанси

Киев , 2008

МАУП

Економіка і підприємство, Міжнародна економік та фінанси

Киев, 2006

школа 44

Киев, 2002

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Сертифікат "Публічні закупівлі в Україні: від теорії до практики "

Київ, 2023

Здобула такі навички по таким питанням : Публічні Закупівлі в умовах воєнного часу;Робота Уповноважених осіб. Тестування Уповноважених осіб Хто за що відповідає. Особливості роботи уповноважених осіб;Усе про КЕП/ЕЦП У чому відмінність? Хто може використовувати? Де замовити

Сертифікат "Кадрове діловодство "

Київ, 2018

пройшла тренінг з кадрового діловодства та здобула навички консультування з усіх тем кадрової справи

Додаткова інформація

Водительское удостоверение

категория - В , стаж- 10 лет

Мета пошуку роботи

Сертифікований бухгалтер з досвідом роботи в бухгалтерії, вивірянням та упорядкуванням рахунків, документів, формувінні звітів. Хочу знайти хорошу роботу. Маю ступінь бакалавра та ступінь магістра з міжнародної економіки.

Анна

Бухгалтер з первинної документації

Київ

28 000 грн.

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 2 тижні тому