Працював в 8 компаніях 11 років 10 місяців
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, FMCG, IT
Бренд менеджер
Store Food Distribution Ltd
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 5 місяців
04.2021 - до теперішнього часу
- Розробка стратегії розвитку брендів (снеки, сухі сніданки);
- Проведення перемовин з постачальниками щодо: документообігу, зміни контрактних умов, зміни цін, умов постачання, затвердження маркетингового бюджету та разових підтримок від постачальника, плану закупівель тощо;
- Вирішення оперативних і спірних питань з постачальником щодо: невідповідності термінів товару, що поставляється, випадання асортименту, маркування продукту, якості тощо;
- Формування маркетингового бюджету, визначення джерел його наповнення;
- Контроль надходжень та витрат маркетингового бюджету відповідно до затвердженого підходу в рамках кожного бренду;
- Проведення промо та трейд-маркетингових заходів. Контроль ефективності;
- Формування ціноутворення з урахуванням стандартів підприємства (маржинальний прибуток, рентабельність), потреб мереж, виробника, каналів збуту тощо;
- Запуск та управління проектами щодо введення нових позицій / брендів у портфель Компанії.
Інтернет-маркетолог / Спеціаліст з таргетованої реклами
GFS Group
Торгівля роздрібна / Retail
5 місяців
10.2019 - 03.2020
- Розробка стратегії просування концентрованих напоїв ТМ GULFSTREAM;
- Створення концепції дизайну та "упаковки" для сторінки ТМ Gulfstream у Facebook та Instagram;
- Підготовка контент-планів та публікацій для Facebook та Instagram;
- Проведення аналізу конкурентів: активність, асортимент, реклама;
- Вивчення та сегментація цільової аудиторії;
- Підготовка та погодження рекламних бюджетів та медіапланування;
- Розробка та тестування рекламних креативів;
- Запуск таргетованої реклами, аналіз результатів та підготовка звітів;
- Розробка конкурсних механік, запуск та супровід.
Бренд менеджер
Klion group
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
1 рік 8 місяців
09.2017 - 05.2019
- Розробка стратегії просування ТМ "Veladis", а також формування відповідного маркетингового бюджету;
- Комплексний аналіз ринку риби та морепродуктів України, починаючи від аналізу імпорту базової сировини для виробництва, закінчуючи аналізом конкурентного оточення та актуальних пропозицій на ринку;
- Розробка стратегії інтернет просування ТМ «Veladis»: SMM (Facebook, Instagram), контекстна реклама, пошук та переговори з лідерами думок (блогери, цільові сторінки та паблики);
- Проведення локальних Event-заходів;
- Дослідження цільової аудиторії, сегментація споживачів, вивчення ситуацій споживання та значних характеристик товарів за мінімального бюджету;
Менеджер з маркетингу
Хлібодар, ТМ
FMCG
1 рік 1 місяць
07.2016 - 08.2017
- Регулярний комплексний аналіз ринку хлібобулочних та кондитерських виробів у національному масштабі та ареалі компанії;
- Аналіз експорту/імпорту, пошук пріоритетних напрямів розширення ринків збуту;
- Розробка проектів із запуску нових видів продукції. Було розроблено та успішно реалізовано проект з виробництва інноваційного печива: імбирне, з мигдалем, горіхово-ванільне та медово-ванільне (доступно у продажу в мережі «VARUS», лінійному роздробі та фірмовому роздробі ТМ «Хлібодар»). У пулі розроблених проектів також проект комплексного розвитку категорії здобних виробів, стратегія розвитку ТМ «Emmi» (топпінги, сиропи, варення, джеми, фруктові наповнювачі);
- Організація та проведення event-заходів, спрямованих на підвищення лояльності до ТМ «Хлібодар»;
- Розробка та реалізація контент-стратегії, SMM. Підготовка контент-планів, написання та публікація PR-статей, реклама та просування у соціальних мережах;
- Розробка та оперативний контроль трейд-маркетингових заходів, спрямованих на реалізацію оперативних цілей, пов'язаних із запровадженням новинок або досягненням запланованих показників продажів;
- Участь у процесі формування зведеного маркетингового бюджету;
Інтернет маркетолог
Стартап. Android додаток «Visidroid»
IT
7 місяців
12.2016 - 07.2017
- Визначення та сегментація цільової аудиторії, а також аналіз конкурентних продуктів;
- Розробка рекомендацій щодо оптимального функціоналу та інструментів монетизації;
- Розробка комплексної стратегії інтернет-просування: SMM, YouTube, контекстна та тізерна реклама;
- Підготовка зведеного маркетингового бюджету.
Провідний спеціаліст з аналітики
Золотой урожай, ТД
FMCG
7 місяців
12.2015 - 07.2016
- Розробка та контроль проведення маркетингових та трейд-маркетингових заходів по виробничих майданчиках;
- Дослідження ринку хлібобулочних виробів: аналіз структури, цінової політики конкурентів;
- Розробка короткострокових та довгострокових прогнозів динаміки ринку хлібобулочних виробів;
- Формування місячних, квартальних та річних планів продажу;
- Детальне вивчення внутрішніх показників: аналіз та сегментація активної клієнтської бази, аналіз представленості продукції в торгових точках у розрізі каналів збуту. Формування з урахуванням отриманих даних цільових показників для торгових відділів.
- Підготовка аналітичних звітів щодо динаміки дебіторської заборгованості;
- Оперативний контроль ефективності трейд-маркетингових заходів з формуванням рекомендацій щодо подальшої роботи акції.
Спеціаліст-аналітик із дослідження ринку
ТОВ «Лауффер Бісквітс», ТОВ «КК «Золотой Урожай»
FMCG
2 роки 2 місяці
10.2013 - 12.2015
- Аналіз ринку та конкурентного оточення, розробка та виведення нових позицій на ринок;
- Розробка та контроль проведення маркетингових та трейд-маркетингових заходів;
- Розробка місячних планів продажу для торгової команди, формування фокусних задач;
- Контроль ефективності роботи торгової команди;
- Ціновий аналіз конкурентного середовища у шести регіонах України, консолідація результатів та вироблення рекомендації для коригування цінової політики;
- Консолідація та аналіз звітності та торговельної інформації з шести регіонів України;
- Консолідація регіональних планів продажу;
- Побудова прогнозів та складання на їх основі короткострокових та довгострокових планів продажу з деталізацією до SKU (понад 2 000 SKU у шести регіонах України);
- Організація та контроль за дотриманням бізнес-процесу коригування поточних цін. Було розроблено та запущено документ, що регламентує процес коригування поточних цін, що описує поетапно обов'язки відповідальних осіб з боку підприємства виробника та підприємства, що реалізує продукцію, пов'язаних договором комісії, а також розроблено алгоритм внесення змін до облікових програм.
Менеджер з маркетингу
Дружковская пищевкусовая фабрика
FMCG
2 роки 2 місяці
08.2011 - 10.2013
- Координація робіт з підготовки плану маркетингу та окремих заходів;
- Розробка та аналіз результатів трейд-маркетингових заходів;
- Аналіз експорту та імпорту, систематизація даних, розробка рекомендацій щодо вибору перспективних напрямів експорту;
- Побудова регулярної звітності про стан та динаміку продажів, розорбка прогнозів;
- Дослідження ринків, у тому числі на основі баз даних AC Nielsen Ukraine;
- Організація маркетингового документообігу згідно з внутрішнім розпорядком підприємства, складання бюджету відділу маркетингу;
- Регулярний аналіз цін конкурентів виходячи з роздрібного аудиту. За час роботи було розроблено систему цінового аудиту та прописано детальний процес, що охоплює всі етапи дослідження, починаючи зі збору інформації та закінчуючи складанням підсумкових звітів.
Ключова інформація
- Маю досвід комплексного аналізу та прогнозування динаміки національного, локальних та зарубіжних ринків;
- Розробка проектів із запуску нових видів продукції. Було розроблено та успішно реалізовано проект з виробництва новинок печива. У пулі розроблених проектів також проект комплексного розвитку категорії здобних виробів, стратегія розвитку напряму сиропів та топінгів;
- Практичний досвід розробки та контролю ефективності трейд-маркетингових заходів;
- Проведення event-заходів;
- Розробка та реалізація контент-стратегії, SMM. Підготовка контент-планів, написання та публікація PR-статей, реклама та просування у соціальних мережах;
- Таргетована реклама в соціальних мережах FB,IG;
Навчався в 1 закладі
Донецький національний університет імені Василя Стуса
Облік та фінанси / Фінанси та кредит
Донецьк, 2011
Володіє мовами
Англійська
середній
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Таргетована реклама: залучення трафіку із соціальних медіа
Вивчив інструменти таргетованої реклами та залучення трафіку із соціальних медіа: Facebook, Instagram, VK, MyTarget. Освоїв основні прийоми розробки рекламних стратегій та медіапланування, створення рекламних креативів.
Диплом з відзнакою.
Google Ads Search Certification
Google Skillshop
Google Ads Search
Google Skillshop
Основи фондового ринку та інтернет-трейдингу
В рамках цього курсу отримав базові навички роботи з програмним комплексом QUIK та MetaStock. Відкрив для себе нові методи прогнозування та оцінки рівня фінансової стабільності компаній.
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
- Пакет програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Acces – досвідчений користувач);
- Програма обробки даних роздрібного аудиту Nielsen answers;
- Adobe Photoshop; Adobe Illustrator – впевнений користувач;
- 1C: Управління торгівлею; 1С: Управління виробничим підприємством - досвідчений користувач;
Особисті якості
- Аналітичний склад розуму;
- Комунікабельний, легко працюю у команді;
- Звик працювати за умов великої кількості активних завдань;
- Акуратний, намагаюся у процесі роботи формувати алгоритми, що дозволяють прискорювати виконання аналогічних завдань;
Ціль
Отримання посади бренд менеджера, директора з маркетингу.
Дмитро Вікторович
Дмитро Вікторович
Бренд менеджер
Київ
повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота
Оновлено 3 місяці тому