Працював в 8 компаніях   11 років 10 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Торгівля роздрібна / Retail, FMCG, IT

Бренд менеджер

Store Food Distribution Ltd

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 5 місяців

04.2021 - до теперішнього часу

  • Розробка стратегії розвитку брендів (снеки, сухі сніданки);
  • Проведення перемовин з постачальниками щодо: документообігу, зміни контрактних умов, зміни цін, умов постачання, затвердження маркетингового бюджету та разових підтримок від постачальника, плану закупівель тощо;
  • Вирішення оперативних і спірних питань з постачальником щодо: невідповідності термінів товару, що поставляється, випадання асортименту, маркування продукту, якості тощо;
  • Формування маркетингового бюджету, визначення джерел його наповнення;
  • Контроль надходжень та витрат маркетингового бюджету відповідно до затвердженого підходу в рамках кожного бренду;
  • Проведення промо та трейд-маркетингових заходів. Контроль ефективності;
  • Формування ціноутворення з урахуванням стандартів підприємства (маржинальний прибуток, рентабельність), потреб мереж, виробника, каналів збуту тощо;
  • Запуск та управління проектами щодо введення нових позицій / брендів у портфель Компанії.

Інтернет-маркетолог / Спеціаліст з таргетованої реклами

GFS Group

Торгівля роздрібна / Retail

5 місяців

10.2019 - 03.2020

  • Розробка стратегії просування концентрованих напоїв ТМ GULFSTREAM;
  • Створення концепції дизайну та "упаковки" для сторінки ТМ Gulfstream у Facebook та Instagram;
  • Підготовка контент-планів та публікацій для Facebook та Instagram;
  • Проведення аналізу конкурентів: активність, асортимент, реклама;
  • Вивчення та сегментація цільової аудиторії;
  • Підготовка та погодження рекламних бюджетів та медіапланування;
  • Розробка та тестування рекламних креативів;
  • Запуск таргетованої реклами, аналіз результатів та підготовка звітів;
  • Розробка конкурсних механік, запуск та супровід.

Бренд менеджер

Klion group

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 рік 8 місяців

09.2017 - 05.2019

  • Розробка стратегії просування ТМ "Veladis", а також формування відповідного маркетингового бюджету;
  • Комплексний аналіз ринку риби та морепродуктів України, починаючи від аналізу імпорту базової сировини для виробництва, закінчуючи аналізом конкурентного оточення та актуальних пропозицій на ринку;
  • Розробка стратегії інтернет просування ТМ «Veladis»: SMM (Facebook, Instagram), контекстна реклама, пошук та переговори з лідерами думок (блогери, цільові сторінки та паблики);
  • Проведення локальних Event-заходів;
  • Дослідження цільової аудиторії, сегментація споживачів, вивчення ситуацій споживання та значних характеристик товарів за мінімального бюджету;

Менеджер з маркетингу

Хлібодар, ТМ

FMCG

1 рік 1 місяць

07.2016 - 08.2017

  • Регулярний комплексний аналіз ринку хлібобулочних та кондитерських виробів у національному масштабі та ареалі компанії;
  • Аналіз експорту/імпорту, пошук пріоритетних напрямів розширення ринків збуту;
  • Розробка проектів із запуску нових видів продукції. Було розроблено та успішно реалізовано проект з виробництва інноваційного печива: імбирне, з мигдалем, горіхово-ванільне та медово-ванільне (доступно у продажу в мережі «VARUS», лінійному роздробі та фірмовому роздробі ТМ «Хлібодар»). У пулі розроблених проектів також проект комплексного розвитку категорії здобних виробів, стратегія розвитку ТМ «Emmi» (топпінги, сиропи, варення, джеми, фруктові наповнювачі);
  • Організація та проведення event-заходів, спрямованих на підвищення лояльності до ТМ «Хлібодар»;
  • Розробка та реалізація контент-стратегії, SMM. Підготовка контент-планів, написання та публікація PR-статей, реклама та просування у соціальних мережах;
  • Розробка та оперативний контроль трейд-маркетингових заходів, спрямованих на реалізацію оперативних цілей, пов'язаних із запровадженням новинок або досягненням запланованих показників продажів;
  • Участь у процесі формування зведеного маркетингового бюджету;

Інтернет маркетолог

Стартап. Android додаток «Visidroid»

IT

7 місяців

12.2016 - 07.2017

  • Визначення та сегментація цільової аудиторії, а також аналіз конкурентних продуктів;
  • Розробка рекомендацій щодо оптимального функціоналу та інструментів монетизації;
  • Розробка комплексної стратегії інтернет-просування: SMM, YouTube, контекстна та тізерна реклама;
  • Підготовка зведеного маркетингового бюджету.

Провідний спеціаліст з аналітики

Золотой урожай, ТД

FMCG

7 місяців

12.2015 - 07.2016

  • Розробка та контроль проведення маркетингових та трейд-маркетингових заходів по виробничих майданчиках;
  • Дослідження ринку хлібобулочних виробів: аналіз структури, цінової політики конкурентів;
  • Розробка короткострокових та довгострокових прогнозів динаміки ринку хлібобулочних виробів;
  • Формування місячних, квартальних та річних планів продажу;
  • Детальне вивчення внутрішніх показників: аналіз та сегментація активної клієнтської бази, аналіз представленості продукції в торгових точках у розрізі каналів збуту. Формування з урахуванням отриманих даних цільових показників для торгових відділів.
  • Підготовка аналітичних звітів щодо динаміки дебіторської заборгованості;
  • Оперативний контроль ефективності трейд-маркетингових заходів з формуванням рекомендацій щодо подальшої роботи акції.

Спеціаліст-аналітик із дослідження ринку

ТОВ «Лауффер Бісквітс», ТОВ «КК «Золотой Урожай»

FMCG

2 роки 2 місяці

10.2013 - 12.2015

  • Аналіз ринку та конкурентного оточення, розробка та виведення нових позицій на ринок;
  • Розробка та контроль проведення маркетингових та трейд-маркетингових заходів;
  • Розробка місячних планів продажу для торгової команди, формування фокусних задач;
  • Контроль ефективності роботи торгової команди;
  • Ціновий аналіз конкурентного середовища у шести регіонах України, консолідація результатів та вироблення рекомендації для коригування цінової політики;
  • Консолідація та аналіз звітності та торговельної інформації з шести регіонів України;
  • Консолідація регіональних планів продажу;
  • Побудова прогнозів та складання на їх основі короткострокових та довгострокових планів продажу з деталізацією до SKU (понад 2 000 SKU у шести регіонах України);
  • Організація та контроль за дотриманням бізнес-процесу коригування поточних цін. Було розроблено та запущено документ, що регламентує процес коригування поточних цін, що описує поетапно обов'язки відповідальних осіб з боку підприємства виробника та підприємства, що реалізує продукцію, пов'язаних договором комісії, а також розроблено алгоритм внесення змін до облікових програм.

Менеджер з маркетингу

Дружковская пищевкусовая фабрика

FMCG

2 роки 2 місяці

08.2011 - 10.2013

  • Координація робіт з підготовки плану маркетингу та окремих заходів;
  • Розробка та аналіз результатів трейд-маркетингових заходів;
  • Аналіз експорту та імпорту, систематизація даних, розробка рекомендацій щодо вибору перспективних напрямів експорту;
  • Побудова регулярної звітності про стан та динаміку продажів, розорбка прогнозів;
  • Дослідження ринків, у тому числі на основі баз даних AC Nielsen Ukraine;
  • Організація маркетингового документообігу згідно з внутрішнім розпорядком підприємства, складання бюджету відділу маркетингу;
  • Регулярний аналіз цін конкурентів виходячи з роздрібного аудиту. За час роботи було розроблено систему цінового аудиту та прописано детальний процес, що охоплює всі етапи дослідження, починаючи зі збору інформації та закінчуючи складанням підсумкових звітів.

Ключова інформація

  • Маю досвід комплексного аналізу та прогнозування динаміки національного, локальних та зарубіжних ринків;
  • Розробка проектів із запуску нових видів продукції. Було розроблено та успішно реалізовано проект з виробництва новинок печива. У пулі розроблених проектів також проект комплексного розвитку категорії здобних виробів, стратегія розвитку напряму сиропів та топінгів;
  • Практичний досвід розробки та контролю ефективності трейд-маркетингових заходів;
  • Проведення event-заходів;
  • Розробка та реалізація контент-стратегії, SMM. Підготовка контент-планів, написання та публікація PR-статей, реклама та просування у соціальних мережах;
  • Таргетована реклама в соціальних мережах FB,IG;

Навчався в 1 закладі

Донецький національний університет імені Василя Стуса

Облік та фінанси / Фінанси та кредит

Донецьк, 2011

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Таргетована реклама: залучення трафіку із соціальних медіа

2019

Вивчив інструменти таргетованої реклами та залучення трафіку із соціальних медіа: Facebook, Instagram, VK, MyTarget. Освоїв основні прийоми розробки рекламних стратегій та медіапланування, створення рекламних креативів.

Диплом з відзнакою.

Google Ads Search Certification

2019

Google Skillshop

Google Ads Search

2019

Google Skillshop 

Основи фондового ринку та інтернет-трейдингу

Донецьк, 2010

В рамках цього курсу отримав базові навички роботи з програмним комплексом QUIK та MetaStock. Відкрив для себе нові методи прогнозування та оцінки рівня фінансової стабільності компаній.

Додаткова інформація

Комп'ютерні навички

  • Пакет програм Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Acces – досвідчений користувач);
  • Програма обробки даних роздрібного аудиту Nielsen answers;
  • Adobe Photoshop; Adobe Illustrator – впевнений користувач;
  • 1C: Управління торгівлею; 1С: Управління виробничим підприємством - досвідчений користувач;

Особисті якості

  • Аналітичний склад розуму;
  • Комунікабельний, легко працюю у команді;
  • Звик працювати за умов великої кількості активних завдань;
  • Акуратний, намагаюся у процесі роботи формувати алгоритми, що дозволяють прискорювати виконання аналогічних завдань;

Ціль

Отримання посади бренд менеджера, директора з маркетингу.

Дмитро Вікторович

Бренд менеджер

Київ

34 роки

повна зайнятість, неповна зайнятість, проектна робота

Оновлено 3 місяці тому