Працювала в 6 компаніях 11 років 6 місяців
Медицина та Охорона здоров'я, Фармацевтика, Страхування, Фінансові послуги
Архіваріус (реєстратор)
Новий Зір, Всеукраїнська мережа офтальмологічних клінік
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 4 місяці
01.2017 - 05.2018
- ведення архіву клініки;
- підготовка медичних карт пацієнтів згідно щоденного запису;
- систематизація та впорядкування архіву;
- Надання медичних карт пацієнтів згідно запиту медичного персоналу.
Архіваріус
Корпорація "Артеріум", ПрАт "Київмедпрепарат""
Фармацевтика
9 місяців
04.2016 - 01.2017
- Організація та забезпечення зберігання документів;
- прийом та реєстрація документів,що передаються на зберігання від усіх підрозділів Корпорації;
- розробка номенклатури справ, перевірка правильності оформлення документів на момент передачі їх до архіву;
- Участь в експертизі наукової і практичної цінності документів.
Архивариус
ПрАТ СК "Альфа-Страхування"
Страхування
3 роки 6 місяців
07.2012 - 01.2016
- розробка процедури користування архівом;
- надання консультації працівникам щодо передачі документів до архіву Компанії;
- забезпечення поточного прийому документів від структурних підрозділів, впорядкування та систематизація документів архіву;
- складання опису справ документів;
- видача оригіналів документів у тимчасове користування згідно запитів працівників підрозділів, контроль за своєчасним поверненням документів до архіву Компанії;
- робота з іноземною архівною компанією (передача документів за попередні періоди на зберігання);
- щорічне оновлення загальної номенклатури справ Компанії.
Завідувач канцелярії
ПрАТ "Українська фінансова група"
Фінансові послуги
1 рік 10 місяців
02.2010 - 12.2011
- виконання обов'язків помічника Голови Правління;
- прийом, реєстрація, облік, забезпечення зберігання, оперативний пошук, та надання інформації по документам;
- забезпечення функцій візування та контролю за виконанням вхідної кореспонденції, а також внутрішніх наказів, розпоряджень виконавцями та відповідальними особами філіалів Компанії;
- ведення протоколів по соціальному страхуванню;
- ведення обліку та оформлення документів на відрядження;
- забезпечення розподілу автотранспорту згідно заявок працівників Компанії;
- забезпечення офісу періодичними виданнями;
- забезпечення життєдіяльності офісу.
Головний спеціаліст відділу діловодства та документообігу
ЗАТ «Фінансова компанія «Сократ»
Фінансові послуги
1 рік 9 місяців
02.2008 - 11.2009
- організація діловодства з «нуля»;
- введення електронного документообігу (програмний продукт «Оптіма»);
- написання інструкції та положення по діловодству в Компанії;
- складання номенклатури справ Адміністративного департаменту, загальної номенклатури справ;
- надання консультативної допомоги в складанні номенклатури справ структурним підрозділам;
- написання інструкції та положення про архів та створення архіву з «нуля».
Спеціаліст договірного відділу Департаменту договірної документації
ЗАТ «СК «Кредо-Классик» Компанія групи UNIQA Австрія
Страхування
1 рік 10 місяців
04.2006 - 02.2008
- забезпечення поточного прийому документів від структурних підрозділів та філіалів Компанії, впорядкування та систематизація;
- перевірка якості та правильності оформлення договорів та договірної документації;
- зіставлення та внесення даних про повноту складу пакету документів та їх недоліків до електронної бази КІС «Галактика»;
- видача документів у тимчасове користування, згідно запитам працівників Компанії та відправлення електронною поштою до регіональних відділень;
- контроль за поверненням документів до архіву;
- підготовка документів на знищення термін дії яких вже закінчився;
- впорядкування документів архіву.
Навчалась в 1 закладі
Національний педагогічний університет вм. М.П. Драгоманова
Вчитель української мови та літератури, філологічний
Киев. Україна , 1999
Додаткова інформація
Професійні навички
Впевнений користувач ПК; знання офісної техніки; робота з електронними програмами: «Галактика», «Оптима», «1С»., "Офіс-Менеджер"
Анна
Анна
Архіваріус
Київ
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому