Працювала в 8 компаніях 20 років 10 місяців
Банки, Освіта, Інше, Торгівля роздрібна / Retail, Транспорт та Логістика, Державний сектор, Будівництво
Фахівець документообігу
АТ "Ощадбанк"
Банки
3 місяці
09.2024 - 12.2024
Реєстрація вхідної кореспонденції в програмі ACKOD, відправлення вихідної кореспонденції "Укрпоштою".
Лаборант кафедри
ДНУ им.О.Гончара
Освіта
3 роки 3 місяці
06.2021 - 09.2024
Ведення табелю обліку робочого часу співробітників кафедри, ведення документообігу кафедри.
Домогосподарка
Догляд за хворим родичем
Інше
1 рік 8 місяців
03.2018 - 11.2019
Надання соціальної послуги особі похилого віку з отриманням компенсації відповідно до постанови КМУ №558 від 29.04.2004 (догляд за мамою 1928 року народження).
Оператор телекомунікаційних послуг
ТОВ «Стиль Д»
Торгівля роздрібна / Retail
1 місяць
01.2018 - 02.2018
Оператор call -центра.
Провідний спеціаліст з обліку та роботи з персоналом
ТОВ "МА"Дніпропетровськ"
Транспорт та Логістика
2 місяці
03.2014 - 05.2014
1.Оформлення наказів.2.Внесення записів у трудові книжки.3.Підрахунок трудового стажу.4. Формування звітів.
Юрист, за суміщенням інспектор з кадрів
Національний центр аерокосмічної освіти молоді імені Макарова
Державний сектор
9 років 8 місяців
07.2004 - 03.2014
- Складання позовів та претензій, представництво та захист інтересів юридичної особи в суді, органах виконавчої служби (на стадіях: вирішення спору в суді щодо стягнення заборгованості за договорами оренди; виконання наказу господарського суду).
- Постійне навчання та розвиток професійних навичок
Помічник бухгалтера
ТОВ "АП"Агроекспо"
Будівництво
3 роки 10 місяців
06.2007 - 04.2011
Робота за сумісництвом:
1)нарахування заробітної плати;
2)кадрове діловодство;
3)оформлення рахунків, витратних накладних, податкових накладних.
Продавець одягу
ТОВ "Ібоя"
Торгівля роздрібна / Retail
5 років 3 місяці
07.1991 - 10.1996
Роздрібний продаж одягу.
Ключова інформація
- Користувач Word, Excel, Internet, 1С: Бухгалтерія 8.3 (окремі операції), Ліга, Зарплата та управління персоналом (окремі операції);
- нарахування зарплати;
- оформлення податкових накладних;
- оформлення касових ордерів;
- ведення первинної документації; вхідна/вихідна кореспонденція з контрагентами;
- оформлення наказів про прийом, звільнення, переведення;
- оформлення наказів про відпустки, складання графіка відпусток;
- внесення записів до трудових книжок;
- комплектація особових справ;
- ведення табельного обліку;
- складання позовів та претензій;
- представництво та захист інтересів юридичної особи в суді, органах виконавчої служби (на стадіях: вирішення спору в суді щодо стягнення заборгованості за договорами оренди та виконання наказу господарського суду).
- Представників tiens group (фірма ,яка займається оптовою торгівлею)прошу не телефонувати.
Навчалась в 2 закладах
Національна юридична академія України імені Ярослава Мудрого
Правознавство, заочний факультет
Харків, 2000
Дніпропетровський інститут інженерів залізничного транспорту
Інженер шляхів сполучення з управління процесами перевезень
Дніпропетровськ, 1988
Володіє мовами
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
вільно
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Курси, тренінги, сертифікати
Днепропетровский областной учебный центр Минстата Украины
На курсах в проводили подготовку бухгалтеров промышленных предприятий. В учебный план входили часы по изучению кадрового делопроизводства.
Додаткова інформація
Компьютерные навыки
Користувач Word, Excel, Internet, 1С: Бухгалтерія 8.3 (окремі операції), Ліга, Зарплата та управління персоналом (окремі операції), користування офісною технікою.
Ольга
Ольга
Фахівець документообігу
Дніпро
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: стажування / практика, віддалена робота, позмінна робота, гібридна
Оновлено 2 дні тому