Працювала в 6 компаніях   10 років 10 місяців

Медицина та Охорона здоров'я, Нерухомість та Девелопмент, Торгівля роздрібна / Retail

Директор

ТОВ "Укрторгхім"

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки 2 місяці

10.2020 - 12.2023

Компанія ТОВ "Укрторгхім" зареєстрована з 1.06.2020 року з серпня 2020 року розпочалася моя кар'єра у цій компанії на посаді Менеджер з адміністративної діяльності з 07.07.2021 року переведена на посаду Директора.

Компанія займалася продажем лабораторного обладнання з Китаю – був підписаний із заводом – виробником Zhengzhou Mingyi Instrument Equipment Co., Ltd в Україні ексклюзивний договір на 20 років. Також компанія ТОВ "Укрторгхім" займалася продажем хімії.

Основні обов'язки:

- наповнення асортименту продукції на основному сайті https://ukrtorghim.com/;

- наповнення асортименту продукції на Prom.ua та також більше 10 сайтів;

- ведення відділу кадрів:- ведення обліку особового складу працівників, формування та ведення особових справ працівників, оформлення та підготовка наказів, оформлення прийняття на роботу, переміщення, звільнення, формування табелів робочого стажу, облік трудових книжок та внесення записів, облік надання відпусток, складання графіків відпусток, визначення страхового стажу.

- частково бухгалтерська документація;

- пошук клієнтів, складання індивідуальних комерційних пропозицій для клієнтів, укладання договорів;

- ведення переговорів;

- контроль виконання умов договорів, фінансових зобов'язань;

- складання звітності;

- моніторинг;

- ведення та систематизація клієнтської бази;

- проведення презентацій;

- проведення угоди під ключ, а саме доставка обладнання з Китаю (митна документація), розмитнення, логістика.

– співпрацювала з великими фармацевтичними компаніями (заводами) України.

Менеджер з адміністративної діяльності

МФ ТОВ "Облагротехсервіс" Корпорація "Еталон"

Нерухомість та Девелопмент

3 роки 4 місяці

04.2016 - 08.2019

Компанія надавала в оренду офісні та складські приміщення.

- Залучення нових орендарів,

- Пошук потенційних клієнтів (орендарів),

- Ведення переговорів,

- Надання комерційних пропозицій для клієнтів,

- Укладання договорів,

- Договірна діяльність:

- Підписання та ведення договорів з клієнтами,

- Контроль за виконанням умов договорів, фінансових зобов'язань,

- Складання звітності,

- Складання бюджету,

- Реклама,

- Аналіз ринку,

- Моніторинг,

- Контроль та повернення дебіторської заборгованості,

- Ведення та систематизація клієнтської бази,

- ведення відділу кадрів:

ведення обліку особового складу працівників, формування та ведення особових справ працівників, оформлення та підготовка наказів, оформлення прийняття на роботу, переміщення, звільнення,

формування табелів робочого стажу, облік трудових книжок та внесення записів, облік надання відпусток, складання графіків відпусток, визначення страхового стажу та ін.

Фахівець з питань оренди ТРЦ "Магеллан"

Спарта Трейд, ООО

Нерухомість та Девелопмент

1 рік

09.2014 - 09.2015

- Пошук потенційних клієнтів (орендарів),

- Залучення нових орендарів,

- Надання комерційних пропозицій для клієнтів,

- Договірна діяльність:

- Підписання та ведення договорів з клієнтами,

- Укладання договорів,

- Складання звітності,

- Моніторинг,

- Контроль та повернення дебіторської заборгованості,

- Ведення та систематизація клієнтської бази,

- Проведення презентацій ТРЦ.

Ріелтор

АН "Надежда" (Власник)

Нерухомість та Девелопмент

1 рік

07.2013 - 07.2014

Посадові обов'язки:

- пошук клієнтів та об'єктів нерухомості,

- продаж та оренда нерухомості,

- подача оголошень з продажу, купівлі та оренди нерухомості,

- консультація клієнтів за телефоном,

- укладання договорів.

Досягнення та результати: - набула досвіду у сфері ринку нерухомості, - навчилася планувати свій робочий день, - удосконалила спілкування з людьми.

Власник

ФОП, дитячі товари

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік

07.2012 - 07.2013

- постачання товару,

- продаж,

- реалізація,

- отримання прибутку,

- ведення документації,

- спілкування з людьми,

- планування робочого часу.

Продавець-консультант

Eldorado

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

11.2004 - 08.2005

Високі рівні продажів у жорстких умовах конкуренції.

Ключова інформація

Досвід у договірній діяльності понад 7 років.У компанії працюю завжди на результат та на максимальне залучення клієнтів та прибутку.

Навчалась в 2 закладах

Національний університет "Одеська юридична академія"

Право

Миколаїв/Одеса, 2012

Миколаївська філія Київського Національного університету культури і мистецтв (МФ КНУКіМ)

Менеджмент та економіка

Миколаїв, 2004

Володіє мовами

Українська

рідна

Додаткова інформація

Личные качества

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ: аналітичне мислення, комунікабельність, вміння швидко орієнтуватися в ситуації, що склалася, і самостійно приймати рішення, швидке навчання, відповідальність, цілеспрямованість, наполегливість і прагнення до професійного зростання.

Одружена, дочка 16 років.

Наталя Миколаївна

Офіс-менеджер

Миколаїв

20 000 грн.

42 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Характер роботи: в офісі/на місці

Оновлено 10 годин тому