Працювала в 3 компаніях   38 років 1 місяць

Державний сектор, Освіта

Головний бухгалтер

Міністерство фінансів України, КМДА, Держплан СРСР, агропромисловий комплекс, державна служба(категорія "В"), бюджетні(неприбуткові установи-освіта,наука),ТОВ,заводи.

Державний сектор

38 років

09.1985 - 09.2023

Загальний стаж понад 30 років роботи.

Головний бухгалтер в одній особі

Інститут східно-європейських досліджень

Освіта

6 років 11 місяців

11.2001 - 10.2008

Економічна робота, кошториси, розрахунки, штатні розписи, обгрунтування економічні, вся звітність фінансова, складання Балансів, касові операції, облік коштів за спеціальним фондом, облік матеріалів, облік ОЗ, інвентарізації, отримання готівки, організацій нукових конференцій, організація роботи Інститута, робота з Фондами та казначейством.

спеціаліст, економіст

Інститут Росії НАН Україны

Освіта

4 роки 2 місяці

05.1992 - 07.1996

робота в інформаційно-аналітичному центрі, комп'ютерне забезпечення обробки інформації.

Ключова інформація

Освіта : курси підвищення кваліфікації в МАУП серпень-вересень 2016 р., Харківський інститут інженерів залізничного транспорту ім. С. М. Кірова (УкрДУЗТ). Факультет економічний, спеціальність "Бухгалтерський облік та аналіз господарської діяльності". Вища освіта, навчання з 1987 по 1992 рр. (5 років), курси підвищення кваліфікації програма 1С: Підприємство 8.2 Бухгалтерський облік для України; 1С: Підприємство 8.2 Управління торгівлею для України (серпень-вересень 2016 р.), сертифікат МАУП. Навички роботи з комп'ютером, ПО: вільне володіння ПК, (Word, Excel, Internet, Microsoft Office, PowerPoint MS Outlook). Ліга Закон, АРМ звіт, Бухгалтерія & Облік, БУМ, Е-дата, Е-звітність, Local Balans, Соната, «Парус», «Афіна», «Продукт», "Українська бухгалтерська система", "Peyments", «Мережа», "Казна", "M.e. doc", "СДО" (система дистанційного обслуговування «Клієнт Казначейства — Казначейство») , "Е-звітність"(казначейство), «АIC-ГРК», ЄІСУБ - Єдина система управління бюджетом міста Києва, IS-pro, АСКОД, MIA, бухгалтерські програми для складання балансу, авторські програмні продукти для ведення бухгалтерського обліку установи (підприємства). Лідер. Знання мов : Англійська — середній (перекладаю, листування), польська - базовий, українська - рідна, російська - вільно, італійська - переклади, листування. Додаткова інформація: криза-менеджер в бухгалтерії, антикризовий бухгалтер-економіст.

Тел. моб.: + 38 (093) -055-9-777; e-mail: altecgrey@ukr.net

ДОСВІД РОБОТИ : робота Головним бухгалтером в одній особі - 7 років, робота на державній службі (категорія "В"), в агропромисловому комплексі, в бюджетних організаціях (державний бюджет, місцевий бюджет), у науці і освіті, у громадських організаціях, неприбуткових, прибуткових, на виробництві оборонної продукції, продаж послуг та продаж готової продукції, експорт товарів. Загальний період безперервного трудового стажу за фахом в тому числі керівником структурного підрозділу понад 30 років. Заступник головного бухгалтера ДУК "ПРОГРЕС" - (1 рік), Головний бухгалтер ГЦ Міністерства фінансів України - 4 роки. Головний бухгалтер МЦД (КМДА) - 2 роки. Головний бухгалтер ІЕД та робота у Науково-дослідному інституті планування та нормативів при Держплані СРСР - 24 роки. Знайома з ділянками та виконувала обов'язки за період роботи за спеціальністю: складання балансу підприємства, бюджетної та фінансової звітності, оперативних зведених звітів про використання бюджетних коштів, участь у складанні наукової звітності, іншої бухгалтерської і статистичної звітності, подання її у встановленому порядку у відповідні органи. Робота у відділі організації праці та заробітної плати (розробка структури управління підприємством, штатного розпису, схеми посадових окладів, внесення до них змін, розробка положень про преміювання працівників, підготовка графіків відпусток, розробка положень про підрозділи, посадових інструкцій, надання звітності, участь у підготовці проекту колективного договору, здійснення контролю за додержанням штатної дисципліни, правильністю встановлення найменувань професій та посад, застосуванням тарифних ставок і розцінок, посадових окладів, доплат, надбавок, а також за додержанням режимів праці та відпочинку, норм трудового законодавства). Підготовка фінансових планів підприємства на відповідний бюджетний період та звітів по них. Знання стандартів, бухгалтерських проводок. Підготовка кошторисів, обґрунтованих розрахунків та довідок змін до них, складання бюджетних запитів на наступний період для фінансового забезпечення утримання закладу. Підготовка проектів паспортів бюджетних програм на відповідний бюджетний період та результатів ефективності до них, складання звітів виконання паспорту. Своєчасне перерахування податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету. Формування облікової політики, виходячи зі структури й особливостей діяльності (установи) підприємства. Забезпечення складання, затвердження керівництвом та подання на погодження до уповноваженого органу управління штатних розписів і розрахунків до них, виконання доручень міністерств, ділове листування. Забезпечення формування і своєчасного представлення повної і достовірної бухгалтерської інформації про діяльність підприємства (установи), його майновий стан, аналіз доходів та витрат. Забезпечення дотримання вимог нормативно-правових актів щодо використання фінансових, матеріальних (нематеріальних) ресурсів під час прийняття та оформлення документів щодо проведення господарських операцій. Організація обліку майна, зобов’язань і господарських операцій, придбаних основних засобів, товарно-матеріальних цінностей, своєчасне відображення на рахунках бухгалтерського обліку господарських операцій, облік витрат, виконання кошторисів витрат, аналіз результатів господарсько-фінансової діяльності підприємства. Участь у проведенні інвентаризації необоротних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів, документів, розрахунків та інших статей балансу. Забезпечення та контроль законності, своєчасності і правильності оформлення документів, правильне нарахування і переказ податків і зборів, страхових внесків, розрахунків і платіжних зобов’язань, коштів на фінансування капітальних вкладень, витрат фонду заробітної плати. Здійснення заходів щодо недопущення виникнення дебіторської та кредиторської заборгованостей за придбані матеріали, товари та спожиті послуги, а також проведення роботи з її списання відповідно до чинного законодавства, у разі її виникнення. Забезпечення взаємодії з органами Державної казначейської служби, банківськими установами та іншими клієнтами та постачальниками (товарів, послуг). Дотримання бюджетного законодавства при взятті бюджетних зобов’язань, їх реєстрації в органах Державної казначейської служби та здійсненням платежів відповідно до взятих бюджетних зобов’язань; правильністю зарахування та використання власних надходжень за спеціальним фондом.

ІНШЕ: готовність до постійного підвищення кваліфікації, легко навчаюсь, швидко схоплюю інформацію, постійно розширюю обсяг знань, здатність визначати цілі і структурувати способи їх досягнення, строгість, твердий характер, неординарний підхід до справи, здатність до ефективної роботи в команді, комунікабельна, не конфліктна, стресо-стійка, без шкідливих звичок, сімейних проблем.

Навчалась в 1 закладі

Харківський інститут інженерів залізничного транспорту ім. С.М. Кірова (УкрДУЗТ), МАУП курси підвищення кваліфікації

факультет економічний, спеціальність "бухгалтерський облік та аналіз господарської діяльності", курси підвищення кваліфікації серпень-вересень 2016 р. (сертифікат МАУП), Навички роботи з комп'ютером, ПО: вільне володіння ПК, (Word, Excel, Internet, Micros

Харків, Україна, 1992

Володіє мовами

Англійська

нижче середнього

Італійська

базовий

Польська

базовий

Російська

вільно

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

1 с Бухгалтерия версии 8,2 ; 8,3

Київ, 2016

Сертифікат про закінчення курсів підвищення кваліфікації МАУП, 1С : Підприємство 8.2 Бухгалтерський облік для України; 1С: Підприємство 8.2 Управління торгівлею для України  (серпень-вересень 2016 р.).

Додаткова інформація

Цель

Отримання роботи Головного бухгалтера, Головного економіста, керівника відділу, фінансового директора.

Вікторія

Головний бухгалтер, Головний економіст- начальник відділу, Фінансовий директор

Київ

Голосіївський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район

30 000 грн.

56 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, проектна робота

Характер роботи: віддалена робота, гібридна, в офісі/на місці

Оновлено 22 години тому