Працювала в 8 компаніях 16 років 11 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), Юридичні послуги, Державний сектор, Освіта, Промисловість та Виробництво
Начальник відділу орендних відносин Харківського кластеру
Агрейн
АПК (Агропромисловий комплекс)
4 роки 4 місяці
07.2020 - до теперішнього часу
Організація роботи земельної служби підприємств Харківського кластеру.
Забезпечення та супровід процесу викупу земельних ділянок для підприємства.
Проведення переговорів з обміну земельними ділянками та об’єднання їх у загальні масиви.
Забезпечення ефективного використання земельного банку підприємства.
Забезпечення представництва інтересів підприємств та співпраця з органами влади та місцевого самоврядування, землевласниками.
Оформлення проектної та дозвільної документації.
Начальник відділу земельно правових відносин
Harveast Holding, LLC
АПК (Агропромисловий комплекс)
1 рік 1 місяць
05.2019 - 06.2020
- Планування і організація роботи відділу земельно правових відносин.
- Контроль своєчасного переукладання договорів оренди землі всіх категорій і форм власності, включаючи договори з успадкованим ділянкам.
- Організація оформлення права власності та права спадкування на земельні ділянки.
- Робота по збільшенню земельного банку підприємства, як приватної, так державної форми власності (земельні торги).
- Участь в проведенні соціальних заходів.
- Формування бази даних земельного банку компанії, його аналіз і контроль внесення актуальних змін.
- Проведення роботи з метою збільшення земельного банку.
- Робота c картографічним матеріалом, проведення інветаризації земельного банку підприємства, робота по відшкодуванню збитків та поверненню в обробіток орендованої землі, обміни масивами, моніторинг стратегій конкурентів.
- Робота з GIS-порталом, публічною кадастровою картою, іншими Державними реєстрами у сфері землевпорядкування.
- Співпраця з органами земельних ресурсів та іншими державними органами і приватними організаціями з оформлення землевпорядної документації на право користування земельними ділянками.
- Участь в проведенні зборів пайовиків на підприємствах, участь в проведенні соціальних заходів.
- Контроль та органзація розрахунків з пайовиками.
Начальник відділу оренди землі та майна
Агроиндустриальный холдинг МХП
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 4 місяці
10.2015 - 02.2018
- Організація роботи відділу орендних відносин.
- Забезпечення обліку земельного банку підприємства.
- Забезпечення узаконення земельного банку, що перебуває в користуванні підприємства, об'єктів нерухомості та земельних ділянок, що знаходяться під об'єктами (с/г дворів).
- Забезпечення обліку та узаконення земельного банку в період злиття земельних банків чотирьох підприємств в одне (виконано).
- Впрвадження на підприємстві програми геоінформаційних систем "ПанорамаАгро" (проект впроваджено).
- забезпечення реєстрації договорів з фізичними та юридичними особами, органами державної влади та місцевого самоврядування, також прав власності на об'єкти нерухомості, що перебувають у власності підприємства.
- Прийняття участі у аукціонах з продажу права оренди на земельні ділянки державної фори власності.
- Забезпечення підготовки оперативної звітності,аналіз динаміки земельного банку підприємства.
- Підготовка проектів річних бюджетів щодо виплати орендної плати та інвестиційних проектів.
- Організація та контроль роботи напрямку корпоративно-соціальної відповідальності.
- Організація та контроль забезпечення процесу виконання зобов'язань згідно укладених договорів оренди з контрагентами.
- Організація, розроблення заходів та контроль роботи щодо збереження та розширення земельного банку підприємства.
- Співпраця з державними органами, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, контрагентами, орендодавцями.
Юрист
Фізична особа-підприємець Скиба О.Ю.
Юридичні послуги
4 роки 4 місяці
06.2011 - 10.2015
- ведення претензійно-позовної роботи суб'єктів господарювання;
- представництво суб'єктів господарювання в правоохоронних органах, державних органах виконавчої влади, інших установах та організаціях;
- розроблення, аналіз та укладення господарських, цивільно-правових договорів, в томі числі супроводження розробки та укладення зовнішньоекономічних контрактів (підготовка та подання, отримання дозвільних документів для експорту);
- переоформлення спадщини, нерухомого майна по довіреності;
- правовідносини з БТІ, купівля-продаж об'єктів нерухомості, реєстрація, узаконення перепланувань, переведення з житлового в нежитловий фонд;
- Земельне законодавство, в т.ч. супроводження отримання земельних ділянок громадянами у власність, в оренду (підготовка необхідних документів та заяв, супроводження виготовлення технічної документації, реєстрація прав на нерухомість в Державній реєстраційній службі);
- Розроблення установчих документів, підбір КВЕД та безпосередня реєстрація створення та припинення ТОВ, ФГ, ПП, СК, ФОП в Державній реєстраційній службі;
- надання консультацій та супроводження господарської діяльності клієнтів, в тому числі щодо корпоративних прав;
- надання консультацій в трудових спорах;
- сімейні справи;
- представництво в ДВС;
- підготовка та подання фінансової та податкової звітності ФОП;
- супроводження діяльності у сфері залізничного транспорту (під'їзних залізничних колій, відправлення вантажів залізничним транспортом);
- листування з іноземними компаніями;
- представництво громадян у судах всіх інстанцій в адміністративних, цивільних справах майнового та немайнового характеру;
Юрисконсульт
Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "Руслан"
АПК (Агропромисловий комплекс)
2 роки 8 місяців
09.2012 - 05.2015
- корпоративні права;
- договірна робота;
- претензійно - позовна робота;
- земельне законодавство;
- трудове закондавтво;
- охорона праці;
- профспілкова діяльність;
Завідувач юридичного сектору, головний спеціаліст юрисконсульт юридичного сектору
Управління Пенсійного фонду України в м. Ромни Сумської області
Державний сектор
1 рік 8 місяців
05.2009 - 01.2011
- представництво установи в правоохоронних органах;
- співпраця з правоохоронними органами з метою стягнення заборгованості;
- співпраця з виконавчою службою (стягнення заборгованості);
- представництво установи у справах про банкрутство (в тому числі прийняття участі в засіданнях комітетів кредиторів);
- прийняття участі у розгляді справ про адміністративні правопорушення;
- надання правових висновків та консультацій з питань пенсійного, трудового, адміністративного, цивільного законодавства;
- підготовка аналітичної та іншої звітності.
представництво установи в адміністративних, господарських, цивільних судах (усіх інстанцій);
юрисконсульт централізованої бухгалтерії
Відділ освіти виконачого комітету Роменської міської ради
Освіта
1 рік 10 місяців
06.2007 - 04.2009
- підготовка проектів рішень виконавчого комітету та міської ради в освітній галузі міста;
- супроводження кадрового діловодства (в т.ч. звільнення працівників під час реорганізації);
- супроводження ведення діловодства установи;
- розробка колективного договору;
- супроводження роботи профспілкової організації;
- державна реєстрація закладів освіти (створення, реорганізація, ліквідація);
- розроблення установчих документів закладів освіти;
- договірна робота (розробка форм договорів, протоколів, додаткових угод, їх укладення, юридична експертиза договорів);
- секретар тендерного комітету (підготовка тендерної документації для проведення тендеру, проведення торгів, укладення договорів з постачальниками);
юрисконсульт
Товариство з обмеженою відповідальністю "Мілана-Сервіс"
Промисловість та Виробництво
10 місяців
12.2005 - 10.2006
- договірна робота;
- представництво підприємства в організаціях та установах;
- супроводження кадрового діловодства;
- участь у справі про банкрутство;
- підготовка документації для суду;
- ведення претензійної роботи;
Ключова інформація
- цілеспрямованість, відповідальність, вміння працювати в команді, легко навчаюся;
- вміння знаходити рішення у будь-якій ситуації;
- Інвентаризація земельного банку;
- досвід роботи в цивільному, господарському, корпоративному, земельному, адміністративному, трудовому законодавстві;
- організація обліку та аудит земельного банку;
- підготовка процесуальних документів та представництво у судах усіх інстанцій;
- розроблення та аналіз договорів та установчих документів.
Навчалась в 1 закладі
Академія праці, соціальних відносин і туризму
юрист, юридичний факультет
м. Київ, Україна, 2009
Володіє мовами
Англійська
базовий
Німецька
базовий
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Тренінг: Публічні виступи
Тренінг: Ефективна комунікація і емоційний інтелект керівника
Додаткова інформація
Особисті якості
- вміння аналізувати нормативно-правові акти та застосовувати їх на практиці, прогнозувати наслідки;
- здатність до формулювання і обґрунтовуючи доказу своєї точки зору по спірних питаннях;
- логічне мислення і чітка постановка завдань з подальшим контролем;
- порядність, грамотність, комунікабельність, здатність самостійно приймають рішення та нести за них відповідальність, наявність лідерських якостей;
- працьовитість, відповідальність, старанність, цілеспрямованість;
- постійне прагнення до розвитку та освоєння нових знань, втілення їх у життя;
- вільне володіння усією офісною технікою, досвідчений користувач MS Word, MS Excel, Windows, Microsoft Office, Internet;
- знання комп'ютерних юридичних програм: "Ліга-Закон", "НАУ", законодавча база "Рада"
- Водійське посвідчення категорі "В", досвід водіння - 5 років.
Мета
Отримання посади з метою реалізаціїї своїх знань, застосування вмінь і досвіду для розвитку компанії.
Олена
Олена
Землевпорядник, юрист, керівник відділу оренди
Харків
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 3 тижні тому