Працювала в 8 компаніях   16 років 11 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Юридичні послуги, Державний сектор, Освіта, Промисловість та Виробництво

Начальник відділу орендних відносин Харківського кластеру

Агрейн

АПК (Агропромисловий комплекс)

4 роки 4 місяці

07.2020 - до теперішнього часу

Організація роботи земельної служби підприємств Харківського кластеру.

Забезпечення та супровід процесу викупу земельних ділянок для підприємства.

Проведення переговорів з обміну земельними ділянками та об’єднання їх у загальні масиви.

Забезпечення ефективного використання земельного банку підприємства.

Забезпечення представництва інтересів підприємств та співпраця з органами влади та місцевого самоврядування, землевласниками.

Оформлення проектної та дозвільної документації.

Начальник відділу земельно правових відносин

Harveast Holding, LLC

АПК (Агропромисловий комплекс)

1 рік 1 місяць

05.2019 - 06.2020

  • Планування і організація роботи відділу земельно правових відносин.
  • Контроль своєчасного переукладання договорів оренди землі всіх категорій і форм власності, включаючи договори з успадкованим ділянкам.
  • Організація оформлення права власності та права спадкування на земельні ділянки.
  • Робота по збільшенню земельного банку підприємства, як приватної, так державної форми власності (земельні торги).
  • Участь в проведенні соціальних заходів.
  • Формування бази даних земельного банку компанії, його аналіз і контроль внесення актуальних змін.
  • Проведення роботи з метою збільшення земельного банку.
  • Робота c картографічним матеріалом, проведення інветаризації земельного банку підприємства, робота по відшкодуванню збитків та поверненню в обробіток орендованої землі, обміни масивами, моніторинг стратегій конкурентів.
  • Робота з GIS-порталом, публічною кадастровою картою, іншими Державними реєстрами у сфері землевпорядкування.
  • Співпраця з органами земельних ресурсів та іншими державними органами і приватними організаціями з оформлення землевпорядної документації на право користування земельними ділянками.
  • Участь в проведенні зборів пайовиків на підприємствах, участь в проведенні соціальних заходів.
  • Контроль та органзація розрахунків з пайовиками.

Начальник відділу оренди землі та майна

Агроиндустриальный холдинг МХП

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 4 місяці

10.2015 - 02.2018

  • Організація роботи відділу орендних відносин.
  • Забезпечення обліку земельного банку підприємства.
  • Забезпечення узаконення земельного банку, що перебуває в користуванні підприємства, об'єктів нерухомості та земельних ділянок, що знаходяться під об'єктами (с/г дворів).
  • Забезпечення обліку та узаконення земельного банку в період злиття земельних банків чотирьох підприємств в одне (виконано).
  • Впрвадження на підприємстві програми геоінформаційних систем "ПанорамаАгро" (проект впроваджено).
  • забезпечення реєстрації договорів з фізичними та юридичними особами, органами державної влади та місцевого самоврядування, також прав власності на об'єкти нерухомості, що перебувають у власності підприємства.
  • Прийняття участі у аукціонах з продажу права оренди на земельні ділянки державної фори власності.
  • Забезпечення підготовки оперативної звітності,аналіз динаміки земельного банку підприємства.
  • Підготовка проектів річних бюджетів щодо виплати орендної плати та інвестиційних проектів.
  • Організація та контроль роботи напрямку корпоративно-соціальної відповідальності.
  • Організація та контроль забезпечення процесу виконання зобов'язань згідно укладених договорів оренди з контрагентами.
  • Організація, розроблення заходів та контроль роботи щодо збереження та розширення земельного банку підприємства.
  • Співпраця з державними органами, органами місцевого самоврядування, правоохоронними органами, контрагентами, орендодавцями.

Юрист

Фізична особа-підприємець Скиба О.Ю.

Юридичні послуги

4 роки 4 місяці

06.2011 - 10.2015

    • ведення претензійно-позовної роботи суб'єктів господарювання;
    • представництво суб'єктів господарювання в правоохоронних органах, державних органах виконавчої влади, інших установах та організаціях;
    • розроблення, аналіз та укладення господарських, цивільно-правових договорів, в томі числі супроводження розробки та укладення зовнішньоекономічних контрактів (підготовка та подання, отримання дозвільних документів для експорту);
    • переоформлення спадщини, нерухомого майна по довіреності;
    • правовідносини з БТІ, купівля-продаж об'єктів нерухомості, реєстрація, узаконення перепланувань, переведення з житлового в нежитловий фонд;
    • Земельне законодавство, в т.ч. супроводження отримання земельних ділянок громадянами у власність, в оренду (підготовка необхідних документів та заяв, супроводження виготовлення технічної документації, реєстрація прав на нерухомість в Державній реєстраційній службі);
    • Розроблення установчих документів, підбір КВЕД та безпосередня реєстрація створення та припинення ТОВ, ФГ, ПП, СК, ФОП в Державній реєстраційній службі;
    • надання консультацій та супроводження господарської діяльності клієнтів, в тому числі щодо корпоративних прав;
    • надання консультацій в трудових спорах;
    • сімейні справи;
    • представництво в ДВС;
    • підготовка та подання фінансової та податкової звітності ФОП;
    • супроводження діяльності у сфері залізничного транспорту (під'їзних залізничних колій, відправлення вантажів залізничним транспортом);
    • листування з іноземними компаніями;
  • представництво громадян у судах всіх інстанцій в адміністративних, цивільних справах майнового та немайнового характеру;

Юрисконсульт

Товариство з обмеженою відповідальністю "Агрофірма "Руслан"

АПК (Агропромисловий комплекс)

2 роки 8 місяців

09.2012 - 05.2015

- корпоративні права;

- договірна робота;

- претензійно - позовна робота;

- земельне законодавство;

- трудове закондавтво;

- охорона праці;

- профспілкова діяльність;

Завідувач юридичного сектору, головний спеціаліст юрисконсульт юридичного сектору

Управління Пенсійного фонду України в м. Ромни Сумської області

Державний сектор

1 рік 8 місяців

05.2009 - 01.2011

  • представництво установи в правоохоронних органах;
  • співпраця з правоохоронними органами з метою стягнення заборгованості;
  • співпраця з виконавчою службою (стягнення заборгованості);
  • представництво установи у справах про банкрутство (в тому числі прийняття участі в засіданнях комітетів кредиторів);
  • прийняття участі у розгляді справ про адміністративні правопорушення;
  • надання правових висновків та консультацій з питань пенсійного, трудового, адміністративного, цивільного законодавства;
  • підготовка аналітичної та іншої звітності.

представництво установи в адміністративних, господарських, цивільних судах (усіх інстанцій);

юрисконсульт централізованої бухгалтерії

Відділ освіти виконачого комітету Роменської міської ради

Освіта

1 рік 10 місяців

06.2007 - 04.2009

  • підготовка проектів рішень виконавчого комітету та міської ради в освітній галузі міста;
  • супроводження кадрового діловодства (в т.ч. звільнення працівників під час реорганізації);
  • супроводження ведення діловодства установи;
  • розробка колективного договору;
  • супроводження роботи профспілкової організації;
  • державна реєстрація закладів освіти (створення, реорганізація, ліквідація);
  • розроблення установчих документів закладів освіти;
  • договірна робота (розробка форм договорів, протоколів, додаткових угод, їх укладення, юридична експертиза договорів);
  • секретар тендерного комітету (підготовка тендерної документації для проведення тендеру, проведення торгів, укладення договорів з постачальниками);

юрисконсульт

Товариство з обмеженою відповідальністю "Мілана-Сервіс"

Промисловість та Виробництво

10 місяців

12.2005 - 10.2006

- договірна робота;

- представництво підприємства в організаціях та установах;

- супроводження кадрового діловодства;

- участь у справі про банкрутство;

- підготовка документації для суду;

- ведення претензійної роботи;

Ключова інформація

  • цілеспрямованість, відповідальність, вміння працювати в команді, легко навчаюся;
  • вміння знаходити рішення у будь-якій ситуації;
  • Інвентаризація земельного банку;
  • досвід роботи в цивільному, господарському, корпоративному, земельному, адміністративному, трудовому законодавстві;
  • організація обліку та аудит земельного банку;
  • підготовка процесуальних документів та представництво у судах усіх інстанцій;
  • розроблення та аналіз договорів та установчих документів.

Навчалась в 1 закладі

Академія праці, соціальних відносин і туризму

юрист, юридичний факультет

м. Київ, Україна, 2009

Володіє мовами

Англійська

базовий

Німецька

базовий

Російська

вільно

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

Тренінг: Публічні виступи

Київ, 2017

Тренінг: Ефективна комунікація і емоційний інтелект керівника

Київ, 2016

Додаткова інформація

Особисті якості

  • вміння аналізувати нормативно-правові акти та застосовувати їх на практиці, прогнозувати наслідки;
  • здатність до формулювання і обґрунтовуючи доказу своєї точки зору по спірних питаннях;
  • логічне мислення і чітка постановка завдань з подальшим контролем;
  • порядність, грамотність, комунікабельність, здатність самостійно приймають рішення та нести за них відповідальність, наявність лідерських якостей;
  • працьовитість, відповідальність, старанність, цілеспрямованість;
  • постійне прагнення до розвитку та освоєння нових знань, втілення їх у життя;
  • вільне володіння усією офісною технікою, досвідчений користувач MS Word, MS Excel, Windows, Microsoft Office, Internet;
  • знання комп'ютерних юридичних програм: "Ліга-Закон", "НАУ", законодавча база "Рада"
  • Водійське посвідчення категорі "В", досвід водіння - 5 років.

Мета

Отримання посади з метою реалізаціїї своїх знань, застосування вмінь і досвіду для розвитку компанії.

Олена

Землевпорядник, юрист, керівник відділу оренди

Харків

38 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 3 тижні тому