Працював в 8 компаніях 15 років 1 місяць
Медицина та Охорона здоров'я, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Медіа / ЗМІ, Інше, Банки, Фінансові послуги, Державний сектор
Керівник збуту компанії
Archen
Медицина та Охорона здоров'я
1 рік 6 місяців
04.2023 - 10.2024
-ведення соціальних мереж: Тик Ток, Instagram;
- таргетинг;
- керування відділом продажу.
- підтримка існуючих клієнтів набуття нових клієнтів.
- здійснення власних продаж.
- вміння працювати з запереченнями та вести переговори.
- постановка задач, контроль, навчання співробітників.
- робота зі звітністю (розрахунок бонусів, звітність по планах та ін).
- підтримка тривалих відносин з постійними клієнтами.
Керівник збуту компанії
ТОВ "Модуль +"
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки 11 місяців
04.2020 - 03.2023
- керування групою менеджерів з продажу
- пошук менеджерів з продажу
- навчання та адаптація менеджерів з продажу
- навички роботи із соціальними мережами, Instagram, Facebook, YouTube, Telegram
- практичний досвід у запуску рекламних кампаній у Instagram/Facebook
- SMM, розміщення реклами у соціальних мережах
- ведення клієнтської бази в CRM системі
- робота з 1С
- презентация продукту, робота з запереченнями
- підготовка креативних презентацій до проектів кампаній, написання брифу
- зйомка відео матеріалу для рекламних роликів
- досвід відеомонтажу за допомогою CapCut, DaVinci
- координація рекламних проектів в соціальних мережах
- підготовка звітів по всім запущеним рекламним кампаніям
Google Ads; Facebook Ads Manager, Google Analytics, PowerPoint, Excel, World, Inshot, Photoshop, Illustrator, Paint, Canva, Midjourney, Нейромережі
Помічник продюсера, адміністратор, актор
Production
Медіа / ЗМІ
2 роки 11 місяців
01.2019 - 12.2021
- амбасадор проекту Integre: Тік Ток: @kutsevol_yan
- адміністрування на знімальному майданчику: другий режисер, продюсер, адміністратор, актор, кастинг-директор
- зйомка рекламних роликів
- акторський шоуріл: https://photos.app.goo.gl/ZmvfJ72hvAAxpeAbA
- досвід відеомонтажу за допомогою CapCut, DaVinci
Помічник керівника "Громадська позиція" Громадський діяч, організатор, економіст, аналітик
Політична партія "Громадська позиція"
Інше
1 рік 3 місяці
09.2017 - 12.2018
- аналітична робота з громадськими та політичними установами
- проведення переговорів із партнерами ПП "Громадянська позиція"
- організація флешмобів, пікетів, мітингів, благодійних акцій з метою залучення різних верств населення до лав партії
- розробка організаційних, технічних інструментів для керівництва партії (була розроблена бонусна система для керівників регіональних осередків)
- організація заходів щодо зустрічей керівників партії громадянами
- організація заходів щодо зустрічей керівників партії громадянами
- популяризація партії у соціальних мережах
- написання статей (різні теми: політика, війна, економіка, фінанси та інші) для газети, що друкується партією
- відбір кандидатів на посади керівників осередків
- інші доручення керівників партії
Заступник керівника по роботі з бізнес-клієнтами
ПАТ "Універсал Банк"
Банки
1 рік 1 місяць
08.2016 - 09.2017
- пошук, залучення та консультування клієнтів (корпоративного бізнесу)
- виявлення та залучення на обслуговування контрагентів клієнта
- проведення зустрічей та становлення контактів з клієнтами для вивчення їх потреб та надання їх повного спектру банківських послуг
- здійснення постійної роботи зі збільшення значення коефіцієнт продуктового навантаження на кожного клієнта
- проведення збору та оформлення пакета документів банківських послуг та передача його у відповідні структурні управління банку
- підтримка зв'язку з клієнтами з метою підвищення рівня лояльності клієнта до банку та надання йому нових банківських послуг
- надання кредитів корпоративного бізнесу
- нагороджувався за стабільну та високо кваліфікаційну роботу
- забезпечення продажу всього спектра продуктів Банку бізнес-клієнтам з метою виконання планів продажів/прибутковості відділення Банку відповідно до чинної політики Банку
- залучення нових бізнес-клієнтів для збільшення клієнтської бази
- здійснення продажів товарів та послуг Банку бізнес-клієнтам
- здійснення навчання, наставництва, розвиток працівників та інші заходи спрямовані на збільшення їхнього професійного рівня
- забезпечення повного та правильного оформлення справ з юридичним оформленням рахунків бізнес-клієнтів (клієнтських файлів)
- забезпечення періодичної перевірки заставного майна та фінансово-економічного стану бізнес-клієнтів
- контроль використання типових форм договорів страхування та контроль оплати бізнес-клієнтам першого платежу за договорами страхування
- проведення оцінки результатів роботи та ефективності роботи співробітників відділення Банку у напрямку обслуговування бізнес-клієнтів
- виконання підписання в межах повноважень договорів, заяв-підтверджень про відкриті рахунки, заяви-підтвердження про закриття рахунків та інших документів від імені Банку
- забезпечення конфіденційності інформації, що відноситься до службової та банківської таємниць
- виявлення та попередження операцій, які мають або можуть мати ознаки шахрайства та негайне інформування про них відповідним працівникам Банку Головного офісу
- призупинення проведення фінансових операцій та здійснення інших дій відповідно до вимог внутрішніх документів Банку при виявленні обґрунтованих підозр у проведенні шахрайських дій
- при виявленні нестандартних ситуацій (неописаних у внутрішніх нормативних документах Банку) інформування безпосередньо керівника та співробітників Головного офісу, які займаються проведенням цієї операції
- здійснення функції Фахівця з роботи з бізнес-клієнтами за умови його відсутності
- виконання інших операцій/дій щодо чинних внутрішніх розпорядчих та нормативних документів Банку.
За час роботи залучив до комплексного обслуговування низку великих організацій, які суттєво підняли комісійний дохід відділення.
Керівник відділення
ПАТ КБ «ПриватБанк»
Банки
3 роки 6 місяців
01.2013 - 07.2016
- організація роботи відділення
- залучення клієнтів обслуговування в банк
- керівництво поточною діяльністю відділення
- забезпечення безперебійного та якісного обслуговування клієнтів
- всебічне забезпечення діяльності відділення
- професійні навички: гарне знання банківських продуктів та послуг, що надаються клієнтам
- досвід продажу банківських продуктів; знання технології здійснення основних банківських операцій
- знання нормативних документів Національного банку з питань обліку основних банківських операцій
- знання регіональної клієнтури (ділові та особисті контакти, досвід спільної роботи)
Як співробітник, входив до топ залученців Банку зі всієї України, є грамоти та нагороди
Провідний спеціаліст відділу дистанційної роботи з боржниками
ТОВ «УкрФінанси»
Фінансові послуги
11 місяців
08.2011 - 07.2012
- презентация продукту, робота з запереченнями
- підготовка креативних презентацій до проектів кампаній, написання брифу
- робота, з метою погашення заборгованості
- робота з нормативними документами
- вміння проводити переговори вміння переконувати та переконувати
- проведення переговорів
- робота з існуючими клієнтами
- ведення звітності по роботі з поточними клієнтами - робота з зверненнями клієнтів
Не одноразово відзначений грамотами та нагородами за найвищі показники за період: грудень 2011 року, березень, квітень, червень, липень 2012 року.
Державний податковий інспектор Відділу роботи з простроченим податковим зобов'язанням
Жовтоводська об'єднана державна податкова інспекція
Державний сектор
2 роки 2 місяці
04.2009 - 06.2011
- робота з банкрутами: підготовка матеріалів із метою порушення справи про банкрутство боржника
- ведення банкрутів до завершення справ (ліквідації, санації, мирова)
- підготовка рішення для списання безнадійного податкового боргу
- робота із суб'єктами підприємницької діяльності, у яких податковий борг, аналіз випадків податкового боргу
- виявлення активів боржника, зокрема його структурних підрозділів
- проведення заходів щодо погашення податкового боргу
- підготовка матеріалів здійснення адміністративного арешту активів боржника
- підготовка матеріалів для стягнення на активи боржника у судовому порядку
- супровід справ, що розглядаються в судах, та участь у судових засіданнях
- підготовка необхідних документів та здійснення заходів для реалізації активів боржника, що перебувають у податковій заставі
- робота з безхазяйною власністю
- координація роботи з підрозділами податкової міліції щодо виявлення та постановки безгоспної власності
- постановка на облік безгоспної власності
- передача безгоспної власності на відповідальне зберігання організаціям
- захід щодо реалізації безгосподарної власності
- вміння зберігати конфіденційну інформацію.
Ключова інформація
Цілеспрямований, харизматичний, що вміє проводити переговори, переконувати. Неодноразово проходив тренінги та брифінги, на теми: комунікація, маніпуляція, мотивація. Не одноразово відзначений грамотами та нагородами за високі показники як у банківській сфері, так і в колекторській сферах.
Досвідчений користувач: Google Ads; Facebook Ads Manager, Google Analytics, PowerPoint, Excel, World, Photoshop, Illustrator, Paint, CapCut, DaVinci
Навчався в 1 закладі
Національний металургійний Університет України
Менеджмент організацій, Економічний
Дніпро, 2009
Володіє мовами
Англійська
середній
pre-inermediat
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Digital Marketing від компанії Google (маю сертифікат)
- Основи цифрового маркетингу та електронної комерції;
- Залучення клієнтів і налагодження зв’язків у цифровому маркетингу;
- Від уподобань до потенційних клієнтів: взаємодія з клієнтами онлайн;
- Нестандартні рішення щодо маркетингу електронною поштою;
- Оцінювання успіху: маркетингова аналітика та вимірювання;
- Успішні продажі: розробка, запуск і підтримка інтернет-магазину;
- Гарантія відмінного обслуговування: розвиток лояльності клієнтів онлайн.
Основи Маркетингу
- розроблення маркетингової стратегії та формування бюджету для досягнення комерційних цілей,
- залучення нових та існуючих партнерів.Створення впізнаваності бренду через широкий спектр каналів B2B, включаючи соціальні мережі, заходи, CRM, PR.
- ведення маркетингових комунікацій між компаніями (B2B) з партнерами.Керування всією маркетинговою діяльністю B2B у співпраці з командою розвитку бізнесу.
- співпраця з контент-менеджером для розробки привабливого контенту для веб-сайту.
- розробка вмісту соціальних мереж для аудиторії B2B.
- встановлення та розвиток стосунків з журналістами.
- створення необхідних матеріалів та контенту для підтримки продажів.Визначення нових аудиторій та можливостей для проведення заходів (конференцій, презентацій тощо).
Маркетинг. Початок початківця
Отримав знання в сфері Маркетингу на початковому рівні
Мотивація
Тренінгу на тему: "Мотивація", як мотивувати людину на дії
Комунікабельність
Тренінг на тему: "Комунікабельність", як вести ділові переговори
Маніпуляція
Тренінг на тему: "Основи маніпуляції". Як маніпулювати людьми
Додаткова інформація
Особисті якості
Комунікабельність, акуратність, відповідальність, мобільність, ініціативність, вміння роботи в команді, вміння зберігати конфіденційну інформацію, здатність швидко приймати рішення у нестандартних ситуаціях, зацікавленість до освіти.
Без шкідливих звичок займаюся спортом.
Є посвідчення водія категорій А,В,С, автомобіль HYUNDAI, Tucson
Ціль
Отримання вакантної посади з перспективою зростання
Ян
Ян
Керівник відділу продажу
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота, гібридна
Оновлено 10 годин тому