Працювала в 3 компаніях   11 років 6 місяців

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

Офіс-менеджер

ТзОВ "Локо"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

11 місяців

03.2021 - 02.2022

  • Ведення звітності
  • Microsoft Access
  • Підбір персоналу
  • Microsoft Excel
  • Microsoft Word
  • Створення презентацій
  • Організація різного роду івентів, зустрічей та навчання
  • Переклади документів, листування
  • Управління документообігом
  • Менеджер з адміністративної підтримки

    Metro Cash and Carry Ukraine, Ltd

    Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

    9 років 11 місяців

    03.2011 - 02.2021

    Начальник адміністративного та технічного відділу

    • Організація роботи директора;
    • Підготовка до нарад, конференцій, допомога у створенні презентацій та перекладі;
    • Оформлення відряджень працівників, підготовка документів для нарахування добових
    • Оформлення іншої документації: накази основної діяльності, вихідної та вхідної документації, договорів, списання матеріальних цінностей.
    • Оформлення рахунків на оплату, заявки на платежі
    • організація доставки службової кореспонденції та спеціальної документації.
    • оформлення розпорядчих документів, наказів, листів, запитів, відповідей дописувачам статистичну, обліково-звітну та іншу встановлену документацію;
    • інформування працівників про прийняті директором рішення.
    • підготовка засідань нарад, переговорів, які проводить директор (збір необхідних матеріалів, проведення реєстрації учасників,)
    • організація відряджень для працівників ТЦ, оформлення віз закордон.
    • організація приймання відвідувачів, сприяння оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників ТЦ.
    • оформлення рахунків на оплату, заявки на платежі, передача їх до бухгалтерії ТЦ.
    • оформлення, реєстрація та зберігання договорів, укладених ТЦ з іншими організаціями, призначення зустрічей та організація заключення цих договорів без права підпису;
    • здійснення локальної роботи із засобами масової інформації (ЗМІ) під керівництвом відділу корпоративних комунікацій Головного офісу.
    • здійснення своєчасного оновлення інформації на сторінці ТЦ внутрішнього сайту товариства (Інтранет).
    • участь у інвентаризаціях товарно-матеріальних цінностей.
    • переклад документів, вхідної та вихідної кореспонденції тощо
    • одержання необхідної для роботи інформації, відомості від підрозділів або виконавців, їх аналіз
    • співпраця з контролюючими органами та державними організаціями
    • Організаційно-технічне забезпечення адміністративно - розпорядчої діяльності працівників з метою організації найбільш ефективної роботи;
    • Облік обладнання та основних засобів, координація проведення їх інвентаризації;
    • Співпраця з державними установами, замовлення ремонтних робіт та послуг підрядників;
    • Співпраця з благодійними та громадськими організаціями та передач благодійної допомоги;
    • Укладання договорів на поставку, виконання робіт, надання послуг, оренди та ін.
    • Проведення списання товарно-матеріальних цінностей.
    • Складання графіку роботи працівників;
    • Координація замовлення необхідних матеріалів для внутрішнього використання компанії;

    Секретар керуючих торгівельною залою

    Metro Cash and Carry Ukraine, Ltd

    Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

    5 місяців

    10.2010 - 03.2011

    • організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності Керуючих торгівельною залою, надавання адміністративної підтримки, організація його робочого часу та різних зустрічей.
    • Збирання, оброблення та подання інформації для підготовки та прийняття рішень як Керуючими торгівельною залою, так і директором ТЦ ;
    • впровадження допомоги в організації та оформленні благочинних, спонсорських заходів, розважально-мотиваційних заходів для працівників ТЦ.
    • Оформлення, реєстрація, видача та зберігання подорожніх листів водія вантажного автомобіля.
    • Реєстрація мерчендайзерів та ведення звітності щодо їх роботи.
    • Брала активну участь у відкритті Торгівельного центру: пошук обладнання для магазину, комунікація щодо укладання договорів з ними, викладка товару.

    Ключова інформація

    Знання базових офісних програм: Excel Word, PowerPoint, BAS - документообіг, Google doc.

    Навчалась в 1 закладі

    Рівненський державний гуманітарний університет

    вчитель української мови та літератури та іноземної мови (англійської)

    Рівне, Україна, 2009

    Володіє мовами

    Англійська

    середній

    Німецька

    нижче середнього

    Курси, тренінги, сертифікати

    Ведення військового обліку

    2024

    Додаткова інформація

    Особисті риси

    Комунікабельність, стресостійкість, креативність, відповідальність, пунктуальність, гнучкість у роботі.

    Швидко навчаюсь, відповідальна, маю організаторські та аналітичні здібності

    Надія

    Менеджер

    сьогодні ви можете відкрити ще 0 контактів

    Статус вашої компанії не дозволяє писати повідомлення пошукачам

    +380 XX XXX XX XX

    Львів

    35 000 грн.

    37 років

    Працює, але відкритий для пропозицій

    неповна зайнятість

    Характер роботи: віддалена робота

    Оновлено 3 дні тому