Працювала в 8 компаніях 21 рік 1 місяць
Державний сектор, Банки, Інше
Членкиня (незалежний експерт) аудиторського комітету
Міністерство юстиції України
Державний сектор
1 рік 1 місяць
10.2023 - до теперішнього часу
Сприяння організаційній та функціональній незалежності підрозділів внутрішнього аудиту Міністерства;
створенню незалежних умов для здійснення внутрішнього аудиту в Міністерстві;
обговорення результатів діяльності підрозділів внутрішнього аудиту Міністерства, результатів внутрішньої та зовнішньої оцінок якості, інших питань пов"язаних з впровадженням діяльності з внутрішнього аудиту в Міністерстві;
розгляд стану вжитих заходів керівниками структурних підрозділів Міністерства за результатами проведених аудитів;
обговорення та надання пропозицій щодо вдосконалення дільності з внутрішнього аудиту в Міністерстві.
Завідувач сектору внутрішнього аудиту
Державне агентство розвитку туризму України
Державний сектор
7 місяців
03.2023 - 10.2023
Організація та проведення аудиторських досліджень структурних підрозділів державного агентства розвитку туризму України, система управління ризиками, організація внутрішнього контролю; оформлення результатів проведених аудиторських досліджень; надання рекомендацій за результатами проведених аудиторських досліджень; здійснення контролю, моніторингу за виконанням суб’єктами внутрішнього аудиту наданих рекомендацій; листування з органами державної влади та іншими підприємствами, установами, організаціями.
Здійснення ризик орієнтовного планування та формування плану діяльності сектору внутрішнього аудиту.
Ведення простору аудиту, оцінка ризикових сфер дільності ДАРТ.
Головний спеціаліст Управління внутрішнього аудиту.
Міністерство юстиції України
Державний сектор
5 років 6 місяців
04.2017 - 10.2022
участь у проведенні аудиторських досліджень, фінансово-господарської діяльності підприємств, установ, інститутів, закладів охорони здоров’я, які належать до сфери управління Мін’юсту (по Україні);управління ризиками; організація внутрішнього контролю; оформлення результатів аудиторських досліджень; надання рекомендацій за результатами проведених аудиторських досліджень підконтрольним суб’єктам; здійснення контролю, моніторингу за виконанням підконтрольними суб’єктами внутрішнього аудиту наданих рекомендацій; листування з органами державної влади та іншими підприємствами, установами, організаціями.
Головний спеціаліст відділу договірної роботи та орендних відносин
Міністерство інфраструктури України
Державний сектор
1 рік 6 місяців
06.2015 - 12.2016
розгляд матеріалів щодо розпорядження майном, підготовка їх на засідання Комісії з розгляду питань стосовно розпорядження майном;- за рекомендаціями Комісії підготовка листів - погодженьдо Фонду державного майна України про передачу в оренду або відмову в оренді об'єктів державної власності; - розгляд матеріалів щодо передачі в оренду майна -підприємств галузі та підготовка пропозиції щодо можливості такої передачі;- надання роз’яснень з питань оренди державного нерухомого майна;- листування між департаментами, підприємствами та органами державної влади;- підготовка до засідань Комісій з питань розпорядження майном;- секретар Комісій з питань розпорядження майном;- ведення протоколу засідання Комісій та написання його після засідань;- виконання інших задач та функційпов’язаних із питаннями оренди об'єктів державної власності.
Головний спеціаліст адміністративно – господарського управління, матеріального забезпечення та догов
ПАТ «БАНК РУСКИЙ СТАНДАРТ»
Банки
1 рік 8 місяців
01.2013 - 09.2014
- контроль та своєчасне забезпечення Банк канцтоварами, продуктами, побутовими приладами та ін;- аналіз зібраної інформації та формування графіка можливих закупівель;- постійна робота з постачальниками з приводу проведення закупок, контроль взаєморозрахунків з постачальниками та оформлення бухгалтерських документів належним чином;- організація/контроль своєчасної оплати рахунків постачальникам та доставки закупівель;- проведення переговорів та зустрічей з постачальниками, укладання/підписання договорів з постачальниками;- проведення узгоджень договорів, додаткових договорів та інших необхідних документів, що супроводжують угоду на різних етапах проведення закупок;- пошук нових та альтернативних постачальників;- виконання інших задач пов’язаних із господарським забезпеченням Банку.
Інженер землевпорядник. Заступник начальника відділу геодезичних робіт
ТОВ «ГЕО-МАКС»
Інше
2 роки 7 місяців
06.2010 - 01.2013
складання договорів оренди та консультування клієнтів щодо виготовлення документа, який посвідчує право власності на земельну ділянку та право користування земельною ділянкою;- внесення змін та поновлення договору оренди земельної ділянки;- складання додаткових договорів до договору оренди земельної ділянки;- складання технічних документацій щодо встановлення в натурі (на місцевості) зовнішніх меж земельної ділянки за адресою (інвентаризація);-складання технічних документацій щодо розподілу земельної ділянки та допомога в виготовленні документу, що посвідчує право власності на земельну ділянку;- складання технічних документацій щодо виготовлення дублікату державного акта на право власності на земельну ділянку;- складання технічних документацій щодо відновлення межових знаків земельної ділянки.
Економіст. Землевпорядник.
ТОВ «КОНКОРД ЮГ»
Інше
3 роки
06.2007 - 06.2010
укладання договорів на виконання проектно-вишукувальних робіт та консультування клієнтів щодо оформлення права власності чи користування земельною ділянкою;- складання кадастрових планів;- виготовлення проектів відводу земельних ділянок;- складання технічних документацій щодо оформлення права власності чи користування земельною ділянкою;- супровід технічної документації та співпраця з контролюючими органами; - допомога керівнику у вирішенні організаційних та технічних питань; - виконання обов’язків офіс-менеджера (забезпечення життєдіяльності офісу).
Головний державний аудитор (відділ аудиту бюджетних програм)
КРУ м. Києва
Державний сектор
4 роки 10 місяців
08.2002 - 06.2007
- вивчення нормативної документації та законодавчої бази;- проведення аудиторських досліджень ефективності використання коштів бюджетних програм;- аналіз звітної документації підприємств, організацій та установ, оформлення результатів аудиторських досліджень;- розроблення гіпотез щодо ефективності виконання програм на місцевому рівні;- розроблення та надання пропозицій органам управління та безпосередньо виконавцям програм;- контроль за впровадженням наданих пропозицій та їх виконанням; - формування справ за результатами проведених аудиторських досліджень.
Ключова інформація
Досвід проведення переговорів, ділова переписка, діловодство, адміністрування офісу, організація, координація роботи офісу та багато іншого)))
Навчалась в 2 закладах
Національний університет біоресурсів і природокористування України
інженер землевпорядник
Київ, 2013
Академія державної податкової служби України
фінанси
м.Ірпінь, 2002
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
рідна
Курси, тренінги, сертифікати
Internal аudit forum. ESG Day
Обмін досвідом та отримання інформації щодо застосування найкращих світових практик у розвитку діяльності внутрішнього аудиту.
Сертифікат
Національний університет біоресурсів і природокористування
Кваліфікаційне свідоцтво оцінювача з експертної оцінки земельних ділянок
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Користувач ПК (Word, Excel, Internet, AutoCad, MicroStation, In4Print), висока швидкість набору тексту, робота з оргтехнікою.
Особисті якості
Відповідальність, організованість, уважність, порядність, стресовитривалість, комунікабельність, швидке навчання новій справі, бажання працювати, без шкідливих звичок, активна життєва позиція.
Ольга Миколаївна
Ольга Миколаївна
Аудитор (внутрішній), помічник аудитора
Київ
повна зайнятість
Оновлено 2 дні тому