Працювала в 9 компаніях   15 років 8 місяців

Інше, Транспорт та Логістика, Медицина та Охорона здоров'я, Освіта, Торгівля роздрібна / Retail

Няня для дитини

Приватні особи

Інше

3 роки 9 місяців

07.2020 - до теперішнього часу

Доглядаю за дівчинкою з п'яти років, яка трішки відстає в розвитку.
Я забираю дитину зі школи. Відводжу на заняття до логопеда чи в школу розвитку.
У вільний час ми граємося, малюємо, читаємо та ходимо на вулицю гуляти.
Я прибираю в дитячій кімнаті готую їсти для дитини.

Няня для дитини

Приватні особи

Інше

4 роки 8 місяців

11.2015 - 07.2020

Доглядала хлопчика, з яким займалася з 6-и місяців, зробивши невеликий перерив. Основні обов’язки: повний догляд за дитиною, приготування їжі та годування, прання і прасування дитячих речей, прибирання дитячої кімнати, утримання в чистоті предметів і речей дитини, прогулянки, розвиток за віком - розвиток дрібної і великої моторики, психоемоційний розвиток, навчання літерам, числам, кольорам, активні ігри на вулиці.
Якщо дитина бігає - бігала разом з нею, якщо хоче посидіти на лавці - з нею сиджу і я. Також це відвідування всіх гуртків і секцій, медичних установ. Тобто, основний обов’язок няні - це посильна допомога в організації дозвілля, розвитку і часу дитини.

Інженер з нормування праці

Житомирська дирекція ПАТ "Укрпошта"

Транспорт та Логістика

5 місяців

06.2017 - 11.2017

До спектра моїх обов'язків входило:

- розробка і впровадження технічно обгрунтованих норм трудових витрат стосовно до конкретних виробничо-технічних умов по різним видам робіт, які виконуються на підприємстві.

- аналіз стану нормування, ступінь обгрунтованості і напруженості норм, поліпшення їх якості, забезпечення рівної напруженості норм на однорідних роботах, виконуваних при однакових організаційно-технічних умовах.

- встановлення норми часу (виробітку) на разові і додаткові роботи, пов'язані з відступом від технологічних процесів.

- перевірка діючих норм праці з метою виявлення застарілих і помилково встановлених норм, проведення роботи по їх своєчасної заміни новими, більш прогресивними в міру впровадження організаційно-технічних заходів.

- визначення чисельності працівників за функціями управління і структурними підрозділами відповідно до галузевих нормативів чисельності, виявлення відхилення фактичної чисельності від нормативної і причини таких відхилень, розробка пропозиції щодо усунення наднормативної чисельності.

- складання проектів календарних планів перегляду норм на основі намічених до впровадження організаційно-технічних заходів, які забезпечують виконання встановлених завдань по росту продуктивності праці.

- участь у підготовці проектів програм і річних планів удосконалення організації праці на підприємстві.

- вивчення рівня виконання норм, дослідження безпосередньо на робочих місцях ступінь і причини відхилень фактичних витрат праці від нормативних, участь в підготовці пропозицій щодо створення необхідних умов для освоєння усіма працівниками норм трудових витрат.

- здійснення контролю за своєчасним доведенням до робітників і службовців нових норм і розцінок, правильністю застосування на підприємстві нормативних матеріалів з праці.

- здійснення інструктажу з освоєння нововведених норм.

- проводення роботи з вивчення трудових процесів і затрат робочого часу на виконання операцій за допомогою сучасних засобів обчислювальної техніки, комунікацій і зв'язку.

Касир

ЦМЛ 2,поліклініка ЛЗП

Медицина та Охорона здоров'я

6 місяців

12.2016 - 06.2017

До моїх обов'язків входило:
- розрахунок та видача квитанцій за благодійні внески;
- заповнення ордерів та щоденна здача у бухгалтерію;
- облік журналу заяв з обслуговування;
- ведення звітності та передача в бухгалтерію.

Бухгалтер

ЖДУ ім. Івана Франка

Освіта

5 місяців

07.2015 - 12.2015

До числа моїх обов'язків входило:
- нарахування стипендії студентам у розрахунково-платіжних відомостях, згідно з наказами. Ведення особових рахунків на студентів з факультетів;
- складання меморіального ордера №5;
- надання довідок про доходи студентів;
- нарахування матеріальної допомоги та премій студентам відповідно до наказів;
- проводити контроль за залишками з рахунків 662, 662, 641/а, 666а;
- нарахування стипендії з Чорнобильського фонду студентам, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС;
- нарахування стипендії та індексації аспірантам, докторантам;
- нарахування коштів на харчування, придбання навчальної літератури, одяг, матеріальної допомоги з числа дітей - сиріт.

Няня для дитини

Приватні особи

Інше

5 років 5 місяців

06.2010 - 11.2015

Допомогала в вихованні двох дітей: з 2010 року - дівчинки (з 2 років і до школи); з 2013 року ще й хлопчика (з 6-и місяців). Доглядала за дітьми, поки батьки зайняті на роботі, забезпечувала дітям дотримання режиму, стежила за їх здоров'ям і розвитком.

Голова комісії виборчої дільниці

Виборча дільниця 25102

Інше

1 місяць

10.2010 - 11.2010

Займалася проведенням зборів членів комісії, розподілом обов'язків та підготовкою комісії до дня виборів. Організувала проводення голосування на виборчій дільниці та спостереження за правильним підрахунком голосів.

Продавець консультант

Магазин "Мелодія"

Торгівля роздрібна / Retail

1 рік 7 місяців

01.2007 - 08.2008

Працювала консультантом з продажу аудіо- та відеодисків. Знайомила наших покупців з всім асортиментом, підбирала та оформлювала замовлення. А також робила оформлення замовлення напрокат фільму.

Секретар виборчої комісії

Виборча дільниця 56

Інше

2 місяці

09.2007 - 11.2007

Виконувала обов'язки секретаря виборчої дільниці:
- ведення протоколів засідань комісії;
- заповнення запрошень на вибори;
- ведення документації по виборам;
- заповнення протоколів проведення голосування в день виборів.

Навчалась в 2 закладах

Державний університет "Житомирська політехніка"

Факультет економіки та менеджменту, спеціальність Управління персоналом та економіка праці

Житомир, 2014

Житомирський агротехнічний коледж

Факультет Агрономія, спеціальність Агрономія

Житомир, 2007

Володіє мовами

Німецька

нижче середнього

Російська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Веб-курс "Успішний старт"

Житомир, 2017

В рамках інтернет-проєкту "Моя кар'єра ON-LINE" пройшла веб-курс "Успішний старт": 1. Навчилася працювати в інтернет-магазині, а також у різних соціальних мережах. 2. Навчилася спілкуватися з людьми як у соціальних мережах, так і по телефону. 3. Вивчила техніки та методи роботи з запереченнями.

Курс Академія online-бізнесу

Житомир, 2017

Здобула диплом за проходження навчального курсу Академія online-бізнесу: - освоїла навички роботи в Інтернеті; - вивчила, у яких напрямках працює компанія, інтернет-магазин, і відповідно як мені працювати; - навчилася розбиратися у цільовій аудиторії, а також підбирати до свого інтернет-магазину; - вивчила продукцію компанії.

Освітня муніципальна програма "Школа Місцевого Самоврядування"

Житомир, 2014

Це постійно діючий освітній курс, спрямований на підвищення рівня обізнаності молоді міста у питаннях місцевого самоврядування та функціонування підрозділів міської ради.

Додаткова інформація

Знання та навички

- Управління персоналом; - бухгалтерія; - адаптивність; - тайм менеджмент; - бажання навчатися; - командна робота; - організаційність; - вирішення конфліктів; - відповідальність; - мотивація; - лідерство; - самомотивація; - гнучкість; - рішучість; - пунктуальність; - комунікація; - делегування.

Додаткова інформація

Завжди закінчую те, за що беруся: від читання книги до проходження онлайн-курсу. І це стосується робочих обов'язків та задач. До роботи ставлюся з максимальною віддачею. Поважаю чужу думку, йду на компроміси, але вмію відстоювати й власне бачення. Хочу працювати в дружньому колективі, де усі цінують та поважають один одного.

Ціль

Отримати посаду адміністратора.

Інвалідність

У мене ВСД з порушенням терморегуляції. Протипоказана важка фізична праця, тому я відмінно виконую офісну роботу чи чудово справляюся з дітьми.

Віра

Адміністратор

Житомир

15 000 грн.

36 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 1 тиждень тому