Працювала в 7 компаніях 29 років 7 місяців
Торгівля роздрібна / Retail, FMCG, АПК (Агропромисловий комплекс), Державний сектор, Інше
Бухгалтер-касир
магазин
Торгівля роздрібна / Retail
2 роки 2 місяці
10.2022 - до теперішнього часу
Бухгалтер-касир
- Первинна бухгалтерія
- Облік ТМЦ
- Облік заробітної плати
- Фінансовий контроль
- Клієнт-банк
- 1С: 8.2
Асистент юриста
Бель Шостка Украина, ЧАО
FMCG
2 роки 10 місяців
01.2019 - 11.2021
Обов'язки: ведення архіву договорів, контроль за оформленням договорів та додатків до них
головний економіст
АПК
АПК (Агропромисловий комплекс)
6 років 7 місяців
05.2012 - 12.2018
Складання бюджету. Аналіз план / факту виконання бюджету і руху грошових коштів. Контроль за дотриманням норм і розцінок при нарахуванні з / п, штатний розклад і списання палива, запчастин. Робота зі шляховими листами. Аналіз план / факту фонду оплати праці. Управлінський облік
- Фінансовий аналіз
- Планування
- Бюджетування
- CashFlow
Помічник бухгалтера
ТОВ
АПК (Агропромисловий комплекс)
6 місяців
05.2018 - 11.2018
заступник головного бухгалтера, держреєстратор
Райдержадміністрація
Державний сектор
1 рік 8 місяців
09.2010 - 05.2012
Взаємодія з державним казначейством (контроль за оплатою, відповідність актів виконаних робіт, договорів на надання послуг), кошторис, нарахування з / п, основні засоби (списання, інвентаризація), тмц,
робота держреєстратором, договірна робота.
Секретар керівника
Управління житлово-комунального господарства
Державний сектор
5 років 7 місяців
01.2002 - 08.2007
Контроль за зверненнями громадян
Кадрова робота (HR)
Накази по підприємству
Провідний економіст
ПАО "Свема"
Інше
11 років 4 місяці
08.1991 - 12.2002
Нарахування та оформлення соціальної допомоги працівникам підприємства, контрольза оформленням документації для виплати допомоги. Володіння навичками кадрової роботи та діловодства, складання посадових інструкцій.
Робота з дебеторская \ кредиторською заборгованістю (договори, акти звірок)
Ключова інформація
Досвідроботи з кадровим діловодством, КЗоТ (5 років)
Формування управлінської звітності.
Аналіз собівартості наданих послуг, калькуляція.
Управлінський облік за статтями витрат.
Первинний облік в 1С
Контроль за дотриманням норм оплати і норм списання палива, контроль за нарахуванням заробітної плати та нарахування з / п.
Контроль і аналіз розподілу витрат за сферами діяльності. PnL, CashFlow
Бюджетування підприємства. Кошторис. Бухгалтерія - банк, первинний облік в 1С.
Знання 1С. Уміння працювати з звітністю в 1С та дорожніми листами, складський облік, банк...
Програми - 1С (досвідчений користувач), Microsoft Excel (нескладні побудови та постановка задач для програміста), Finmap (початковий рівень)
Medoc та BAS бухгалтерія
Навчалась в 2 закладах
Сумський державний університет
фінанси, економіка
Украина, 2008
Шосткинський хіміко-технологічний технікум
планування та економіка
Шостка, 1991
Володіє мовами
Англійська
базовий
Російська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Комп'ютерні навички
Зведені таблиці Microsoft Excel (користувач), вміння працювати з великими об'ємними файлами, MS Office. Знання та вміння працювати в 1С , BAS, первинна документація, звітність, заробітна плата, бюджет, план/факт аналіз, кадрова робота.
Личные качества
Пунктуальність. Цілеспрямованість. Бажання навчатися новому. Побудова відносин на самоповагу і дотриманні особистого простору.
Самоорганізованість - не потрібен постійний контроль зі сторони.
Прихильник вільного графіку роботи та частково віддаленого стилю.
Цель
Можливість виконувати цікаву роботу.
Вертикальне зростання.
Якщо в компанії не передбачений вертикальний ріст, то можливість горизонтального росту.
Вчитися і виконувати нові завдання.
Отримувати зарплату, яка може забезпечити гідний рівень життя.
Олена
Олена
Фінансист, економіст, бухгалтер, помічник бухгалтера, асистент
Шостка
Активно шукає роботу
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 6 днів тому