Работала в 7 компаниях 23 года 10 месяцев
Банки, Финансовые услуги
керівник операційного управління
Банк в Украине
Банки
8 лет 2 месяца
01.2017 - по настоящее время
- ведення засідань Тарифно-продуктового комітету, звітність на Правління, розгляд питань на встановлення/зміну тарифів, затвердження послуг, ініціювання змін в тарифи.
- участь у розробці, тестуванні всіх продуктів, в т.ч. кредитних.
- - відображення (+ контроль) за звітами, отриманими з из УПЦ по VISA, формування проводок в АБС Б2 ( в т. ч.по POS-терміналах, банкоматах). Операції в Інтернет-Банкінгу фіз осіб, контроль мобільного додатку, відображення доходів, видатків по картах, заведення/розрахунок угод МВРУ, контроль комісій;
- - проведння взаиєморозрахунків (і контроль) по міжнародних переказах (ВЮ, Маніграм, Велсенд) - щоденні розрахунки, відображення доходів Банку, контроль погашення доходів в рамках договорів
- - формування/розформування резервів(+ контроль) - після розрахунку Служби ризиків (або у разі повного погашення кредиту);
- - проведення/ПВК/ФТ операцій по Клієнт-Банку.
- - контроль нарахування %% по депозитних і кредитних договорах, контроль нарахування, списання комісій по кредитах;
- - контроль, налаштування автоматичних процедур: погашення %%, кредита, щомісячних комісій, контроль своєчасного перенесення на рахунки простроченої заборгованості;
- - видача кредита (в т.ч. контроль правильності заведення угод по кредитних операціях), налаштування нових кредитних, депозитних продуктів, постановка ТЗ, тестування і контроль впровадження продуктів в роботу;
- - надання кредитів у формі гарантій, контроль правильності амортизації комісій;
- - відображення комісії Банку по страховим продуктам (дохід Банку від заключення договорів страхування);
- - контроль амортизації комісії по кредитних операціях (овердрафти, кредитні лінії);
- - активна участь в процесах зміни рахунків (згідно Плану НБУ (зміна балансових рахунків, налаштування зміни рахунків ЕПЗ клієнтів і т.п.);
- - відкриття в ПО нових внутришньобанківських рахунків обліку по всіх операціях відділень Банку;
- - участь у комітетах Банку робочих групах по разних напрямках діяльності ;
- - розробка. актуалізацію внутришніх нормативних документів з операційної діяльності ; погодження договорів з розрахункових операцій, налаштування, автоматизація супроводження таких операцій;
- -виконання службових записок, розпоряджень на сторно, врегулювання рахунків;
- - удосконалення бізнес-процесів Банку, участь у автоматизації та спрощенні процесів;
- -контроль якості бази клієнтів для ФГВФО (перевірка, контроль звітів . сплата регулярного збору до ФГВФО.) актуалізація наказу відповідальних осіб, розробка/актуалізація внутришніх положень по операціях з ФГВФО), навчання/тестування відділень. Супроводження перевірок Банку з боку ФГВФО, контроль виправлення помилок (у разі наявності) та проведення навчання, тестування відповідальних осіб;
- - контроль формування/відправки листів на виконавчі служби по клієнтах Банку (в тч. накладання арештів, списання коштів за вимогами);
- - контроль правильності повернення депозитів (виконання операцій дострокового повернення, відміни лонгації. перерахунок відсотків у разі застосування штрафів);
- контроль відкриття рахунків, переідентифікації.
- виконання розпоряджень СФМ у разі відмов в обслуговуванні.
- виконання рішень щодо списання боргів за рахунок сформованих резервів.
- супроводження банкнотних, міжбанківських операцій, в т.ч. РЕПО
- контроль роботи підпорядкованих підрозділів, пошук співробітників напрямку, забезпечення безперервності обслуговування клієнтів, розподіл функціоналу, планування роботи, адміністрування відділів.
заступник операційного директора
Банк
Банки
1 год 5 месяцев
08.2015 - 01.2017
обслуговування юридичних осіб (валютні операції, Клієнт-Банк, довідки), відкриття поточних/депозитних рахунків юр осіб в ПО.
-виконання Постанов/ухвал на блокування/розблокування рахунків клієнтів, формування листів на ВДВС по арештам, виконання документів на списання коштів;
-формування технічних завдань для ІТ, тестування, автоматизація операцій, друкованих форм договорів, довідок.
-контроль налаштування нових депозитних продуктів в АБС , відкриття рахунків обліку доходів/видатків під нові продукти, тестування, тестування оновлень АБС, змін в тарифи клієнтів
- виконання взаєморозрахунків по договорах на прийом платежів, формування актив, нарахування дохродів, звірки. Навчання відділень, консультування, підтримка фахівців за операціями.
- впровадження власної термінальної мережі (ПТКС) з нуля (погодження договорів, відкриття рахунків, формування методології по роботі ПТКС, робота з партнерами по налаштуванню операцій, погодження умов по договорах з банками, які здійснюють інкасацію коштів з ПТКС, звітність по АРМ НБУ з продажу готівки, звітність НБУ по операціях в ПТКС ( 407), щоденне супроводження розрахунків в ПТКС (прийом платежів, інкасація, звірка залишків).
-проведення операцій безготівкової купівлі/продажу валюти в позицію банку , супроводження операцій продажу валюти клієнтами на МВРУ, створення угод неттінг .
- супроводження кор.рахунків Банку: щоденне списання комісій за операції банку, перекази клієнтів, щомісячне нарахування %% на залишки, звірка залишків.
-відкриття внутришньобанківських рахунків (в т.ч. для відділень банку), створення схем бух обліку нових операцій. Контроль правильності формування юр справ по рахунках, супроводження перевірок Банку контролюючими органами.
-супроводження депозитних операцій Банку (дострокове повернення депозиту, нарахування %%, перерахування податків/ в бюджет, відміна автолонгації. Виконання щоденних регламентних операцій: виплата %% на рахунки по депозитах, пролонгація вкладів,капіталізація %% )
-створення/актуалізація нормативних документів Банку,
- виконання та контроль операцій інкасації/підкріплення АТМ Банку.
-щомісячні операції нарахування %% по рахунках, депозитах, списання комісій.
-Контроль операцій за картковими рахунками (разарування заробітної плати)
-участь у інвентаризації рахунків/договорів.
-функція АРМ-бухгалтера (овідправка зовнішніх платежів на СЕП). відкриття/закриття дня в АБС, відправка Z-файла.
-звірка/коригування валютної позиції Банку.
-супроводження розрахунків по електронним кошелькам (емісія, погашення, звірка залишків)
-проведення розрахунків по агентським договорам на прийом платежів в пользу Банка (через агентів в ПТКС), звірка розрахунків, нарахування/контроль погашення комісій.
-контроль та виконання операцій по рахунках 3720 (нез'ясовані), відправка уточнення, інформаційних запитів, зарахування.
- робота зі страховими компаніями: погодження договорів (прийом платежів, договорів доручення), налаштування в АБС, звірка розрахунків з компаніями, нарахування комісій, контроль погашення.
- супроводження договорів агентскього кредитування (зарахування коштів, формування, звірка актів,нарахування комісій за послуги)
-контроль символів каси, перевірки 747, 748 звітів, формування пояснень при розбіжностях для НБУ.
-перевірка звіту на Пенсійний фонд по операціях з клієнтами (готівка)
заступник директора (фінансовий директор)
ТОВ "Експерт Финанс Юкрейн"
Финансовые услуги
6 месяцев
02.2015 - 08.2015
-бюджетування компанії, розрахунок фін результату, контроль своєчасної здачі звітності в податкову, контроль нарахування, виплати зар плати, розрахунки з контрагентами, сплата податків і т.п. через Клієнт-Банк, створення методології по процесах компанії, кадрова робота: оформлення співробітників, зарплатних проектів), контроль цільового використання коштіів
заступник начальника дирекції з продажу продуктів роздрібного бізнесу
ПАО КБ Евробанк
Банки
2 месяца
12.2014 - 02.2015
залучення клієнтів на обслуговування до банку (продаж карток, встановлення кредитних лімітів, консультувавння за банківськими послугами, збір документів для відкриття рахунків, підписання договорів на прийом платежів через каси банку)
Начальник операційного управління (бек - офіс)
Банк Русский Стандарт
Банки
4 года 10 месяцев
01.2010 - 11.2014
Обязанности:
-контроль операцій підпорядкованих відділів: валютний (в тому чтслі корр рахунківта супроводження казначейських операцій), відділ контролю діяльності відділень, відділ супроводження операцій з картами, відділ розрахунків з юридичними особами, відділ по депозитних та кредитних операціях фіз осіб, відділ готівкового обігу та касових операцій .
- контроль за операціями з видачі/погашення кредитів
-контроль своєчасного погашення дебіторської заборгованості;
-контроль правильности виноса прострочки, формування резервів.
-ведення методології з операційної діяльності - створення порядків, процесів, тех карт, інструкцій, наказів з операційно-касової діяльності
-контроль за своєчасним, правильним проведенням інкасації вланої мережі терміналів и банкоматів (в тому числі щоденне відображення операцій в ПТКС, АТМ ), робота з претензіями клієнтів(спірні операії)
-контроль проведення взаєморозрахунків, звірка актів і рахунків на оплату послуг інкасації відділень відповідно до підписаних договорів з надання послуг;
-перевірка пакету документів для відкриття поточних, депозитних рахунків юр осіб, контроль відкриття рахунків і проведення розрахунків, своєчасності зміни тарифів, правильності нарахування комісій.
- контроль дотримання термінів та проведення розрахунків з сумами до з'ясування (счета 3720);
-организація, планування і контроль проведення перевірок операційно-касової діяльності у відділеннях; оцінка рівня знань співробітників;
- авторизація зовнішніх платежів з корр рахунків (функція АРМ-бухгалтера)
- контроль супроводження операцій видачі міжбанківських кредитів, оформлення депозитів, нарахування та сплата %%;
- контроль правильності проведення операцій по пластикових картах, проведення вибіркових перевірок за різними напрямками продукту)
- контроль за відділеннями в частині дотримання обмежень операцій (формування технічного завдання на ІТ для автоматизації операцій).
- организація взаєморозрахунків, контроль своєчасності щоденних розрахунків за страховими продуктами, перевірка актов між страховими компаніями на отримання доходів, супроводження розрахунків по відмовах.
- контроль взаєморозріхунків з партнерами за доходами в частині надання кредитів.
- контроль операцій за депозитами, проведення дострокового розірвання вкладів)
- контроль валютних операцій, перерказів фіз осіб, в т.ч. комісій за послуги.
- контроль розрахунків фіз осіб через інтернет-банк
- погодження умов договорів, супроводження/облік операцій за ними, взаєморозрахунки з партнерами за ними.
- контроль підписання актів виконаних робіт з партнерами по операціях з терміналами (власна та агентська мережа), контроль сплати комісій
- відкриття відповідних внутришньобанківськи рахунків для обліку кредитних, депозитних, карткових операцій з клієнтами (за новими послугами)
- адміністрування роботи Управління (створення бюджету підрозділу. штатного розкладу, графіків роботи, функціоналу, посадових інструкцій і т.п.)
от специалиста по операционной деятельности отделения до заместителя начальника управления по операц
УкрСиббанк BNP Paribas Group
Банки
6 лет 10 месяцев
03.2003 - 01.2010
В подчинении - от 8 отделений до 40. опыт открытия новых отделений, открытие внутрибанковских счетов для работы отделения, подбор персонала (кассиры, операционисты, заместители начальников отделений), обучение персонала, периодические тестирования с целью проверки уровня знаний и стимулирования, карьерного роста.
- Контроль за начислением и погашение комиссий
- Проверка документов отделений (всех: от кассовых до документов по открытию счетов), контроль за исправлением ошибок по отделениям
- Контроль за наличной валютной позицией округа
- Ревизии касс отделений (внезапные)
- Контроль за передачей дел отделений при увольнении начальников
- Опыт перевода отделений с баланса Филиала на баланс Головного банка. Перевод счетов клиентов на единый баланс
- Составление памяток для всех сотрудников отделений по продаже продуктов, контроль за продажами, выполнением планов по округу, составление отчетов начальнику Округа
- Контроль за состоянием и погашением дебиторской задолженности округа
- Проведение операций сторно по отделениям округа, ведение журнала сторно
- Обеспечение подмен кассиров, операционистов на период болезни, отпусков в рамках округа (на всех отделениях). Поиск, собеседования, подбор персонала на отделения. Тестирование знаний.
консультирование сети по всем вопросам операционной деятельности, проверка документов по спорным ситуациям перед совершением операции
- участие в подготовке проектов приказов, инструкций, распоряжений и других документов, касающихся операционной работы банка.
- Участие в служебных расследованиях по жалобам клиентов.
Зам начальника отделения Правэкс-Банк
Правэкс-Банк / Pravex-Bank
Банки
1 год 8 месяцев
07.2001 - 03.2003
Это было первое место работы, прошла от кассира до заместителя начальника Отделения.
Обязанности: обслуживание клиентов по всем банковским операциям: открытие счетов, депозитов, пластиковых карточек, отправка и выплата денежных переводов физ лиц (со счетов и с помощью международных систем денежных переводов), операции по счетам юридических лиц. В должности заместителя начальника отделения-контроль за 2-мя бухгалтерами в подчинении, консультирование клиентов по всем операциям Банка, свод кассы отделения, формирование отчетности для Головного Банка.
Ключевая информация
Досягнення:
впроваджено нові карткові продукти (або внесені зміни, додані послуги в існуючих та проводиться постійне вдосконалення налаштувань - налаштування в АБС Б2), збільшена мережа банкоматів. Ведення перемовин, заключення договору на інкасацію відділень, АТМ Банку (аутсорсінг), налаштувала розрахунки за послуги, звірки та контроль за своєчасними виплатами банку - партнеру за інкасацію. Розробка процесу інкасації ПТКС співробітниками банку. Постійний процес вдосконалення, впровадження нових послуг по всіх продуктах (поточні рахунки юр фіз осіб і т.п.) , створення методології за операціями . Неодноразово куріровала перевірку Банку з боку Фонду гарантування (в тому числі -без зауважень та порушень).
Училась в 1 заведении
Донецкий Национальный Университет
финансы и кредит
Донецк, 2001
Владеет языками
Английский
выше среднего
есть сертификат
Польский
базовый
сертифікат
Курсы, тренинги, сертификаты
Належна перевірка клієнтів
навичкі ПВК/ФТ при встановленні ділових відносин. зміни законодавства по фін моніторингу, досвід застосування Закону в інших банках
Дополнительная информация
личные качества
коммуникабельность, пунктуальность, трудолюбие, ответственность, внимательность, быстрая обучаемость.
Имею ярко выраженные лидерские качества, навыки руководящей работы и организации любой банковской операции с "нуля" и до процедуры сверки и контроля качества. Ответственно отношусь к выполняемой работе, выполняю поручения руководства качественно и в четко поставленные сроки. Предлагаю альтернативные варианты решения задачи и при разработке продукта или процедуры максимально стараюсь описать все возможные положительные и отрицательные последствия. Легко и быстро обучаюсь новым программам. 0672341263
Цель
Цель: цікава, відповідно оплачувальна робота в операційній підтримці в банку з можливістю зміни операційних процесів, налаштування автоматичних процесів і впровадження нових технологій в роботі з клієнтами.
Цікаво також сумісництво по супроводженню операцій відділенно.
Ольга
Ольга
Начальник управління банку/Центру Банку/ Операційний директор
сегодня вы можете открыть ещё 0 контактов
Киев
Активно ищет работу
полная занятость
Характер работы: удаленная работа, гибридная, в офисе/на месте
Обновлено 5 дней назад