Працювала в 7 компаніях   23 роки 2 місяці

Банки, Фінансові послуги

керівник операційного управління

Банк в Украине

Банки

7 років 6 місяців

01.2017 - до теперішнього часу

  • ведення засідань Тарифно-продуктового комітету, звітність на Правління, розгляд питань на встановлення/зміну тарифів, затвердження послуг.
  • участь у розробці, тестуванні всіх продуктів, в т.ч. кредитних.
  • - відображення (+ контроль) за звітами, отриманими з из УПЦ по VISA (. VSS-110, VSS-120; Shipment report; VISA SMS; Report By RAW), формування проводок в АБС Б2 ( в т. ч.по POS-терміналах, банкоматах). Операції в Інтернет-Банкінгу фіз осіб, відображення доходів, видатків по картах, заведення/розрахунок угод МВРУ, контроль комісій;
  • - проведння взаиєморозрахунків (і контроль) по міжнародних переказах (ВЮ, Маніграм, Велсенд) - щоденні розрахунки, відображення доходів Банку, контроль погашення доходів в рамках договорів (коригування/сторно у разі необхідності); адміністрування переказів (зміна ліміту, введення операторів-контроль реєстрації точки, відміна виплаченого переказу і т.п.)
  • - формування/розформування резервів(+ контроль) - після розрахунку Служби ризиків (або у разі повного погашення кредиту);
  • - проведення/ПВК/ФТ операцій по Клієнт-Банку.
  • - контроль нарахування %% по депозитних і кредитних договорах, контроль нарахування, списання комісій по кредитах;
  • - контроль, налаштування автоматичних процедур: погашення %%, кредита, щомісячних комісій, контроль своєчасного перенесення на рахунки простроченої заборгованості;
  • - видача кредита (в т.ч. контроль правильності заведення угод по кредитних операціях), налаштування нових кредитних, депозитних продуктів, постановка ТЗ, тестування і контроль впровадження продуктів в роботу;
  • - надання кредитів у формі гарантій, контроль правильності амортизації комісій;
  • - відображення комісії Банку по страховим продуктам (дохід Банку від заключення договорів страхування);
  • - контроль амортизації комісії по кредитних операціях (овердрафти, кредитні лінії);
  • - активна участь в процесах зміни рахунків (згідно Плану НБУ (зміна балансових рахунків 6-го. 7-го класа, налаштування зміни рахунків ЕПЗ клієнтів і т.п.);
  • - відкриття в ПО нових внутришньобанківських рахунків обліку по всіх операціях відділень Банку;
  • - участь у комітетах Банку робочих групах по разних напрямках діяльності ;
  • - розробка. актуалізацію внутришніх нормативних документів з операційної діяльності ; погодження договорів з розрахункових операцій, налаштування, автоматизація супроводження таких операцій;
  • -виконання службових записок, розпоряджень на сторно, врегулювання рахунків;
  • - удосконалення бізнес-процесів Банку, участь у автоматизації та спрощенні процесів;
  • -контроль якості бази клієнтів для ФГВФО (перевірка, контроль звітів . сплата регулярного збору до ФГВФО.) актуалізація наказу відповідальних осіб, розробка/актуалізація внутришніх положень по операціях з ФГВФО), навчання/тестування відділень. Супроводження перевірок Банку з боку ФГВФО, контроль виправлення помилок (у разі наявності) та проведення навчання, тестування відповідальних осіб;
  • - контроль формування/відправки листів на виконавчі служби по клієнтах Банку (в тч. накладання арештів, списання коштів за вимогами);
  • - контроль правильності повернення депозитів (виконання операцій дострокового повернення, відміни лонгації. перерахунок відсотків у разі застосування штрафів);
  • контроль відкриття рахунків, переідентифікації.
  • виконання розпоряджень СФМ у разі відмов в обслуговуванні.

заступник операційного директора

Банк

Банки

1 рік 5 місяців

08.2015 - 01.2017

обслуговування юридичних осіб (валютні операції, Клієнт-Банк, довідки), відкриття поточних/депозитних рахунків юр осіб в ПО.

-виконання Постанов/ухвал на блокування/розблокування рахунків клієнтів, формування листів на ВДВС по арештам, виконання документів на списання коштів;

-формування технічних завдань для ІТ, тестування, автоматизація операцій, друкованих форм договорів, довідок.

-контроль налаштування нових депозитних продуктів в АБС , відкриття рахунків обліку доходів/видатків під нові продукти, тестування, тестування оновлень АБС, змін в тарифи клієнтів

- виконання взаєморозрахунків по договорах на прийом платежів, формування актив, нарахування дохродів, звірки. Навчання відділень, консультування, підтримка фахівців за операціями.

- впровадження власної термінальної мережі (ПТКС) з нуля (погодження договорів, відкриття рахунків, формування методології по роботі ПТКС, робота з партнерами по налаштуванню операцій, погодження умов по договорах з банками, які здійснюють інкасацію коштів з ПТКС, звітність по АРМ НБУ з продажу готівки, звітність НБУ по операціях в ПТКС ( 407), щоденне супроводження розрахунків в ПТКС (прийом платежів, інкасація, звірка залишків).

-проведення операцій безготівкової купівлі/продажу валюти в позицію банку , супроводження операцій продажу валюти клієнтами на МВРУ, створення угод неттінг .

- супроводження кор.рахунків Банку: щоденне списання комісій за операції банку, перекази клієнтів, щомісячне нарахування %% на залишки, звірка залишків.

-відкриття внутришньобанківських рахунків (в т.ч. для відділень банку), створення схем бух обліку нових операцій. Контроль правильності формування юр справ по рахунках, супроводження перевірок Банку контролюючими органами.

-супроводження депозитних операцій Банку (дострокове повернення депозиту, нарахування %%, перерахування податків/ в бюджет, відміна автолонгації. Виконання щоденних регламентних операцій: виплата %% на рахунки по депозитах, пролонгація вкладів,капіталізація %% )

-створення/актуалізація нормативних документів Банку,

- виконання та контроль операцій інкасації/підкріплення АТМ Банку.

-щомісячні операції нарахування %% по рахунках, депозитах, списання комісій.

-Контроль операцій за картковими рахунками (разарування заробітної плати)

-участь у інвентаризації рахунків/договорів.

-функція АРМ-бухгалтера (овідправка зовнішніх платежів на СЕП). відкриття/закриття дня в АБС, відправка Z-файла.

-звірка/коригування валютної позиції Банку.

-супроводження розрахунків по електронним кошелькам (емісія, погашення, звірка залишків)

-проведення розрахунків по агентським договорам на прийом платежів в пользу Банка (через агентів в ПТКС), звірка розрахунків, нарахування/контроль погашення комісій.

-контроль та виконання операцій по рахунках 3720 (нез'ясовані), відправка уточнення, інформаційних запитів, зарахування.

- робота зі страховими компаніями: погодження договорів (прийом платежів, договорів доручення), налаштування в АБС, звірка розрахунків з компаніями, нарахування комісій, контроль погашення.

- супроводження договорів агентскього кредитування (зарахування коштів, формування, звірка актів,нарахування комісій за послуги)

-контроль символів каси, перевірки 747, 748 звітів, формування пояснень при розбіжностях для НБУ.

-перевірка звіту на Пенсійний фонд по операціях з клієнтами (готівка)

заместитель директора (финансовый директор)

ООО "Експерт Финанс Юкрейн"

Фінансові послуги

6 місяців

02.2015 - 08.2015

- бюджетирование доходов/расходов компании

- расчет финансового результата компаний

- контроль своевременной сдачи всех бухгалтерских отчетов

- контроль начисления/выплаты зарплаты

- расчеты с контрагентами, оплата налогов и т.п. через Клиент-Банк

- написание методологии по всем процессам компании

- кадровая работа (оформление персонала, оформление зарплатного проекта)

- контроль текущих операций компаний

- контроль целевого использования средств

заместитель начальника дирекции по продаже продуктов РБ

ПАО КБ Евробанк

Банки

2 місяці

12.2014 - 02.2015

привлечение клиентов на обслуживание в Банк (продажа пластиковых карт, установление кредитных лимитов, консультирование по всем банковским услугам, сбор документов для открытия текущих счетов юр лицам, подписание договоров на прием платежей с партнерами)

Начальник операционного управления (бэк-офис, Головной банк)

Банк Русский Стандарт

Банки

4 роки 10 місяців

01.2010 - 11.2014

Обязанности:

-контроль за сопровождением операций в отделах: валютный отдел (в том числе лоро-ностро счета и межбанковские кредиты, депозиты), отдел контроля деятельности отделений, отдел по сопровождению операций с картами, отдел расчетов с юридическими лицами, отдел по депозитным и кредитным операциям физических лиц, отдел денежного обращения и кассовых операций.

- контроль за операциями по выдаче и погашению потребительских кредитов физических и юридических лиц

-контроль своевременного и полного погашения дебиторской задолженности партнеров перед Банком;

-контроль правильности переноса просроченной задолженности и формирования резервов по счетам (по кредитным, комиссионным операциям клиентов)

-ведение методологии по операционной деятельности- составление Порядков, процедур, инструкций, приказов по операционно-кассовой деятельности (по всем операциям и процедурам)

-контроль за совевременным и правильным проведением инкассации отделений, терминалов и банкоматов (в том числе и ежедневное отражение операций в банкоматах и терминалах), работа с претензиями клиентов по спорным операциям в терминалах и банкоматах.

-контроль проведения взаиморасчетов, сверка и подписание актов и счетов на оплату услуг инкассации отделений Банками-партнерами в рамках подписанных договоров;

-контроль правильности пакета документов для открытия текущих, депозитных счетов юридических лиц, контроль открытия счетов и проведения расчетов по счетам, своевременности и правильности установки и изменения тарифов по обслуживанию счетов.

- контроль соблюдения сроков и взаиморасчеты по суммам до выяснения (счета 3720);

-организация и контроль проведения проверок операционно-кассовой деятельности в отделениях Банка; оценка уровня знаний заместителей начальников отделений по операционной деятельности;

- авторизация всех внешних платежей с корреспондентского счета Банка (функция АРМ-бухгалтера)

- контроль сопровождения операций выдачи межбанковский кредитов, оформления депозитов, начисления и выплаты процентов по сделкам;

- контроль правильности проведения операций по пластиковым картам, проведение выборочных проверок (выдача кредита, начисление\списание комиссии за услуги...)

- контроль за отделениями в части соблюдения ограничений в части обмена валют (постановка задачи для программистов в части введения автоматических ограничений в Б2).

- организация взаиморасчетов, контроль своевременности ежедневных расчетов в рамках страховых продуктов, проверка актов выполненных работ между Банком и страховыми компаниями, сопровождение расчетов по отказу от оформленной страховки.

- проверка правильности списания комиссий с организаций -партнеров в части выдачи потребительских кредитов населению, контроль погашения комиссии Банка со стороны партнеров, контроль своевременности выноса на счета просроченных доходов;

- проверка правильности расчета и своевременная выплата сумм дисконта партнерам в части выданных кредитов в соответствии с подписанными договорами;

- контроль операций по депозитам физ лиц (проверка соответстия параметров вкладов в учетной системе и в приказах банка, проведение досрочного расторжения вкладов, пересчет процентов и т.п.)

- проверка правильности совершения валютных операций физ лиц, полноты списания комиссий за оказанную услугу.

- контроль правильности и своевременности расчетов физ лиц в интернет-банке

- согласование всех операционных договоров и дальнейшее их сопровождение в учете, организация взаиморасчетов с партнерами в рамках договоров.

- контроль и подписание актов выполненных работ с партнерами по операиям в терминалах (собственных и агентских), контроль оплаты комиссии и получения Банком дохода по этой услуге.

- контроль открытия внутрибанковских счетов для учета кредитных, депозитных и карточных операций с клиентами (под новые услуги Банка)

- административные функции (составление штатн

от специалиста по операционной деятельности отделения до заместителя начальника управления по операц

УкрСиббанк BNP Paribas Group

Банки

6 років 10 місяців

03.2003 - 01.2010

В подчинении - от 8 отделений до 40. опыт открытия новых отделений, открытие внутрибанковских счетов для работы отделения, подбор персонала (кассиры, операционисты, заместители начальников отделений), обучение персонала, периодические тестирования с целью проверки уровня знаний и стимулирования, карьерного роста.

  • Контроль за начислением и погашение комиссий
  • Проверка документов отделений (всех: от кассовых до документов по открытию счетов), контроль за исправлением ошибок по отделениям
  • Контроль за наличной валютной позицией округа
  • Ревизии касс отделений (внезапные)
  • Контроль за передачей дел отделений при увольнении начальников
  • Опыт перевода отделений с баланса Филиала на баланс Головного банка. Перевод счетов клиентов на единый баланс
  • Составление памяток для всех сотрудников отделений по продаже продуктов, контроль за продажами, выполнением планов по округу, составление отчетов начальнику Округа
  • Контроль за состоянием и погашением дебиторской задолженности округа
  • Проведение операций сторно по отделениям округа, ведение журнала сторно
  • Обеспечение подмен кассиров, операционистов на период болезни, отпусков в рамках округа (на всех отделениях). Поиск, собеседования, подбор персонала на отделения. Тестирование знаний.

консультирование сети по всем вопросам операционной деятельности, проверка документов по спорным ситуациям перед совершением операции

  • участие в подготовке проектов приказов, инструкций, распоряжений и других документов, касающихся операционной работы банка.
  • Участие в служебных расследованиях по жалобам клиентов.

Зам начальника отделения Правэкс-Банк

Правэкс-Банк / Pravex-Bank

Банки

1 рік 8 місяців

07.2001 - 03.2003

Это было первое место работы, прошла от кассира до заместителя начальника Отделения.

Обязанности: обслуживание клиентов по всем банковским операциям: открытие счетов, депозитов, пластиковых карточек, отправка и выплата денежных переводов физ лиц (со счетов и с помощью международных систем денежных переводов), операции по счетам юридических лиц. В должности заместителя начальника отделения-контроль за 2-мя бухгалтерами в подчинении, консультирование клиентов по всем операциям Банка, свод кассы отделения, формирование отчетности для Головного Банка.

Ключова інформація

Досягнення:

впроваджено нові карткові продукти (або внесені зміни, додані послуги в існуючих та проводиться постійне вдосконалення налаштувань - налаштування в АБС Б2), збільшена мережа банкоматів. Ведення перемовин, заключення договору на інкасацію відділень, АТМ Банку (аутсорсінг), налаштувала розрахунки за послуги, звірки та контроль за своєчасними виплатами банку - партнеру за інкасацію. Розробка процесу інкасації ПТКС співробітниками банку. Постійний процес вдосконалення, впровадження нових послуг по всіх продуктах (поточні рахунки юр фіз осіб і т.п.) , створення методології за операціями . Неодноразово куріровала перевірку Банку з боку Фонду гарантування (в тому числі -без зауважень та порушень).

Навчалась в 1 закладі

Донецкий Национальный Университет

финансы и кредит

Донецк, 2001

Володіє мовами

Англійська

вище середнього

есть сертификат

Польська

базовий

сертифікат

Курси, тренінги, сертифікати

Належна перевірка клієнтів

Київ, 2021

навичкі ПВК/ФТ при встановленні ділових відносин. зміни законодавства по фін моніторингу, досвід застосування Закону в інших банках

Додаткова інформація

личные качества

коммуникабельность, пунктуальность, трудолюбие, ответственность, внимательность, быстрая обучаемость.

Имею ярко выраженные лидерские качества, навыки руководящей работы и организации любой банковской операции с "нуля" и до процедуры сверки и контроля качества. Ответственно отношусь к выполняемой работе, выполняю поручения руководства качественно и в четко поставленные сроки. Предлагаю альтернативные варианты решения задачи и при разработке продукта или процедуры максимально стараюсь описать все возможные положительные и отрицательные последствия. Легко и быстро обучаюсь новым программам. 0672341263

Цель

Цель: цікава, відповідно оплачувальна робота в операційній підтримці в банку з можливістю зміни операційних процесів, налаштування автоматичних процесів і впровадження нових технологій в роботі з клієнтами.

Цікаво також сумісництво по супроводженню операцій відділенно.

Ольга

Начальник управління банку/Центру Банку/ Операційний директор

Київ

45 років

повна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота, в офісі/на місці

Оновлено 2 місяці тому