Працювала в 6 компаніях   20 років 2 місяці

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Шоу-бізнес, Будівництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Консалтинг / Аудит, Державний сектор

Бухгалтер

ФОП

IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування

7 років 5 місяців

07.2017 - до теперішнього часу

Ведення обліку у ФОП 3 група.

Головний бухгалтер

ТОВ "ЛЄДОЕН"

Шоу-бізнес

6 років 3 місяці

10.2016 - 01.2023

- Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку;

- Первинна документація (замовники, постачальники);

- Проведення банківських операцій (розноска гривневих, валютних виписок, оплата платежів, комунікація з банківськими працівниками тощо);

- Нарахування зарплати, відпускних, лікарняних та інших виплат (штат від 30 до 40 працівників);

- Нарахування та виплата (обов"язки касира) винагороди за договорами ЦПХ (специфіка роботи полягала у залученні в середньому 100 осіб кожного місяця);

- Ведення обліку ПДВ (облік податкового кредиту, податкового зобов"язання, здача декларації з ПДВ, підготовка документів для розблокування податкових накладних, таблиць даних платника податку, проведення річного пропорційного розподілу ПДВ тощо);

- Ведення обліку відряджень (закордонні , по Україні);

- Ведення обліку експортних операцій (послуги озвучення українською мовою іноземних фільмів) та імпортних операцій (закупівля обладнання);

- Ведення обліку основних засобів, товарно-матеріальних цінностей тощо;

- Формування собівартості наданих послуг ;

- Ведення обліку нарахування та виплати дивідендів;

- Ведення обліку доходів та витрат, податкових різниць;

- Складання та подання фінансової, податкової, статистичної звітності;

- Виконання доручень фінансового директора.

Заступник головного бухгалтера

ТОВ "Фірма"Деккер-Україна"(оптовий продаж, монтаж і пуско-налагодження систем кондиціювання та вентиляції)

Будівництво

11 місяців

09.2015 - 08.2016

- Формування податкового зобов"язання із ПДВ (виписка ПН, реєстрація в Медок, контроль за сумою реєстраційного ліміту, перевірка правильності оборотів по рахункам 6432, 6431, 6435);

- Формування податкового кредиту із ПДВ (контроль за вхідними ПН, перевірка правильності оборотів по рахункам 6442, 6441);

- Складання і здача декларації із ПДВ;

- Проведення банківських операцій (зокрема облік банківського кредиту у валюті, купівля валюти, курсові різниці);

- Оформлення та проведення первинних документів щодо обліку доходів та витрат підприємства;

- Складання і здача податкової декларації з прибутку;

- Нарахування заробітної плати, складання і здача звіту ЄСВ, 1-ДФ (штат - 15 чол.);

- Складання і здача фінансової, статистичної звітності (форми №1мп, №2мп);

- Ведення обліку юридичної особи на єдиному податку 3 група, фізичної особи підприємця на єдиному податку 3 група.

Бухгалтер

ТОВ СП "Украфлора" (оптова та роздрібна торгівля)

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

2 роки

05.2013 - 05.2015

- Виписка ПН, РК та реєстрація їх ЕРПН через програму Медок. - Перевірка правильності формування податкового зобов'язання та податкового кредиту із ПДВ.

- Складання декларації з ПДВ.

- Проведення в бухгалтерському обліку імпортних та експортних операції (ВМД, додаткові витрати, звірка із митницею та іноземними контрагентами, перевірка курсових різниць, переоцінка валюти, проведення кредит-нот).

- Розрахунки із вітчизняними постачальниками та покупцями.

- Ведення обліку ФОП на другій групі і проходження податкової перевірки у зв'язку із закриттям підприємницької діяльності.

- Участь у інвентаризаціях (велика кількість номенклатури).

- Складання і здача різноманітних статистичних звітів, а також підготовка матеріалів для податкових перевірок головному бухгалтеру.

Провідний бухгалтер та обов'язки інспектора з кадрів (внутрішнє сумісництво)

ДП «Укрголовмостоекспертиза» м. Київ (інжиніринг)

Консалтинг / Аудит

7 років 1 місяць

04.2006 - 05.2013

- Облік операцій із замовниками, постачальниками, підзвітними особами;

- Облік касових операцій;

- Облік банківських операцій;

- Розрахунок заробітної плати, відпускних, лікарняних, виплат по ЦПХ, та інш.;

- Виписка податкових накладних;

- Ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних;

- Облік основних засобів;

- Участь в інвентаризаціях, та оформлення всієї необхідної документації;

- Облік ТМЦ, МШП;

- Складання і здача статистичних форм звітності, відповідно до специфіки підприємства;

- Складання і здача звітності по нарахованому ЕСВ;

- Складання і здача звітності до інших соціальних фондів;

- Складання та здача декларації по ПДВ;

- Оформлення змін в установчі документи підприємства;

- Оформлення різноманітних довідок для участі в тендерах;

- Складання кадрових наказів та наказів із особового складу;

- Складання та внесення змін до штатного розпису підприємства;

- Ведення кадрової роботи на підприємстві;

- Складання та здача звітності в фонд зайнятості.

Провідний спеціаліст відділу економічного аналізу

Державне підприємство «Укрспецпостач»

Державний сектор

1 рік 8 місяців

07.2004 - 03.2006

- Обробка актів кількісної перевірки наявності та умов зберігання матеріальних цінностей.

- Підготовка та подання аналітичних таблиць та звітів.

- Підготовка відповідей на відповідні запити правоохоронних органів, прокуратури, СБУ.

- Ведення бази даних щодо результатів перевірок.

Ключова інформація


Планування роботи, прагнення постійно вчитися новому і самовдосконалюватися як спеціаліст, акуратність. На останньому місці роботи успішно пройшла перевірку Державної служби України з питань праці та внутрішню аудиторську перевірку бухгалтерського та податкового обліку, був впроваджений зовнішній електронний документообіг за допомогою програм Медок, Вчасно, Paperless.

Навчалась в 1 закладі

Київський національний торговельно-економічний університет

державні фінанси, обліково-фінансовий

Київ , 2004

Володіє мовами

Англійська

базовий

Українська

вільно

Курси, тренінги, сертифікати

7eminar.ua

2024

Періодично переглядаю бухгалтерські вебінари, курси, семінари

Учбовий центр "Профіресурс"

Київ , 2013

2013 рік, 3 місяці. - Курси бухгалтерів "Профіресурс"

Додаткова інформація

Особисті якості

Спокійна, неконфліктна, наявність чіткого розуміння субординації, працелюбна, порядна,наполеглива, пунктуальна.

Професійні якості

ПК на рівні користувача (Windows 2000/XP, Word, Excel, Internet,BAS Бухгалтерія , 1С 8.2, 1С 7.7, Ліга-Закон, «Клієнт-банк», "Медок", "Вчасно", електронний кабінет.

Захоплення та інтереси

дитяча психологія та розвиток

Мета

знайти роботу з гнучким графіком та здоровим психологічним мікрокліматом в колективі.

Організація робочого місця

Розглядаю тільки вакансії віддаленої/дистанційної роботи. В наявності є ноутбук, великий монітор, принтер, зарядна станція, потужний акумулятор,окремий кабінет.

Віта

Бухгалтер

Ромни

25 000 грн.

44 роки

Активно шукає роботу

повна зайнятість, неповна зайнятість

Характер роботи: віддалена робота

Оновлено 3 тижні тому