Працювала в 6 компаніях 20 років 1 місяць
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування, Шоу-бізнес, Будівництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Консалтинг / Аудит, Державний сектор
Бухгалтер
ФОП
IT - консалтинг / Послуги / Виробництво устаткування
7 років 4 місяці
07.2017 - до теперішнього часу
Головний бухгалтер
ТОВ "ЛЄДОЕН"
Шоу-бізнес
6 років 3 місяці
10.2016 - 01.2023
- Повне ведення бухгалтерського та податкового обліку;
- Первинна документація (замовники, постачальники);
- Проведення банківських операцій (розноска гривневих, валютних виписок, оплата платежів, комунікація з банківськими працівниками тощо);
- Нарахування зарплати, відпускних, лікарняних та інших виплат (штат від 30 до 40 працівників);
- Нарахування та виплата (обов"язки касира) винагороди за договорами ЦПХ (специфіка роботи полягала у залученні в середньому 100 осіб кожного місяця);
- Ведення обліку ПДВ (облік податкового кредиту, податкового зобов"язання, здача декларації з ПДВ, підготовка документів для розблокування податкових накладних, таблиць даних платника податку, проведення річного пропорційного розподілу ПДВ тощо);
- Ведення обліку відряджень (закордонні , по Україні);
- Ведення обліку експортних операцій (послуги озвучення українською мовою іноземних фільмів) та імпортних операцій (закупівля обладнання);
- Ведення обліку основних засобів, товарно-матеріальних цінностей тощо;
- Формування собівартості наданих послуг ;
- Ведення обліку нарахування та виплати дивідендів;
- Ведення обліку доходів та витрат, податкових різниць;
- Складання та подання фінансової, податкової, статистичної звітності;
- Виконання доручень фінансового директора.
Заступник головного бухгалтера
ТОВ "Фірма"Деккер-Україна"(оптовий продаж, монтаж і пуско-налагодження систем кондиціювання та вентиляції)
Будівництво
11 місяців
09.2015 - 08.2016
- Формування податкового зобов"язання із ПДВ (виписка ПН, реєстрація в Медок, контроль за сумою реєстраційного ліміту, перевірка правильності оборотів по рахункам 6432, 6431, 6435);
- Формування податкового кредиту із ПДВ (контроль за вхідними ПН, перевірка правильності оборотів по рахункам 6442, 6441);
- Складання і здача декларації із ПДВ;
- Проведення банківських операцій (зокрема облік банківського кредиту у валюті, купівля валюти, курсові різниці);
- Оформлення та проведення первинних документів щодо обліку доходів та витрат підприємства;
- Складання і здача податкової декларації з прибутку;
- Нарахування заробітної плати, складання і здача звіту ЄСВ, 1-ДФ (штат - 15 чол.);
- Складання і здача фінансової, статистичної звітності (форми №1мп, №2мп);
- Ведення обліку юридичної особи на єдиному податку 3 група, фізичної особи підприємця на єдиному податку 3 група.
Бухгалтер
ТОВ СП "Украфлора" (оптова та роздрібна торгівля)
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
2 роки
05.2013 - 05.2015
- Виписка ПН, РК та реєстрація їх ЕРПН через програму Медок. - Перевірка правильності формування податкового зобов'язання та податкового кредиту із ПДВ.
- Складання декларації з ПДВ.
- Проведення в бухгалтерському обліку імпортних та експортних операції (ВМД, додаткові витрати, звірка із митницею та іноземними контрагентами, перевірка курсових різниць, переоцінка валюти, проведення кредит-нот).
- Розрахунки із вітчизняними постачальниками та покупцями.
- Ведення обліку ФОП на другій групі і проходження податкової перевірки у зв'язку із закриттям підприємницької діяльності.
- Участь у інвентаризаціях (велика кількість номенклатури).
- Складання і здача різноманітних статистичних звітів, а також підготовка матеріалів для податкових перевірок головному бухгалтеру.
Провідний бухгалтер та обов'язки інспектора з кадрів (внутрішнє сумісництво)
ДП «Укрголовмостоекспертиза» м. Київ (інжиніринг)
Консалтинг / Аудит
7 років 1 місяць
04.2006 - 05.2013
- Облік операцій із замовниками, постачальниками, підзвітними особами;
- Облік касових операцій;
- Облік банківських операцій;
- Розрахунок заробітної плати, відпускних, лікарняних, виплат по ЦПХ, та інш.;
- Виписка податкових накладних;
- Ведення реєстру отриманих та виданих податкових накладних;
- Облік основних засобів;
- Участь в інвентаризаціях, та оформлення всієї необхідної документації;
- Облік ТМЦ, МШП;
- Складання і здача статистичних форм звітності, відповідно до специфіки підприємства;
- Складання і здача звітності по нарахованому ЕСВ;
- Складання і здача звітності до інших соціальних фондів;
- Складання та здача декларації по ПДВ;
- Оформлення змін в установчі документи підприємства;
- Оформлення різноманітних довідок для участі в тендерах;
- Складання кадрових наказів та наказів із особового складу;
- Складання та внесення змін до штатного розпису підприємства;
- Ведення кадрової роботи на підприємстві;
- Складання та здача звітності в фонд зайнятості.
Провідний спеціаліст відділу економічного аналізу
Державне підприємство «Укрспецпостач»
Державний сектор
1 рік 8 місяців
07.2004 - 03.2006
- Обробка актів кількісної перевірки наявності та умов зберігання матеріальних цінностей.
- Підготовка та подання аналітичних таблиць та звітів.
- Підготовка відповідей на відповідні запити правоохоронних органів, прокуратури, СБУ.
- Ведення бази даних щодо результатів перевірок.
Ключова інформація
Навчалась в 1 закладі
Київський національний торговельно-економічний університет
державні фінанси, обліково-фінансовий
Київ , 2004
Володіє мовами
Англійська
базовий
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
7eminar.ua
Періодично переглядаю бухгалтерські вебінари, курси, семінари
Учбовий центр "Профіресурс"
2013 рік, 3 місяці. - Курси бухгалтерів "Профіресурс"
Додаткова інформація
Особисті якості
Спокійна, неконфліктна, наявність чіткого розуміння субординації, працелюбна, порядна,наполеглива, пунктуальна.
Професійні якості
Захоплення та інтереси
Мета
знайти роботу з гнучким графіком та здоровим психологічним мікрокліматом в колективі.
Організація робочого місця
Віта
Віта
Бухгалтер
Ромни
Активно шукає роботу
повна зайнятість, неповна зайнятість
Характер роботи: віддалена робота
Оновлено 2 години тому