Працювала в 9 компаніях   28 років 1 місяць

Медицина та Охорона здоров'я, Недержавні організації / NGO, Освіта, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, FMCG, Телекомунікації / Зв'язок

Офіс-менеджер

ТОВ

Медицина та Охорона здоров'я

3 роки

10.2021 - до теперішнього часу

  • робота з оргтехнікою (сканування і роздрук документів);
  • відповіді на телефонні дзвінки;
  • написання листів, відправка кореспонденції;
  • кадрове діловодство: (прийом/звільнення, підготовка наказів, оформлення відряджень співробітникам, ведення табелю обліку робочого часу, заповнення трудових книжок);
  • замовлення канцелярії та товарів для потреб офісу;
  • відстеження стану роботи ПК та оргтехніки в офісі (оформлення заявок на ремонт у відповідні служби);
  • робота з електронною поштою;
  • оформлення відряджень співробітникам;
  • виконання доручень керівництва;
  • підтримання чистоти в офісі.

Керівник соціальних проектів

соціальна сфера

Недержавні організації / NGO

6 років

08.2015 - 08.2021

адміністративна робота:

  1. виконання доручень керівництва,
  2. робота з оргтехнікою (сканування та роздрук документів),
  3. телефонні дзвінки,
  4. написання листів,
  5. відправка кореспонденції,
  6. замовлення канцелярії, марок, води тощо.
  • Робота з волонтерами та батьками хворих дітей (постійна комунікація, консультація з питань можливості надання допомоги, збирання необхідних документів та інформації, підготовка нових проектів, відстеження зборів та підготовка звітів після закриття проекту;
  • робота з партнерами та кеш-боксами (складання актів, облік коштів, підготовка звітів), робота з платежами.

Помічник вихователя

ДНЗ № 5/489 ВМУ СБУ „Золотий ключик"

Освіта

3 роки 1 місяць

06.2011 - 07.2014

секретарь-референт

ТОВ "Ремекс"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

13 років 1 місяць

04.1998 - 05.2011

ЗЕД, листування із зарубіжними партнерами, укладання договорів-контакторів, робота з оргтехнікою, міні-атс, кадрове діловодство (прийом-звільнення співробітників, накази, ведення особових справ), відправлення/ отримання кореспонденції, допомога гол.бухгалтеру.

Секретар-референт

ТОВ "Вектра"

Медицина та Охорона здоров'я

7 місяців

08.1997 - 03.1998

  • діловодство,
  • кадри,
  • телефонні переговори,
  • підготовка до участі у виставка

Офіс-менеджер

ЗАТ "Дельта-Україна"

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

1 місяць

06.1997 - 07.1997

  • Діловодство,
  • допомога менеджеру з продажу, бухгалтерії,
  • телефонні переговори.

секретар-референт

СП "ЕКМІ"

FMCG

1 рік 1 місяць

03.1996 - 04.1997

  • телефонні переговори з постачальниками,
  • переклад контрактів з/на анг,
  • діловодство

Менеджер з продажу

ПП "Меготрон"

FMCG

5 місяців

10.1995 - 03.1996

  • телефонні переговори з постачальниками,
  • технічні переклади текстів з англ.,
  • діловодство

Референт

АТ "Українські радіосистеми"

Телекомунікації / Зв'язок

1 місяць

07.1995 - 08.1995

  • діловодство,
  • телефонні переговори,
  • підготовка до участі у виставках

Ключова інформація

кадрове діловодство (оформлення прийому/звільнення, переведеннь, відпусток, лікарняних листів співробітників; облік та зберігання особових справ та трудових книжок співробітників; ведення табелів ОРЧ, внесення даних до кадрової програми);

реєстрація вих/вхід документації;

досвід роботи секретарем, офіс-менеджером, адміністратором офісу

Навчалась в 1 закладі

Київський державний лінгвістичний університет

факультет французької мови, спеціальність: іноземні мови

Київ, 1995

Володіє мовами

Англійська

середній

Українська

рідна

Курси, тренінги, сертифікати

Курси по підготовці бухгалтерів-економістів МП, СП, АТ, держ.підприємством техникуме радиоэлектроники

Київ, 2003

Бухгалтер-економіст.

Курси комп'ютерної грамотності при інституті електрозварювання ім.Патона

Київ, 1994

користувач ПК

Додаткова інформація

Личные качества

Особисті якості:

цілеспрямованість, відповідальність, комунікабельність, пунктуальність, ініціативність, гарне почуття гумору.

Додаткова інформація:

Почала працювати відразу після закінчення університету, з 1995 року : секретар-референт. Шукаю роботу пов'язану з документообігом.

Оксана Григорівна

Адміністратор офісу, секретар, діловод, офіс-менеджер

Київ

Голосіївський район, Печерський район, Подільський район, Солом'янський район, Шевченківський район

27 000 грн.

51 рік

Працює, але відкритий для пропозицій

повна зайнятість

Оновлено 7 годин тому