Працювала в 9 компаніях   18 років 5 місяців

Енергетика та Енергоносії, Освіта, Будівництво, Банки, Медіа / ЗМІ, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Державний сектор

Менеджер з організації документообігу

Видобувна компанія

Енергетика та Енергоносії

5 років

09.2019 - до теперішнього часу

Організація, ведення, контроль всього обсягу документообігу компанії (електронна, паперові форми вхідної, вихідної кореспонденції, внутрішньої: організаційно-розпорядчої, первинної бухгалтерської, договірної документації). Розробка нормативних документів, що регулюють весь документообіг. Забезпечення своєчасної обробки всієї вхідної та вихідної, внутрішньої кореспонденції та розподіл її між відповідальними виконавцями, контроль виконання.

Впровадження процедури підписання внутрішніх, зовнішніх документів кваліфікованими електронними підписами (КЕП), використання зовнішніх систем обміну електронними документами («ВЧАСНО СЕРВІС», M.E.Doc ), що дозволило мінімізувати виробничі втрати підчас віддаленої роботи. Адміністрування документообігу в автоматичній системі управління підприємством на базі програмного забезпечення BAS ERP та BAS Документообіг КОРП, методичне супроводження роботи користувачів системи.

Адміністративна підтримка доробки системи ЕДО.

Планування, формування, контроль використання відповідних функції бюджету.

Адміністрування проєкту по розробці сайту.

Мама :)

Декрет :)

Освіта

3 роки 5 місяців

04.2016 - 09.2019

Все !

Спеціаліст з інформаційно-технічного супроводу

DUGLAS ALLIANCE LTD

Будівництво

6 місяців

12.2014 - 06.2015

Організація документообігу будівельного департаменту. Розробка нормативних документів, що регулюють документообіг. Розробка проектів організаційної структури, штатного розкладу будівельного департаменту. Забезпечення своєчасної обробки вхідної та вихідної кореспонденції та розподіл її між відповідальними виконавцями. Підготовка проектів відповідей.Організація зустрічей, нарад, переговорів. Організація їх протоколювання.

Начальник відділу діловодства

Банк

Банки

1 рік 7 місяців

09.2011 - 04.2013

Організація роботи відділу. Забезпечення своєчасної обробки вхідної та вихідної кореспонденції. Розподіл між відповідальними виконавцями електронної пошти Національного банку України. Створення нормативних, організаційно-розпорядчих документів (рішення Правління, накази, розпорядження), ведення обліку та контролю їх виконання. Розробка положень, інструкцій, в тому числі, що регламентують роботу структурних підрозділів. Здійснення первісного розподілу кореспонденції банку. Складання проектів резолюцій керівництва для виконання документів. Організація роботи архіву. Методичне керівництво організацією діловодства в підрозділах,контроль грамотного формування, збереження та своєчасної передачі справ в архів.

Організація корпоративних заходів.

Виконання обов'язків начальника управління роботи з персоналом (накази, розпорядження з кадрів, ведення штатного розкладу, табеля, узгодження кандидатур в НБУ і т.п.)

Адміністрування внутрішнього сайту банку.

Начальник секретаріату

Банк

Банки

2 роки 6 місяців

08.2008 - 02.2011

Удосконалення роботи і керівництво секретаріатом. Забезпечення своєчасної обробки вхідної та вихідної кореспонденції, розподіл між відповідальними виконавцями електронної пошти Національного банку України. Створення та ведення електронних баз контролю проходження документації банку (вхідної-вихідної, протоколів правління, комітетів). Організація роботи архіву. Створення організаційно-розпорядчих документів банку. Протоколювання засідань Правління, Наглядової ради, зборів акціонерів Банку, доведення рішень до відома керівників структурних підрозділів, контроль виконання. Забезпечення відповідного режиму доступу до документів і використання інформації містить комерційну таємницю.

Пропозиція щодо добору, розстановки, і підвищенню кваліфікації кадрів

Начальник відділу документально-організаційної роботи

Медіа-холдинг /"Газета 24", "ТОНІС", портал 24.ua/,

Медіа / ЗМІ

1 рік 3 місяці

12.2006 - 03.2008

Організація роботи і керівництво двома службами Відділу документально-організаційної роботи (в підпорядкуванні 11 працівників). Забезпечення своєчасної обробки вхідної та вихідної кореспонденції. Розробка уніфікованих інструкцій з ведення діловодства холдингу, їх впровадження. Методичне керівництво організацією діловодства в підрозділах, контроль грамотного формування, збереження та своєчасної передачі справ в архів. Здійснення контролю виконання, підготовка інформації по виконанню доручень, документів. Створення організаційно-розпорядчих, нормативних документів холдингу. Організація нарад керівництва та контроль їх протоколювання.

Організація своєчасного та адресного спрямування доручень, розпоряджень та наказів керівництва компаній, службової кореспонденції та спеціалізованої документації керівникам підрозділів, іншим виконавцям. Забезпечення відповідного режиму доступу до документів і використання інформації конфіденційного змісту.

Пропозиція щодо добору, розстановки, і підвищенню кваліфікації кадрів.

Планування, формування, контроль використання Адміністративної функції бюджету

Начальник служби канцелярії

ТОВ Домотехніка-Дистриб`юшн

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

8 місяців

02.2006 - 10.2006

Діловодство, підготовка, погодження і контроль наказів, розпоряджень керівництва.

Організація і протоколювання нарад, переговорів керівництва.

Координація роботи секретарів.

Заст. начальника відділу забезпечення роботи апарату, начальник відділу фінансування

Державний комітет природних ресурсів України

Державний сектор

1 рік 3 місяці

04.2004 - 07.2005

Створення проектів структури, штатного розпису держкомітету, нормативно-правових актів, інструкцій, положень, регламентів роботи апарату держкомітету.

Організація роботи керівництва комітету.

Організація роботи тендерного комітету, створення шаблонів тендерної документації і проведення тендерних торгів.

Координація роботи помічників керівництва.

Формування бюджету відомчих підприємств, організацій та установ.

Контроль фінансових надходжень.

Розподіл фінансування виконання державних програм.

Підготовка звітності про використання грошових коштів в казначейство

Головний спеціаліст Управління організації роботи апарату, діловодства і контролю виконання

Міністерство екології, природних ресурсів України

Державний сектор

1 рік 7 місяців

09.2002 - 04.2004

Персональний асистент заступника Державного секретаря Міністерства: організація роботи керівника. Опрацювання і розподіл вхідної кореспонденції. Підготовка резолюцій, проектів наказів, розпоряджень керівництва.

Контроль за виконанням поставлених завдань.

Ключова інформація

  • досвід організації діловодства, архіву компанії з нуля, участь у впровадженні і досвід застосування електронних систем документообігу (внутрішні, зовнішні, інтегровані);
  • досвід створення положень, інструкцій і процедур підприємств відповідно до законодавства України;
  • досвід роботи у створенні та оптимізації організаційної структури компанії, удосконаленні бізнес-процесів;
  • практика адміністрування проєктів;
  • досвід підбору персоналу та організації роботи відділу кадрів;
  • здатність організувати якісну роботу підрозділу та бажання здобувати нові знання та навички, що підтверджено успішним досвідом роботи в компаніях різних сфер господарства України

Навчалась в 1 закладі

Національний технічний університет України "КПІ"

адміністративний менеджмент, магістр

Київ, Україна, 2002

Володіє мовами

Англійська

середній

Російська

вільно

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Українська

рідна

Може проходити співбесіду на цій мові

Може проходити співбесіду на цій мові

Курси, тренінги, сертифікати

Центр освіти «Спектр знань»

Київ, 2021

Діловодство та архівна справа в Україні. Перехід до електронного документообігу, ведення електронних архівів. Нові вимоги до зберігання та знищення документів з паперовою основою. Порядок приймання - передавання електронних документів  на постійне зберігання. Нова редакція ДСТУ 4163-2020 (суттєві зміни).

Київська школа економіки. Освітній курс "Фінанси для нефінансових менеджерів"

Київ, 2021

Підвищення кваліфікації 

 

Київський університет ринкових відносин, факультет післядипломної освіти

Київ, Україна, 2006

Підвищення кваліфікації за програмою "Господарське право"

Міністерство економіки, по питаннях європейської інтеграції України, ДП «Вісник державних закупівель»

Київ, Україна, 2005

Правові та практичні аспекти державних закупівель в Україні.

Додаткова інформація

Комп`ютерні навички

Досвідчений користувач ПК. (Windows, Word, Excel, Outlook, Bat, Internet, Ліга, Документ, 1С:Канцелярія, e-Docs - система електронного обміну документами та автоматизації бізнес-процесів компанії, АСУП на базі програмного забезпечення BAS ERP та BAS Документообіг КОРП, сервіс обміну електронними документами «ВЧАСНО»).

Особисті риси

Рівень моїй компетенції, працьовитості, здатність до прийняття рішень, дисциплінованість дозволяє виконувати мої посадові обов'язки на гідному професійному рівні з високою мірою відповідальності. Бажання і вміння вчитися і розвиватися дозволяють застосовувати свої знання, досвід організації роботи та документообігу в різних сферах.Інтелігентність, врівноваженість, порядність дозволяє організувати комфортне і корисне співробітництво з партнерами по роботі, підлеглими.

Захоплення та інтереси

Література, йога, танці, кулінарія, малювання, рукоділля, садоводство.

Олеся

Керівник документально-організаційного підрозділу, координатор проектів

Київ

Готовий переїхати: Вінниця, Полтава, Інші країни

46 років

повна зайнятість

Оновлено 4 місяці тому