Працював в 7 компаніях   11 років 7 місяців

АПК (Агропромисловий комплекс), Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Нерухомість та Девелопмент

Менеджер зі збуту

Ukrlandfarming PLC

АПК (Агропромисловий комплекс)

5 місяців

11.2023 - 04.2024

- Робота із базою клієнтів.

- Консультування клієнтів з питань пов’язаних з продукцією.

- Заносити актуальні дані в CRM — систему, та в 1С.

- Контроль оплати та договірна робота з клієнтами.

- Обробка вхідних запитів (Вхідні дзвінки, Email запити)

Помічник начальника автомобільної служби

В/Ч А0693 54 Бригада

Державний сектор

4 роки 1 місяць

09.2016 - 10.2020

  • -планування експлуатації автомобільної техніки, підготовка вбрання на щоденне використання;
  • -здійснення контролю за своєчасним виходом машин у справному стані з парку та поверненням їх у парк;
  • -вжиття заходів щодо правильного та економного витрачання моторесурсів, продовження термінів служби автомобільної техніки, перевіряти не рідше двох разів на рік її наявність та технічний стан;
  • -участь у керівництві роботами з удосконалення обладнання парку, перевіряти внутрішню службу у парку та домагатися усунення виявлених недоліків;
  • -ведення обліку пошкоджень автомобільної техніки в полку та пригод з нею, виявляти та аналізувати причини їх виникнення, розробляти та проводити заходи щодо запобігання пошкодженням та пригодам;
  • -вжиття заходів щодо відновлення автомобільної техніки, що вийшла з ладу, і вести облік її несправностей;
  • -забезпечення виконання вимог безпеки під час експлуатації, ремонту та евакуації автомобільної техніки, а також проведення заходів пожежної безпеки у парку та на машинах.

Керівник магазину

PROSTOR

Торгівля роздрібна / Retail

6 місяців

12.2015 - 06.2016

-Управління персоналом магазину (постановка та контроль завдань, розвиток персоналу, облік робочого часу, складання та контроль графіків);

-Контроль наявності товарних залишків;

-Аналіз асортименту, аналіз продажу;

-Виконання планових показників;

-Підготовка та здавання звітності;

-Організація та контроль проведення інвентаризацій.

Заступник керуючого магазину

Сильпо, Fozzy Group / Фоззи Групп

Торгівля роздрібна / Retail

9 місяців

12.2014 - 09.2015

-організація та контроль основних технологічних процесів магазину (кадрове забезпечення, ротації, представленість продукції в ТЗ, дотримання термінів реалізації продукції);

-забезпечення збільшення товарообігу та виконання плану продажу магазину;

-організація, навчання та оцінка роботи співробітників торгового залу;-аналіз виконання планів продажу протягом дня;

-забезпечення високого рівня обслуговування покупців.

Провідний спеціаліст з розробки та впровадження програм в АПК

ЗАО «ДМЗ»-МЕТАЛЛУРГИЧЕСКИЙ ЗАВОД»

Промисловість та Виробництво

1 рік 2 місяці

08.2013 - 10.2014

-Підготовка аналітичних звітів про ринкову ситуацію в АПК.

-Планування роботи агрохолдингу та організація виконання планів продажу.

-Ведення переговорів з клієнтами щодо планованого та поточного обслуговування в рамках наданих повноважень.

-Укладання та супровід договорів поставки продукції агрохолдингу з мережами супермаркетів.

-Розробка стратегії створення власної продукції під брендом.

-Аналіз сегмента ринку.

-Участь у тендерних процедурах.

-Участь у підготовці документів, що регламентують відносини між орендарями та Керуючого компанією.

Менеджер з продажу

«Бизнес-Групп»

Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт

3 роки 5 місяців

03.2010 - 08.2013

-управління товарними запасами (відстеження, аналіз, контроль залишків, ефективність продажів).

-Контроль платежів, термінів відвантаження товару, стандартів якості.

-Виконання планів продажів.

-Вирішення претензійних питань.

-Укладання та супровід договорів поставки продукції з мережами.

Регіональний менеджер з оренди та координації

«Украинский Ритеил»

Нерухомість та Девелопмент

6 місяців

07.2009 - 01.2010

-забезпечення своєчасного заповнення орендних площ;

-моніторинг орендних ставок у регіоні, аналіз ринку;

-проведення необхідних заходів щодо пошуку орендарів;

-проведення переговорної роботи з потенційними орендарями до укладання договору;

-контроль виконання орендарями умов договорів оренди;

-виконання адміністративних функцій з вирішення конфліктів та спорів;

-участь у підготовці документів, що регламентують відносини між орендарями та Керуючого компанією

Навчався в 1 закладі

НТУ "ХПИ"

Менеджмент ВЭД, факультет "Бизнес и финансы"

2008

Додаткова інформація

Військова служба

інвалідність 3 групи

Максим Павлович

Менеджер по роботі з клієнтами

Київ

39 років

Активно шукає роботу

повна зайнятість

Оновлено 1 тиждень тому