Працював в 7 компаніях 11 років 7 місяців
АПК (Агропромисловий комплекс), Державний сектор, Торгівля роздрібна / Retail, Промисловість та Виробництво, Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт, Нерухомість та Девелопмент
Менеджер зі збуту
Ukrlandfarming PLC
АПК (Агропромисловий комплекс)
5 місяців
11.2023 - 04.2024
- Робота із базою клієнтів.
- Консультування клієнтів з питань пов’язаних з продукцією.
- Заносити актуальні дані в CRM — систему, та в 1С.
- Контроль оплати та договірна робота з клієнтами.
- Обробка вхідних запитів (Вхідні дзвінки, Email запити)
Помічник начальника автомобільної служби
В/Ч А0693 54 Бригада
Державний сектор
4 роки 1 місяць
09.2016 - 10.2020
- -планування експлуатації автомобільної техніки, підготовка вбрання на щоденне використання;
- -здійснення контролю за своєчасним виходом машин у справному стані з парку та поверненням їх у парк;
- -вжиття заходів щодо правильного та економного витрачання моторесурсів, продовження термінів служби автомобільної техніки, перевіряти не рідше двох разів на рік її наявність та технічний стан;
- -участь у керівництві роботами з удосконалення обладнання парку, перевіряти внутрішню службу у парку та домагатися усунення виявлених недоліків;
- -ведення обліку пошкоджень автомобільної техніки в полку та пригод з нею, виявляти та аналізувати причини їх виникнення, розробляти та проводити заходи щодо запобігання пошкодженням та пригодам;
- -вжиття заходів щодо відновлення автомобільної техніки, що вийшла з ладу, і вести облік її несправностей;
- -забезпечення виконання вимог безпеки під час експлуатації, ремонту та евакуації автомобільної техніки, а також проведення заходів пожежної безпеки у парку та на машинах.
Керівник магазину
PROSTOR
Торгівля роздрібна / Retail
6 місяців
12.2015 - 06.2016
-Управління персоналом магазину (постановка та контроль завдань, розвиток персоналу, облік робочого часу, складання та контроль графіків);
-Контроль наявності товарних залишків;
-Аналіз асортименту, аналіз продажу;
-Виконання планових показників;
-Підготовка та здавання звітності;
-Організація та контроль проведення інвентаризацій.
Заступник керуючого магазину
Сильпо, Fozzy Group / Фоззи Групп
Торгівля роздрібна / Retail
9 місяців
12.2014 - 09.2015
-організація та контроль основних технологічних процесів магазину (кадрове забезпечення, ротації, представленість продукції в ТЗ, дотримання термінів реалізації продукції);
-забезпечення збільшення товарообігу та виконання плану продажу магазину;
-організація, навчання та оцінка роботи співробітників торгового залу;-аналіз виконання планів продажу протягом дня;
-забезпечення високого рівня обслуговування покупців.
Провідний спеціаліст з розробки та впровадження програм в АПК
ЗАО «ДМЗ»-МЕТАЛЛУРГИЧЕСКИЙ ЗАВОД»
Промисловість та Виробництво
1 рік 2 місяці
08.2013 - 10.2014
-Підготовка аналітичних звітів про ринкову ситуацію в АПК.
-Планування роботи агрохолдингу та організація виконання планів продажу.
-Ведення переговорів з клієнтами щодо планованого та поточного обслуговування в рамках наданих повноважень.
-Укладання та супровід договорів поставки продукції агрохолдингу з мережами супермаркетів.
-Розробка стратегії створення власної продукції під брендом.
-Аналіз сегмента ринку.
-Участь у тендерних процедурах.
-Участь у підготовці документів, що регламентують відносини між орендарями та Керуючого компанією.
Менеджер з продажу
«Бизнес-Групп»
Торгівля оптова / Дистрибуція / Імпорт-експорт
3 роки 5 місяців
03.2010 - 08.2013
-управління товарними запасами (відстеження, аналіз, контроль залишків, ефективність продажів).
-Контроль платежів, термінів відвантаження товару, стандартів якості.
-Виконання планів продажів.
-Вирішення претензійних питань.
-Укладання та супровід договорів поставки продукції з мережами.
Регіональний менеджер з оренди та координації
«Украинский Ритеил»
Нерухомість та Девелопмент
6 місяців
07.2009 - 01.2010
-забезпечення своєчасного заповнення орендних площ;
-моніторинг орендних ставок у регіоні, аналіз ринку;
-проведення необхідних заходів щодо пошуку орендарів;
-проведення переговорної роботи з потенційними орендарями до укладання договору;
-контроль виконання орендарями умов договорів оренди;
-виконання адміністративних функцій з вирішення конфліктів та спорів;
-участь у підготовці документів, що регламентують відносини між орендарями та Керуючого компанією
Навчався в 1 закладі
НТУ "ХПИ"
Менеджмент ВЭД, факультет "Бизнес и финансы"
2008
Додаткова інформація
Військова служба
інвалідність 3 групи
Максим Павлович
Максим Павлович
Менеджер по роботі з клієнтами
Київ
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 1 тиждень тому