Працював в 4 компаніях 7 років 2 місяці
Енергетика та Енергоносії, Консалтинг / Аудит, Автомобільна промисловість та Автобізнес
В.о. Керівника представництва
Представительство Uniconfort S.r.l.
Енергетика та Енергоносії
2 роки 7 місяців
07.2020 - 02.2023
- Виконання адміністративно-управлінських функцій.
- Робота з реєстраційними документами компанії, податковою звітністю
- Співпраця з бухгалтерією на аутсорсингу
- Пошук потенційних клієнтів та проведення переговорів з ними
Директор представництва
Talesun Solar Ukraine
Енергетика та Енергоносії
1 рік 11 місяців
02.2019 - 12.2020
- Організація зустрічей та участь у переговорах між представниками центрального офісу та клієнтами;
- Підготовка матеріалів для центрального офісу за результатами зустрічей;
- Підготовка договорів;
- Комунікація з потенційними клієнтами;
- Моніторинг та аналіз законодавства у сфері відновлюваної енергетики, підготовка аналітичних записок та звітів
- Операційна звітність щодо роботи представництва.
Асистент керівника іноземця
ТОВ Леаконсалтинг
Консалтинг / Аудит
3 роки 2 місяці
01.2016 - 02.2019
- Управління проектом у сфері відновлюваної енергетики (організація та участь у зустрічах з інвесторами, підрядниками, кредитними організаціями), ділове листування з партнерами, взаємодія державними установами, місцевими адміністраціями, Укрнерго, банками щодо реалізації проекту будівництва сонячної електростанції.
- Адміністрація проекту.організація зустрічей, переговорів, участь у переговорах від імені керівника,організація відряджень керівника, переклад усний та письмовий;
- Проведення маркетингових досліджень;
- Організація постачання товарів в Україну, робота з митницею;
- Підготовка новин, звітів, різного роду листів та договорів, а також іншої робочої документації англійською мовою;
- Участь у розробці та підготовці юридичної документації для відкриття та реєстрації підприємств (статути, листи, довіреності, відкриття рахунків у банку, робота з нотаріусами та банками);
Директор з розвитку
Віпіем Іст
Автомобільна промисловість та Автобізнес
1 рік 8 місяців
04.2017 - 11.2018
- Організація діяльності компанії з "нуля" (Реєстрація, «паперова робота», отримання всіх сертифікатів у податковій, митниці. Підготовка договорів із клієнтами);
- Організація поставок товарів (логістика та розмитнення) з Італії в Україну, управління складом, організація роботи з дилерами та дистриб'юторами в регіонах;
- Контроль роботи з клієнтами – моніторинг оплат, організація доставки товарів клієнтам. Підготовка звітності для материнської компанії;
-Організація зустрічей, переговорів з клієнтами, організація та участь у відрядженнях власника компанії при відвідуванні ним України, переклад усний та письмовий;
- Проведення маркетингових досліджень, матеріалів для розкручування торгової марки та збільшення продажів;
- Організація роботи фірмового магазину та сервісного центру компанії у Києві (пошук приміщення, проведення ремонту).
Ключова інформація
Англійский - вільно
Організаційні навички
Навчався в 2 закладах
Київский національний університет ім. Тараса Шевченко
Економічний, Міжнародна економіка
Киев, 2010
Інститут менеджменту та фінансів при КНУ ім. Тараса Шевченко
Менеджмент ЗЕД
Київ, 2008
Володіє мовами
Англійська
вільно
Українська
рідна
Може проходити співбесіду на цій мові
Може проходити співбесіду на цій мові
Додаткова інформація
Водійське посвідчення
Водійське посвідчення категорії В, С
Коментарі
If it would be necessary I can send you my CV in English
Захоплення та інтереси
Спорт (велотуризм, танці), автотуризм
Раніше займані посади
Міністерство аграрної політики та продовольства України
Головний спеціаліст відділу персоналу, головний спеціаліст відділу внутрішнього аудиту
ТОВ "Raw&Refined Commodities" (компанія з управління активами)
Проект менеджер
ОТП Банк
Фахівець відділу контролю та аналізу
ТОВ "Аудиторська фірма "Дігрешн груп"
Помічник аудитора
Дмитрий
Дмитрий
Персональний асистент

Київ
Готовий переїхати: Всі міста
Працює, але відкритий для пропозицій
повна зайнятість
Оновлено 5 днів тому