Працювала в 4 компаніях 11 років 8 місяців
Консалтинг / Аудит, Реклама та PR-послуги, Видавництва та Поліграфія, Промисловість та Виробництво
Менеджер з продажу
Ардента, Українська аналітично-консультативна компанія, ТОВ
Консалтинг / Аудит
9 місяців
01.2023 - 10.2023
- консультування клієнтів, ведення переговорів з клієнтами на вхідній та вихідній лінії використовуючи скріпт компанії;
- ведення бази проектів в CRM системі;
- супровід діючих та залучення нових клієнтів;
- консультування та продаж послуг: податкового консультування,управлінського консалтингу та юридичної підтримки бізнесу;
- комунікації з клієнтами, вирішення конфліктних і суперечливих питань;
- вивчення та формування потреб клієнта, ведення звітності;
- просування асортименту;
- підготовка комерційних пропозицій, та іншої інформації длязамовника;
- укладання договорів з клієнтами та забезпечення їх виконання;
- контроль дебіторської заборгованості;
- контроль виконання домовленостей з клієнтами.
Менеджер з продажу
LIGHT 4BS (Рекламна агенція)
Реклама та PR-послуги
1 рік 11 місяців
11.2019 - 10.2021
- пошук нових клієнтів, переведення їх в статус постійних;
- обробка вхідних замовлень на розміщення реклами;
- ведення клієнтської бази;
- ведення ділових переговорів та переписки з покупцями ( підготовка та оформлення комерційних пропозицій та презентацій);
- робота з документами, договорами, таблицями звітності;
- моніторинг конкурентів;
- робота в 1С;
- контроль дебіторської заборгованості;
- планування та виконання планів продажу;
- участь у виставках.
Менеджер по продажам
Пресс- Кур'єр Україна, ТОВ
Видавництва та Поліграфія
4 роки 3 місяці
07.2015 - 10.2019
- ведення ділової переписки з кліентами компаніи;
- ведение замовлення від дзвінка до завершения угоди;
- прийом та обробка заказов по рекламі;
- виконання планів з продажу;
- контроль дебіторської заборгованості;
- залучення нових клієнтів та внесення їх в базу;
- работа з базою СRM.
Помічник керівника
" Сільвер Фуд"
Промисловість та Виробництво
4 роки 3 місяці
02.2011 - 05.2015
- прийом та розподіл дзвінків;
- зустріч та прийом відвідувачів офісу;
- забезпечення життєдіяльності офісу;
- облік та розподіл інформації та документів, що надходить;
- робота з кореспонденцією, переклад з / на англійську мову;
- підготовка проектів рішень, координація діяльності персоналу;
- виконання представницьких функцій організації;
- робота з комп'ютерними програмами: Windows 2003/2007 / XP, Word 2007 / XP, Excel 2007 / XP, 1С ,Power Point, Outlook Express, Internet Explorer;
- робота з міні-АТС та оргтехнікою, робота з базою даних;
- підготовка технічної та комерційної документації;
- інвентаризація і ревізія складу;
- виконання поточних доручень керівництва.
Навчалась в 2 закладах
« Східноєвропейский університет экономіки та менеджмента»
"Готельно-ресторанний бізнес. Туризм». Отримала кваліфікацію магістра гостинності
Черкаси, 2010
Черкаський державний технологічний університет
Перекладач з англійської мови. Лінгвістичний
Черкаси, 2005
Володіє мовами
Англійська
середній
Російська
вільно
Українська
вільно
Курси, тренінги, сертифікати
Учбовий центр «Анастасія»
Курси офіс-менеджера, менеджер з персоналу, користувач ПК.Навчання діловодству, машинопису, навчання веденню кадрових справ. Впевнений користувач ПК (MS Office, Word, Excel, Internet Explorer)
Додаткова інформація
Особисті якості
відповідальність, обов'язковість, системний підхід, пунктуальність, ініціативність, уміння оцінювати та прогнозувати ефективність, комунікабельність та вміння презентувати, цілеспрямованість, бажання працювати на результат.
Мета
Реалізувати свій професійний потенціал на максимум, використовуючи отримані теоретичні знання, здобутий досвід, бажання працювати і розвиватися.
Анна
Анна
Менеджер з продажу
Київ
Голосіївський район, Оболонський район, Печерський район, Подільський район, Святошинський район, Солом'янський район, Шевченківський район
Активно шукає роботу
повна зайнятість
Оновлено 2 тижні тому